Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grifid Hotel Arabella

Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Channel 1
Pool
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Betalt wifi
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Bar/lounge
Spa
Offentligt wifi
Tvättservice
Barnpassning
Kostnadsfritt internet
Flygplatstransport
Frukost ingår
Kemtvätt
Mötesrum
Tennisbana
Concierge
Flerspråkig personal
Uppvärmd pool
Inomhuspool
Utomhuspool
Visa fler
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Minibar
Sviter
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Familjeresort
Mellanklass
HOTELLKLASS
Omdömen (578)
Filtrera omdömen
78 resultat
Medlemsbetyg
58
15
3
1
1
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
58
15
3
1
1
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 78 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 23 oktober 2018

Rum, service och mat är verkligen exceptionella! Det bästa hotellet jag någonsin varit i - och den bästa veckan under de senaste 10 åren i mitt liv! :). Vi hade den bästa sviten på hotellet - 7: e våningen hörn svit - 2 rum med...en fantastisk havsutsikt:). Och våra barn älskade miniklubben, så vi kunde spendera tid utan dem!Mer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Svar från GrifidArabella, Guest Relations Manager för Grifid Hotel ArabellaSvarade 1 november 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 19 augusti 2018

Igår återvände jag från den mest vilande och bortskämda semester jag har haft de senaste åren. Första saker först. Kommunikation. Jag köpte mina biljetter till min man och min 8-åriga dotter med tidigt bokningsprogram. På grund av att jag kom med resebyrå buss transporter, kom...vi fram till 12:30. Vi bad att betala tidig incheckning (20 leva / rum) för att dra nytta av ultra all inclusive omedelbart och inte klockan 14.00 när hotellet gör incheckningen. Var informerad Jag hade all information om parkering, tidig incheckning, etc. från hotellet på grund av e-postkommunikationen. De välkomnar oss med drinkar och de bjuder in oss att ta lunch och informera oss om att de skulle berätta när vårt rum är klart. Vänligen informeras vi valde också sen incheckning före 15:00 på grund av att vår buss skulle ha kommit runt 15:30 och vi betalade ca 40 leva. Jag rekommenderar detta för familjer med barn, hotellet är mycket rent, maten är stor och utanför hotellet jag litar inte på maten / måltiden serveras. Alla måltider som serveras, frukost, lunch och middag når alla smaker och alternativ om du är vegetarian, köttälskare eller hälsosam matperson. Överraskningen för mig var champagne vid frukost och blåost, varma bakade rullar, etc. Var god försök med rosenbladssylt eller rosenbladlikör på isbergar. Rengöring av rummet gjordes dagligen och det finns naturligtvis också en djurhandduk överraskning på sängen för min glädje av min dotter. Kylskåpet fylldes om dagen med läsk, öl och vatten. Handdukarna byttes dagligen. De uppmärksammar alla detaljer. En dag när vi vill äta lunch på terrassen var det en smuts från en fågel på stolen. Jag frågade min man att ta med en pappershandduk för att städa den och jag gick med min dotter att ta lunchen från buffé. När vi återvände det var redan rengjorda. Isbetjäningsdammen nära oss måste ha hört oss och gjorde jobbet. :). Vi deltog vid gallamiddagen när vi hade möjlighet att träffa personalen och smaka på utsökta skaldjur och specialkakor. Underhållningsteamet tog hand om hela dagen och kvällen för gästerna som började med barn och slutade med sina föräldrar med spel, danser, vattenmassage, tävlingar etc. Det finns också en privat strand där sanden städas och förbereds dagligen för att välkomna gäster. Vi hade en parasoll och 2 solstolar gratis. Även hotellet nämnde det finns inga bokningar på förhand för detta, det fanns killar som kommer tidigt och lägger sina handdukar på sina favorit solstolar. Detta var frustrerande, eftersom jag kom väldigt tidigt och dessa solstolar, speciellt första raden, ockuperades med handdukar fram till 12.00 av gästerna bara om de skulle komma. Jag skulle också ha älskat att ha en strandbar nära havet, men vem vet, kanske Arabella kommer att ha ett nästa år när jag definitivt kommer att komma igen med min familj! ! ! ! ! Mitt hjärtat grattis till alla personalen i Hotel Arabella, börjar med bell boy och slutar med ledningen, det är det bästa visitkortet i turism! !Mer

Datum för vistelsen: augusti 2018
Svar från GrifidArabella, Guest Relations Manager för Grifid Hotel ArabellaSvarade 20 augusti 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Vi har just kommit tillbaka från en semester på detta hotell med våra barn (1 och en halv & 5 år gammal). Jag rekommenderar inte detta hotell för familjer med små barn som området runt är full med diskotek och barer och under natten kan...det bli riktigt högt. Lägenheten var acceptabel men inte bullret under natten. Också min toddler fick rotavirus från denna plats (han började bli sjuk dagen vi kom hem och inkubationen är 1-2 dagar). Även chefen vägrade oss att servera lunch på dagen för utcheckningen säger att vi kan använda shack baren. I snackbaren var det inget hälsosamt för min 1 år gamla att äta. Så vi kommer aldrig att gå tillbaka. Men jag gav 3 starter eftersom det fanns många som tycks ha en bra tid, personalen var snäll och maten på huvudrestaurangen var ok. Åh, och Wi-Fi var mycket dåligMer

Datum för vistelsen: juli 2018
Svar från GrifidArabella, Guest Relations Manager för Grifid Hotel ArabellaSvarade 7 augusti 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 2 augusti 2017

Total upplevelse i detta hotell var utmärkt. Personalen är mycket vänlig och kund - orienterat. Hotellet erbjuder rika all inclusive formel med några fyndigheter varje dag (gilla champagne till frukost på samma dag eller en separat är solidariska med en ny typ av alkohol erbjuds...på eftermiddagen) ; utmärkta bakverk erbjudande! Även om Golden Sands är inte mycket vackert resort i allmänhet, den kompenseras genom en andetag - att ta havsutsikt från balkongen. Det är sånt som kan förbättras, - huvudsakligen tekniska sidan av hotellet är dålig. Det finns ingen wifi-signalen i rummen (eller det är mycket mycket svag) och luftkonditionering är ganska bara en fläkt, vilket inte är kylning av rummet ordentligt.Mer

Datum för vistelsen: juli 2017
Svar från GrifidArabella, Guest Relations Manager för Grifid Hotel ArabellaSvarade 3 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Bodde i en vecka och var mer än nöjd med mitt val. Rummet, personal, restauranger var fantastisk. Utmärkt val av livsmedel på erbjudandet till varje måltid och en fantastisk snacksbar. Den spa erbjuder mycket trevlig och avkopplande behandlingar och bör inte vara missade när du...bo här. Rekommenderar definitivt ett Hamam flagnande rituella och svarta havet lerbehandling. Det fanns frukt och vin i rummet vid ankomsten, den kostnadsfria mini bar var mycket användbart och påfyllning av dagligen, och frukosten var arrangerade för min tidiga timmar avresa. Bra läge precis bakom den Internationella hotell och kasino.Mer

Datum för vistelsen: juni 2017
Svar från GrifidArabella, Guest Relations Manager för Grifid Hotel ArabellaSvarade 25 juli 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Grifid Hotel Arabella.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
121 US$ - 365 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
grifid hotel golden sandsgrifid resort all inclusive arabella
PLATS
BulgarienVarna ProvinceGolden Sands
ANTAL RUM
292
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt