Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Premier Inn South Mimms/Potters Bar Hotel

Spara
Dela
Resenär (72)
Svit och rum (26)
Middag (4)
Översikt
Swanland Road, South Mimms EN6 3NE England Visa på karta
Namn/adress på det lokala språket
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Parkering
Frukostbuffé
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Restaurang
Bar/lounge
3-stjärnigt boende
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Restaurang
Bar/lounge
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Affärscenter med tillgång till internet
Luftkonditionering
Mötesrum
Rökfritt hotell
Pool
Precis vid stranden
Rumservice
Spa
Frukost ingår
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Fri parkering
Rumstyper
Rökfria rum, Handikappanpassade rum
Hotellklass
Rumstyper
Rökfria rum, Handikappanpassade rum
Antal rum
141
Prisklass
45 US$ - 86 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallas också
Premier Inn South Mimms/Potters Bar Hotel Potters Bar
Plats
Storbritannien > England > Hertfordshire > South Mimms
Plats
Helhetsvy
Kontakta
Swanland Road, South Mimms EN6 3NE England
Namn/adress på det lokala språket
Vägbeskrivning
London Luton Airport23 km
London-Heathrow flygplats29 km
Visa alla hotell i närheten
Restauranger i närheten
Visa alla restauranger i närheten
Sevärdheter i närheten
Visa alla sevärdheter i närheten
Bilder
Resenär (72)
Svit och rum (26)
Middag (4)
Omdömen (1 148)
Filtrera omdömen
574 resultat
Medlemsbetyg
249
180
86
35
24
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
249
180
86
35
24
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 574 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Vanliga mycket hög standard på renlighet och service från personalen. du är förvarnad. . Det kommer att kosta dig £ 5 till park nu. . . Att inte en fläkt, den inre logik är ljud, men utanför för att sätta gästerna att vara ärlig. Inom...en 10 / 15 minuters bilresa från tunnelbanan, då 40 in i West End. Inte ett fan av menyn ändras heller. . . Men varje till deras egna, bara innebär vi äter innan vi får tillbaka nu, mindre tid i den bar : (Mer

Omdömen sammanställs i samarbete med premierinn.com
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

Bodde här som en familj på 3, såsom vi deltog i spelet Fair vid närliggande Hatfield House. Rummet var rent. Maten var utmärkt. Personalen var alla mycket hjälpsamma och trevliga. Bra värde vistelse. Kunde göra med en uppfräschning men inget en gnutta färg skulle inte...fixa.Mer

Omdömen sammanställs i samarbete med premierinn.com
Omdömet skrevs 30 juli 2017

Var ska jag börja. . . . . . Vi har varit med hjälp Premier Inn's för år nu, och jag har aldrig haft anledning att klaga tills nu. Det första är en £ 5 . 00 Ta betalt för parkering på denna specifika Hotel..... . . Så kallat för 24 timmar, men det är inte tekniskt sant. . . . De ger dig den första 2 timmar gratis, så om du vill gå ut inom de första 2 timmar, alla är bra. . . Om du var dock att boka i ditt rum på 2:00, i syfte att gå ut säger vid 17:00 eller senare . . Då den £ 5 . 00 Extra kostnad kommer in i spela. . . Det finns inga skyltar var som helst, säger till dig innan du betalar den £ 5 . 00 På den Betalning station, som en gång hade betalat, har du 15 minuter att få din bil ut av den parkeringsplats. . . Det här som orsakas oss, verkliga besvär, baserat på våra rum, att vara en bra 10 minuters promenad från den Betalning maskin och den bil som parkerade på baksidan av hotellet i den blir överspillet parkeringsplats. . . Vi hade att glömma bort freshening up på rummet efter frukost, ta tag våra bitar från den rum, få reda på av den bil park och sedan park i den lokala tjänster, att få förändrats och löste sig för vår dag ut, vad en skämt. I alla över de 24 timmars period det kostade oss £ 10 . 00 Inte £ 5 . 00 , Så ta inte gör reklam för det som £ 5 . 00 För 24 timmar. . . Det är verkligen inte, efter den 2 timmar av gratis parkering, att ta betalt blir ska betalas, som sagt. Kommer Nu till rummet. . . Vi hade bokat ett tvåbäddsrum. . Sängarna flyttade hela natten, bort från väggen, och vår sämre kvalitet kuddar höll som snubblar ned strykjärnets baksida att sängen hela natten. . . Det fanns ingen typ av sänggavel bara ett hårt trä square på väggen. . . . Att lakanen passade inte på botten av sin säng och inget belopp för att försöka stoppa in dem i, fungerade. Badrummet hade mögel, fanns det ett steg från badrummet i sovrummet, men vi kunde inte träna varför, fanns någon egentlig behöver för det, och som det var, innebar att vi constanlty trippade på det. Det fanns ingen extractor fan i badrummet, vilket ledde till spegeln i det håller på att moderniseras tungt ångkokta och den hade även passerade genom dörren och gjorde att sovrummet speglar immades igen också? ? ? Rummet i sig verkligen dåligt behövde lite omvårdnad, det var så deprimerande, gardinerna gick inte möts i mitten, mattan var fläckig. . . Lampor på sidan av sängarna, var det som stora papper koppar, att höll som knackade hela natten när vi flyttade på grund av hur de var beläget. Incheckning, var gjord via skärm och där såg vi en medlem av receptionsteamet, när vi checkade in, men inte igen under vår 2 nätters vistelse. . . Vi var så långt från receptionen, vi gick upp det två gånger under vår vistelse, att försöka tala med någon om vårt rum. . . Och hittade inga - en. Vi nämnde det med en chef i restaurangen på 1 gata morgonen, och sa till honom vi hade sovit riktigt dåligt, och han skrattade och sa, men du är i jacuzzin svit, av den bästa någonsin Premier. . . Det var en enorm kö av människor bakom oss, och vi var på en tidsfrist att dag, så aldrig återstår det. Vi provade ringa numret som hade lämnats kvar i sovrummet, om det fanns några problem. . . Och det bara ringde och ringde varje gång vi försökte. Så vi väntade tills vi kom hem att klaga. . . 4 Veckor på och flera e-postmeddelanden senare, vi är stil väntar på situationen skulle lösas. . . Det är ett skämt. En annan sak, den lagade frukosten är en buffé, ingen kontrollerar om du har betalat för den kontinentala den lagade eller. . . Så i princip, om du betalar bara för den kontinentala det skulle vara ingenting på alla du stoppas från att ha den lagade grejer aswell. . . Det är verkligen en röra.Mer

Svar från WhitbreadHotels, Premier Inn Team för Premier Inn South Mimms/Potters Bar HotelSvarade 3 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 26 juli 2017

Hade en mycket bekväm vistelse i king rum i nya flygeln av hotel. Det var parkeringen säker och rymliga. Frukostbuffén var bra värde och med bra val. Personalen var mycket hjälpsam och hotellet mycket rent

Omdömet skrevs 24 juli 2017

Fuktigt, mögligt, dåligt skick, och en daglig parkeringsavgiften kostar £ 5 - ge detta Premier Inn ett missa. Stället är i behov av renovering och renoveras, finns en problem med fukt, som du kan lukta i korridoren. Jag var tvungen att betala £ 5 till...park - det är en extra kostnad vilket är oacceptabelt.Mer

Omdömen sammanställs i samarbete med premierinn.com
Svar från WhitbreadHotels, Premier Inn Team för Premier Inn South Mimms/Potters Bar HotelSvarade 31 juli 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Premier Inn South Mimms/Potters Bar Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt