Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Se alla 18 hotell i Canton

Canton Inn

3 omdömen
Nr 17 av 18 hotell i Canton
Spara
Hotell i närheten
Se alla 18 hotell i Canton
Översikt
  • Utmärkt0 %
  • Mycket bra0 %
  • Medel0 %
  • Dåligt0 %
  • Hemskt100 %
Anpassat för rullstol
Familjerum
All hotellinformation
Hotell i närheten
Se alla 18 hotell i Canton
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (3)Skriv ett omdöme
Filtrera omdömen
1 resultat
Medlemsbetyg
0
0
0
0
1
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
0
0
0
0
1
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs april 25 2016

Visa fler omdömen
Hotell i närheten
Se alla 18 hotell i Canton
Om
Information
Antal rum
50
Plats
USA > Ohio > Canton
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Canton Inn.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Riktlinjer för publicering
Skicka in
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt
Karta
Satellit