Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hampton Inn Tulsa-Sand Springs

7852 W Parkway Blvd, Tulsa, OK 74127-5542
Besök hotellets webbplats
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Fri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Anpassat för rullstol
Frukost ingår
Mötesrum
Affärscenter med tillgång till internet
Tvättrum för självbetjäning
Rökfritt hotell
Uppvärmd pool
Inomhuspool
Rumservice
Restaurang
Kemtvätt
Bubbelpool
Golfbana
Tennisbana
Tvättservice
Flerspråkig personal
Bastu
Visa fler
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Familjerum
Luftkonditionering
Mikrovågsugn
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Lugnt
Pittoreskt
HOTELLKLASS
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Specialerbjudande:Paketerbjudande
Hotellerbjudanden
Plats
Helhetsvy
Vägbeskrivning
Tulsas internationella flygplats19 km
Visa alla hotell i närheten
Restauranger i närheten
Visa alla restauranger i närheten
Sevärdheter i närheten
Visa alla sevärdheter i närheten
Omdömen (332)
Filtrera omdömen
217 resultat
Medlemsbetyg
121
65
19
5
7
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
121
65
19
5
7
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 217 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Jag njöt av min vistelse på detta hotell. Det är andra sidan floden från där jag bor och jag vägde jag kunde njuta av en kväll med vänner för att fira min födelsedag. Alla var så vänliga och välkomnande. Hotellet var rent och de bjöd...cookies. Vi simmade i poolen och satte oss på uteplatsen. Absolut njöt av vår tid. Min enda klagomålet är den $ 50 extra kostnad på min kreditkort. Jag var ungefär att ringa hotellet att klaga tills jag googlade efter och märkte detta är ett vanligt klagomål. Så mycket som jag njöt av mitt besök jag kommer inte att återvända till NÅGON Hilton hotels. Denna avgift bör att förklaras upp framdel som en deposition. Jag är tacksam jag hade extra pengar på mitt bankkonto! ! Per den recensioner, jag är han hoppades det här tar betalt droppar av i 3 - 5 dagar!Mer

Datum för vistelsen: augusti 2017
Omdömet skrevs 31 juli 2017

Läget invid mig att resa dit i hela området. Personalen var vänlig. Jag gillade verkligen den storlek av den fitnesscenter. Det enda problemet var att mina avlägsna och channel guide var smutsiga. Jag använde en vävnad att trycka på knappar på fjärrkontrollen under hela min...vistelse.Mer

Omdömen sammanställs i samarbete med Hampton
Datum för vistelsen: juli 2017
Svar från Max_Hampton, General Manager för Hampton Inn Tulsa-Sand SpringsSvarade 3 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 29 juli 2017

Rummet var rent, rymligt och lugnt. Personalen var vänlig, professionell, effektiv och tillmötesgående. Varm/kall frukost hade något för alla och var god. Vi mycket mycket njöt av vår vistelse ännu men det var bara för en natt. Vi kommer definitivt bo här igen om våra...resor planer tillstånd i den framtida.Mer

Omdömen sammanställs i samarbete med Hampton
Datum för vistelsen: juli 2017
Omdömet skrevs 23 juli 2017

Min man och jag och barnbarn njuta av detta tills det var en några få saker som kunde ha varit bättre men totalt sett den hotel är mycket trevligt och rent. Önskar att de frukosten var separat för om en person är allergisk mot eller...inte äter fläsk det borde inte vara i enlighet med samma skydd medan jag fick veta av flera läkare. Den personalen är mycket trevlig och en färsk bakad choklad chip cookies på natten är underbar.Mer

Omdömen sammanställs i samarbete med Hampton
Datum för vistelsen: juli 2017
Omdömet skrevs 18 juli 2017

Vi checkade in till vårt hotell rum och hittade ett par insekter hängde ut som vi smällda omedelbart. Som jag packade upp min väska, min baby hittade en tom en cigarett pack bara under den soffa och blev lyckligtvis jag tog tillvara det från hennes...innan hon började försöka att äta det! Personalen, när vi blev tilltalade, sade att det var inte första gången som detta har hänt, som oroade mig. Verkar som de arbetare inte städar nog mellan gästerna och det har varit ett problem. Som tur var för mig jag kommer inte att bli behöver att bo där längre än jag gjorde!Mer

Omdömen sammanställs i samarbete med Hampton
Datum för vistelsen: juli 2017
Svar från Max_Hampton, General Manager för Hampton Inn Tulsa-Sand SpringsSvarade 20 juli 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Hampton Inn Tulsa-Sand Springs.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
86 US$ - 136 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
hampton inn tulsa-sand springs hotel tulsatulsa hampton inn
PLATS
USAOklahomaTulsa
ANTAL RUM
71
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt