Rodeway Inn at Portland Airport är ett toppenval när du besöker Portland. Det har en perfekt blandning av värde, komfort och bekvämlighet samt en mängd bekvämligheter som är framtagna för resenärer som du.
Hotellets gäster erbjuds kostnadsfritt wifi och rummen på Rodeway Inn at Portland Airport har en plattskärms-tv, luftkonditionering och ett kylskåp.
Under din vistelse kan du utnyttja några av de bekvämligheter som erbjuds, till exempel en reception som är öppen dygnet runt. Gäster på Rodeway Inn Portland har även tillgång till en pool, som finns på hotellet. För gäster som kommer med bil finns fri parkering tillgänglig.
Med tanke på närheten till populära sevärdheter som Klickitat Street (4,5 km) och Morrison Bridge (4,8 km) kan gäster på Rodeway Inn Portland enkelt uppleva några av Portlands mest kända sevärdheter.
Portland har flera asiatiska restauranger. så när du är här ska du se till att besöka populära ställen som Sa Bai Thai Cuisine, Pho Oregon Restaurant och Bang Bang, vilka serverar fantastiska rätter.
Om du är på jakt efter något att göra är The Grotto - National Sanctuary of Our Sorrowful Mother (1,1 km) och Joseph Wood Hill Park (1,9 km) ett trevligt sätt att tillbringa lite tid på, och de ligger inom gångavstånd från Rodeway Inn Portland.
Vi är övertygade om att du kommer att gilla din vistelse på Rodeway Inn at Portland Airport under tiden som du upplever allt som Portland har att erbjuda.
Jag checkade in i rum 170 (inte efter val) den 25 februari 2020 (checkade ut 27 februari 2020). När jag går in i lobbyn för att checka in, hör jag jag när jag går i receptionen medarbetare säger "Jag hatar det här jobbet" trevligt och högt för alla lobbyn att höra! Ingen biggie, inte mitt problem! Jag fick checka in, hon var inte uppmärksam och satte oss nästan i ett rum som redan hade någon i det. Hon fångade sig precis i tid och gav oss vår rumsnyckel till ett annat rum. När jag kommer in i rummet är det första jag märker att väggarna hade färgstänk i olika områden på väggen! Ingen biggie, jag kan leva med det. När jag kommer in i rummet helt märker jag 1 tum tjockt damm, väggbitar och skräp spridda helt över golvet, på basskivan, klipp överallt (jag önskar verkligen att jag överdriver). Jag går till receptionen där nämnda receptionagent som "hatar sitt jobb" var där. Jag ber att flyttas eftersom rummet är smutsigt; hennes svar, "jag kan inte flytta dig rum eftersom du är en Priceline-kund"? Jag insåg inte prislinjekunder och vanliga kunder har olika typer av pengar! Jag lämnar det redan för att notera allt för att få den här recensionen fin och solid. Jag stannar i rummet i 2 nätter, $ 116. 00 plus 60. 00 insättning, smutsig som helvetet, som jag städade mig själv (jag är en hushållning Supervisor för ett hotell i centrala Portland) och tog bilder som har skickats till företag! Jag checkade ut den 27: e, fick höra av call center-medarbetaren (800 nummer för Choice Hotels) att 7 - 10 arbetsdagar är när hållet släpps och släpps tillbaka till mitt konto! Cool, jag väntar, jag väntar, jag väntar. Idag är dag 10. Jag ringer förfrågan om min insättning och varför den fortfarande inte finns på mitt konto. Eftersom det var svårt för mig att förstå callcenter-reps, fick jag höra "de var tvungna att kontakta hotellet" Fantastiskt, gjorde det, väntade 30 minuter på vent för att komma till en rep och höll ytterligare 30 minuter bara höra tillbaka från rep efter att ha pratat med hotellet. Nu upptäcker jag att hotellet hade ett fel och släppte det. Fantastiskt, säger jag, varför står det inte på mitt konto. Call center fortsätter att berätta för mig ibland att det tar längre tid att debitera kort! ! ! ! ! ! ! ! ! Jag fick höra 7 - 10 arbetsdagar för betalkort och 3 - 5 om du använde ett kreditkort! ! ! Nej var, på ingen tidpunkt fick jag höra att det kunde ta ytterligare 3 - 5 dagar! ! ! ! ! Vid denna tidpunkt ser jag rött och irriterad över hela kedjan av smutsiga Motell (lärdom). Jag pratar med en handledare, som igen berättar samma sak! ! ! ! ! Jag hade det nu. Styr långt borta från denna plats, jag säger dig, du kommer att bli mycket besviken! ! ! Rummen är smutsiga, handdukar var smutsiga, lakan smutsiga, hushållning kom inte ens till rummet nästa dag för att ta skräp eller byta lakan (suger för dem orsakar jag lämnade ett trevligt tips att veta hur det är att vara i hushållning). Det fick mig att tro att det rum som jag satt i faktiskt var OOS (Out of Service) förresten hur reparationerna såg ut, damm och skräp inte tagits om etc. Om det rummet matades in i systemet som OOS och inte tas av, det skulle förklara varför en hushållerska aldrig kom till det rummet (det skulle inte dyka upp som ett rum att rengöra på hushållerska för hushållerska). Mycket upprörande och grov vistelse. Jag kommer aldrig tillbaka till något hotell som drivs av Choice-hotell och som anställd på ett större hotell i hushållning kommer jag att se till att låta andra gäster som frågar om en plats bo att veta att denna plats inte är platsen och jag kommer att hänvisa dem någon annanstans. Händer ner min värsta hotellupplevelse! Åh, och GM med sina snygga visitkort i receptionen, bry sig inte; Jag har skrivit 2 x och ringt och han svarar inte på gäster eller tidigare gäster och deras problem!…
Vi checkade in på Thanksgiving natten och min dotter hittade ett sprickrör i rummet när hon drog ut huden - en - säng för henne och hennes vänner att sova på. Jag var helt förskräckt, receptionen verkade minimalt förvånad, som om den här typen händer hela tiden och sa till mig att chefen skulle vara på morgonen. Jag kom tillbaka nästa morgon och frågade om att prata med ledningen och fick då höra att ingen skulle vara med förrän dagen efter, så jag lämnade mitt telefonnummer och har fortfarande hört tillbaka från någon alls om situationen. Jag ringde till och med igen på söndagen och fick höra att ledningen skulle vara med på måndag, det är nu tisdag. Bristen på professionalism och renlighet är en verklig chock för mig eftersom detta är en del av Choice Hotel-franchisen, så om du försöker rädda ett par dollar och få dina barn att hitta läkemedel, rekommenderar jag definitivt att du bor på Rodeway i Jantzen Stranden räcker ner.…
Tja bortsett från mögel i badrummet, de gamla färgade och smutsiga nattbordet, en lampa som inte fungerar, blod? på mattan, en dörr som var superhård att öppna eller stänga och ett knarrig golv var denna plats fantastisk! Du får vad du betalar för. Nästa gång kommer jag att betala mer.
Jag var i Portland för ett snabbt 2-nattbesök och behövde en plats att bo efter långa dagar med att vara ute. Personalen var hjälpsam och platsen hade de vanliga bekvämligheterna jag skulle behöva närliggande (platser att äta och närbutik / bensinstation). Rummet var bra prissatt eftersom det skulle vara en plats att sova och titta på lite tv efter en lång dag. Det finns inte mycket vad gäller bekvämligheter men det var bra för ett 2-stjärnigt boende och därmed det mycket bra betyg. Om du letar efter något snyggare eller har högre förväntningar skulle jag inte rekommendera att du bor här. Om det är ett billigt ställe är det ett bra alternativ.
Vi letade bara efter en plats att vila för en tidig flygning som hade flygbuss. Lobbyn var snygg och såg nyligen renoverad ut. Busservice var snabb och snabb. Det tog tre rum innan vi hade ett med arbetsbelysning, VVS och hårtork. Det första rummet hade en trasig hårtork och duschkranhandtaget föll i min hand. De gav oss ett annat rum och ljusströmbrytaren vid dörren skulle inte tända några ljus, lamporna över fåfänga fungerade inte och det fanns inte en hårtork alls (bara ett hål där man hade varit). De gav oss ett tredje rum och det var tillräckligt och allt fungerade. Det finns ingen kaffekanna på rummet på detta hotell. De gemensamma områdena var smutsiga och ströda. Hotellets läge är nära mycket trafikerade vägar och är mycket bullriga.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt