Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
17 personer tittar på det här hotellet
Direkterbjudande för hotell!Book now on our website
Booking.com
186 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 22-10-09
Boka nu, betala på plats
Melia.com
188 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 22-10-09
Boka nu, betala på plats
ZenHotels.com
174 US$
Se erbjudande
Destinia.com185 US$
FindHotel186 US$
Priceline186 US$
Visa alla 12 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar genomsnittliga rumspriser, inklusive skatter och avgifter som är fastslagna och kända för våra partner och som betalas i samband med bokningen. Mer information finns hos våra partner.
Resenär (6030)
360
Panoramabilder (51)
Videoklipp (3)
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Res säkert under covid-19-krisen
Gå till vårt hjälpcenter Res säkert för att se hur vi hjälper dig att fatta mer välinformerade resebeslut under covid-19-krisen.
Det här kan du förvänta dig under din vistelse
  • Alla sängkläder sanerade i tvättar med hög temperatur
  • Ansiktsmasker krävs för personal i offentliga områden
  • Golv markerade för social distansering
  • Handsprit finns tillgängligt för gäster och personal
  • Högtrafikerade områden saneras regelbundet
  • Det är ett krav att personalen tvättar händerna regelbundet
Läs mer
Uppdaterat 20-06-23 Säkerhetsåtgärder tillhandahålls av verksamheten och kontrolleras inte av Tripadvisor.
En notis från Meliá Dunas Beach Resort & Spa
Uppdaterat 20-06-23 Säkerhetsåtgärder tillhandahålls av verksamheten och kontrolleras inte av Tripadvisor.

Om

Nr 14 av 28 hotell i Santa Maria
Läge
Renlighet
Service
Standard

Det behöver inte vara så svårt att hitta ett perfekt familjevänlig semesterort all-inclusive i Santa Maria. Välkommen till Melia Dunas Beach Resort & Spa – ett trevligt alternativ för resenärer som du.

Rummen på Melia Dunas Beach Resort & Spa har en plattskärms-tv, och gäster kan använda internet tack vare kostnadsfritt internet.

Du har även tillgång till hotellets pool och frukost under din vistelse på Melia Dunas Beach Resort & Spa. Behöver du en parkeringsplats? Fri parkering finns tillgänglig på Melia Dunas Beach Resort & Spa.

Med tanke på närheten till populära sevärdheter som Funana Casa da Cultura (2,6 km) och Eliseu (3,0 km) kan gäster på Melia Dunas Beach Resort & Spa enkelt uppleva några av Santa Marias mest kända sevärdheter.

När du befinner dig i Santa Maria vill du kanske besöka några av de restauranger som ligger en kort promenad från Melia Dunas Beach Resort & Spa, bland andra Bikini Beach Club (0,4 km), Nami - Asian Restaurant (0,2 km) och Ô.Grille (0,5 km).

Om du är på jakt efter saker att göra kan du besöka Viveiro, Botanical Garden & Zoo di Terra (1,0 km) som är en populär sevärdhet bland turister, och den ligger inom gångavstånd.

Melia Dunas Beach Resort & Spa ser till att det bästa av Santa Maria finns nära till hands, vilket gör din vistelse både avslappnande och behaglig.

Läs mer
Föreslå ändringar för att förbättra det vi visar.Förbättra det här objektet
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt internet
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Kostnadsfri frukost
Dykning
Tennisbana
Barnpassning
Parkering
Offentligt wifi
Pool-/strandhanddukar
Vuxenpool
Utomhuspool
Privat pool
Omklädningsrum i träningsanläggning/spa
Träningspass
Bastu
Bar/lounge
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Bar i poolen
Bar vid poolen
Vattenpark
Aerobics
Underhållningspersonal
Kvällsunderhållning
Fiske
Nattklubb/DJ
Inomhuslekområde för barn
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Barnklubb
Kostnadsfri transfer eller taxitjänster
Flygplatstransport
Busstransfertjänst
Bilhyrning
Taxitjänst
Affärscenter med tillgång till internet
Konferensanläggningar
Mötesrum
Spa
Parmassage
Ansiktsbehandlingar
Fotmassage
Helkroppsmassage
Huvudmassage
Massage
Salong
Säkerhet dygnet runt
Bagageförvaring
Portier
Valutaväxling
Butiker
Sol-/strandstolar
Solparasoller
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Ytterligare badrum
Städning
Privat balkong
Värdeförvaringsskåp
Plattskärms-tv
Rumstyper
Havsutsikt
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Modern
Familj
Talade språk
Franska
Hotellänkar
Specialerbjudande:Book now on our website
7225omdömen1983F+S28 rumstips

Omdömen
Vi kontrollerar omdömen
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • 3 368
  • 2 127
  • 1 002
  • 417
  • 311
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
Lajnuzz skrev ett omdöme feb. 2022
Höllviken, Sverige129 inlägg20 hjälpsamhetsröster
+1
Hotellets favoritomdöme
Barnen var överlyckliga. All inclusive med all glass och läsk de ville. Lollo och Bernie fanns också. En hel del olika pooler och bra barer nära till hands. Vi bodde på Dunas området där det var lite mindre håll igång vilket passade oss bra. Vi hade en trerummare med kök och vardagsrum på ca 100 kvadratmeter. Saker som hotellet behöver förbättra är att ha mer snacks i barerna. Det utbudet var noll.
Läs mer
Datum för vistelsen: februari 2022Restyp: Reste med familjen
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Svar från Dunas Management, Gerente geral för Meliá Dunas Beach Resort & Spa
Svarade 27 feb. 2022
Kära Lajnuzz, Tack för att du delar med dig av din feedback om din senaste upplevelse på Dunas Resort. Vi är mycket glada att veta att du och dina barn verkligen njöt av tiden hos oss. Vi har också vidarebefordrat dina kommentarer till motsvarande avdelning. Vi hoppas kunna välkomna er alla tillbaka mycket snart. Med vänliga hälsningar, Melia Dunas Hotel Management
Läs mer
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Pelle skrev ett omdöme jan. 2022
Uppsala, Sverige9 inlägg13 hjälpsamhetsröster
Vi kostade på och bokade på The Level, bla för att få tillgång till den barnfria och något lugnare poolen nere vid stranden. Där får man en förträfflig service av personalen på Gabi Beach Bar. Vår servitör Caritson är uppmärksam, trevlig och snabb och ger service vid poolside. De flesta gör allt för att du ska trivas. José vid receptionen för gäster på The Level är en tillgång om du behöver hjälp då han pratar flytande engelska. Det är bara att ringa, han fixar det mesta. Lite brister på House Keeping, då det utlovade vattnet inte fylldes på på rummet, dricksglas fattades och morgonrockar saknades. Men rent och fräscht. Uppgradera till The Level om ni åker utan barn.
Läs mer
Datum för vistelsen: januari 2022Restyp: Reste som ett par
Tips för att välja rum: Åk hit när det är lågsäsong. December före jul eller januari. Lugnt och skönt. Gott om plats på...
Visa fler tips på hur du väljer rum
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Svar från Dunas Management, Gerente geral för Meliá Dunas Beach Resort & Spa
Svarade 19 jan. 2022
Kära TeddySwede, Tack för att du delar med dig av din recension om Melia Dunas. Vi är glada att du uppskattade alternativet Adult Only Level på vår resort. Vi har vidarebefordrat din trevliga feedack till de nämnda kollegorna. Vi påminner alltid våra älskade gäster om att de kan begära ändringar eller ytterligare föremål/tjänster till rummet bara genom att ringa 0 eller kontakta oss på vår virtuella conciergetjänst. Vi hoppas att du kommer att besöka oss igen mycket snart! Med vänlighet, Melia Dunas Hotel Management
Läs mer
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Joe50731 skrev ett omdöme jan. 2022
Sal, Kap Verdeöarna19 inlägg8 hjälpsamhetsröster
Ett alldeles för stort hotell för att kännas åtminstone lite familjärt. Blev placerad på ett annat hotell än det bokade men det var kanske bra. Rummet helt ok. Städningen sådär. Maten i buffématsalarna var katastrofal. Ingen variation mellan lunch och middag. Dessutom helt okryddat. Någon hade låst skåpet med kryddor tyvärr. Servicen där var också obefintlig. Fick själv duka av för att få plats. Lång väntan på dryck. De restauranger förutom buffén som erbjöds har mycket i övrigt att önska. Lång väntetid för att beställa. Ännu längre tid innan maten kommer. Skriver just nu från ett av ställena. Bokat bord 20.30. Just lämnat beställning 21.06. Beräknad tid 21.45. Ok kanske många tycker, men barnfamiljen vi bordet intill var inte glada om man säger så. Nej tyvärr inte en hotellanläggning att rekommendera om man vill relaxa och njuta av semestern. Har lämnat många betyg tidigare på TA, men detta är det sämsta. Bottenrekord.
Läs mer
Datum för vistelsen: januari 2022Restyp: Reste ensam
Tips för att välja rum: Kolla verkligen upp vad det är för färg på det armband du får. Gul=lägsta nivå. Gradera upp redan...
Visa fler tips på hur du väljer rum
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Svar från Dunas Management, Gerente geral för Meliá Dunas Beach Resort & Spa
Svarade 18 jan. 2022
Dear Joe50731, Tack för att du delar med dig av din feedback på Melia Dunas. Det var Vi beklagar att veta att din upplevelse hos oss inte var så speciell som den skulle vara och som du verkligen förtjänade. Dina kommentarer har vidarebefordrats till motsvarande avdelningar, för att se till att en uppföljning görs och att rätt förbättringar görs. Vårt främsta mål är våra gästers tillfredsställelse och vi beklagar att vi inte kunde uppnå det i ditt fall. Vi skulle gärna ha en ny möjlighet att ha dig på hotellet och så att du får en ordentlig upplevelse. Vänligen, Melia Dunas Hotel Management
Läs mer
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Lovisa W skrev ett omdöme jan. 2022
Stockholm, Sverige135 inlägg19 hjälpsamhetsröster
Vi tillbringade 16 dagar på Meliá i december 2021 och trivdes bra, men det finns några saker som kan förbättras: - Extremt bullrig matsal (bufférestaurangen) - TONVIS med getingar om man satt på bufférestaurangens uteservering. De flockades och låg i drivor på borden och på trappstegen som ledde till serveringen. Flera gäster stannade alltid för att peka och fotografera, så sjukt var det. Senare mot kvällen blev det färre getingar. - Krångligt system att boka bord hos andra restauranger, det kändes alltid som om det var fullt överallt. Till slut lyckades vi boka, men mest för att personalen var snäll och lät oss boka lite i förväg. - I början av vistelsen var hotellet bara halvöppet och då var det bättre, då hade personalen till och med tid att plocka matrester medan man åt, men halvvägs igenom semestern kom det en anströmning av gäster till hotellet. Plötsligt blev det köer ÖVERALLT. Det är ett enormt stort hotell (gigantiskt nästan) så man förstår att det kan ta många gäster, men det kändes inte som om personalen blev fler ... Så det blev alltid långa köer till receptionen, alltid handdukar på 99,5 % av alla solstolar (jag fick hämta från en annan pool långt bort) och man såg hur personalen slavade bakom disken i bufférestaurangen. Svettiga män stod och gjorde omeletter och pannkakor och såg ut som om de skulle svimma när som helst, personal tappade tallrikar och jäktade från bord till bord med irriga blickar, många bord stod tomma men hade smutsig disk kvar på sig och ändå nästan sprang personalen för att hinna, mat fylldes inte på o.s.v. Allt detta sköttes mycket bättre när hotellet var halvfullt. De borde ha tagit in mer personal. - Jättegod julmiddag på Sahel, men jag sa att jag var nötallergisk och råkade ändå få en efterrätt med nötter. De bad om ursäkt, men jag behövde ta min adrenalinspruta i benet och hela kvällen blev förstörd. Deras doktor var tydligen inte på plats heller, men de erbjöd sig att beställa en taxi in till staden. Dock skulle jag behöva betala allt med sjukhusvistelsen själv i så fall, så jag valde att stanna på rummet och kurera mig. - Städningen var bra (de glömde dock att städa en dag, men det kan man leva med) MEN de missade ofta att fylla på med viktiga saker, som vatten (livsviktigt för en småbarnsfamilj eftersom barnens välling görs på detta och man inte kan använda kranvattnet, plus att det inte direkt fanns någonstans att hämta stora flaskor på annars) och muggar. När man kommer dit finns det fyra pappmuggar att använda till vattenkokaren (plus lite teer och kaffe), men när dessa tar slut fylls de inte på. Dessutom tog städet bort muggarna så fort de använts (fast vi hade tänkt återanvända dem). Hur ska vi då kunna använda vattenkokaren? Vi frågade efter fler muggar, men det gick tydligen inte att få fram. Det slutade med att vi smugglade med oss porslinskoppar från restaurangen för att ha något att dricka i om vi ville ha te/kaffe på rummet om kvällarna. Sedan fick vi "gömma" dem bakom gardinerna så att inte städet skulle ta dem direkt dagen efter vid städningen, eftersom all smutsig disk försvann på det sättet. Vi ville bara kunna diska av och återanvända. - Poolhanddukar som försvinner måste man betala 20 euro för. En av våra handdukar blev snodd, och jag förstår ju varför. I slutändan behövde alla bli tjuvar för att överleva. Någon snodde vår, så vi fick sno någon annans. De i sin tur snodde nog ytterligare någons handduk, o.s.v. Hemskt, men sant. Jag vill i alla fall inte betala 20 euro när jag vet att jag inte slarvat bort den själv. - Som småbarnsfamilj med vagn blev vi placerade på våning 2 utan hiss ... Många andra blev också det. Som tur är ställde vi vagnen längst ner för vi orkade inte släpa upp och ner, men ändå. - Lite väl stort hotell. Det tar tid att gå från rummet till poolen, eller till restaurangen, eller framförallt till havet. Vi gick till havet två gånger bara, eftersom det låg en evighet bort. - Vi glömde två stora badleksaker (uppblåsbara) vid barnpoolen en dag och dröjde några dagar med att hämta dem. Då var de borta och var tydligen inte heller upphittade av personalen, så jag antar att någon snodde dem? Så håll hårt i det ni är rädda om. Vi borde ha hämtat tillbaka dem samma dag, men det är inte alltid så lätt med en treåring och en ettåring på halsen och långt mellan alla olika platser på hotellet. - Det fanns många poolbarer, men de serverade inget ärbart. Allt sådant var begränsat till restaurangerna. Med småbarn är det skönt om det finns snabba lösningar, att bara kunna hämta lite pommes vid poolen. - På rummet fanns det skarpa kanter på många bord och möbler. Vår yngsta son fläkte upp underläppen när han ramlade mot soffbordet, så vi fick barnsäkra med blöjor och tejp på alla vassa hörn. Bara låga möbler också, så det var svårt att ställa saker högt, vilket man gärna vill med barn. T.ex. heta kaffekoppar eller fjärrkontrollen ... Fanns inga hyllor att tala om. Men det är ju en petitess egentligen. - Balkongen kändes lite osäker ur barnsynpunkt. De försökte klämma sig ut genom staketet, men det var nog precis så smalt att det inte gick. Jag tog undan alla möbler därifrån i alla fall, eftersom de började klättra på stolarna. - Överallt åker det golfbilar. En del åker väldigt snabbt, så att man fort fick avlägsna barn från hotellets gångväg. Svårt med barnvagnen också, eftersom den tog upp plats. Då fick man ofta åka ut i bushen så att golfbilen kunde åka förbi. Bra saker: - Maten överlag var helt okej. Ofta hittade man något som var extra gott. Frukosten var varierad och fin. Supergoda pannkakor, våfflor och grönsaksblandningar. - Rummet var superfint och enormt! Säkert lika stor som vår trea här hemma. - Bra städning, som sagt. - Så trevliga städerskor. <3 - Personalen är artig. Vissa är trevligare än andra. Ingen var nog direkt otrevlig. - Bra underhållning för barn, särskilt med Vings Lollo & Bernie-figurer och minidiscot. - Stranden är AMAZING. Dock får försäljare gå runt där, men det var inget större bekymmer. Det fanns så många andra gäster de kunde försöka sälja på. Jättefin sand, många lediga solstolar och roligt vågigt vatten. Gå till Bikini Beach, där var det fint att bada. - Hotellet är barn- och handikappsanpassat med få trappor. - Mycket nära till byn/staden Santa Maria. En taxi kostar 3 euro men det går gratis shuttelbussar också tror jag. Dock fanns det inte alltid fungerande bälte i taxibilarna, men byn låg mycket nära. Cirka 5 min bort. Vi gick dit en gång, men det var extremt långt med barnvagn på en skållhet väg genom öknen, typ. I Santa Maria fanns en superhärlig strandbar vid namn Ola Brazil med goda caprinias. Glöm inte att pruta om du köper något i souvenirbutikerna i Santa Maria. Ofta kunde man få ner priset till halva eller lägre. - Missa inte kaffebaren på hotellet. Vanilla Ice Coffee var supergod, men ingår inte i all inclusive. Helhetsintrycket är bra och jag skulle kunna tänka mig att bo här igen, men vi återvänder nog inte till Sal. Det beror mest på att jag gillar att resa till nya platser. Det är bara ytterst få ställen jag återvänder till. Man vill ju se så mycket som möjligt av världen :D
Läs mer
Datum för vistelsen: december 2021
Läge
Service
Sovkvalitet
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Svar från Dunas Management, Gerente geral för Meliá Dunas Beach Resort & Spa
Svarade 18 jan. 2022
Kära Lovisa W, Tack så mycket för att du delar med dig av en så detaljerad feedback till Tripadvisor-gemenskapen och naturligtvis till hela Melia Dunas-teamet. Kommentarer som din hjälper oss att förbättra de tjänster som erbjuds och fokusera på att förbättra de som behöver det. Det var ett nöje för oss att kunna välkomna dig till vårt hotell. Vi har delat varje punkt med motsvarande avdelning, för att se till att rätt uppföljning görs och informerat hela Housekeeping-teamet om att du uppskattade deras hjälp. Vi önskar dig lycka till med att besöka världen, det finns så många fantastiska platser där ute och vi är säkra på att du kommer att njuta av dem. Glöm inte att Kap Verde är en skärgård och att alla de 10 öarna är väldigt olika varandra, du kanske gillar en annan bättre. Med vänlighet, Melia Dunas Hotel Management
Läs mer
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
mikaeljohansson2016 skrev ett omdöme dec. 2021
Kissamos, Grekland2 inlägg
Melia Dunas har ett fint läge med fin strand. När ni bokar in er på hotellet finns det stor risk att ni hamnar på systerhotellet Sol Dunas. Hotellet har bestämt sig för att de två första raderna på Sol Dunas skall vara Melia. Detta innebär att ni hamnar längre från stranden och i rum med riktigt låg kvalitet. Små sängar(140cm), ofräsch gammal inredning och massor av mygg på rummet. Detta framgår ej vid bokning med varken bilder eller text för hotellet. Ni skall också ha extremt låga förväntningar på service, inga språkkunskaper hos personalen, ala carte-restaurangerna har ett vansinnigt bokningssystem och kunde ej bokas de två första kvällarna efter ankomst. Ni skall ha ett väldigt stort tålamod och räkna med att alltid vänta 45-60 minuter vid beställning av mat. Kan ni ha överseende med att ovan inte fungerar så finns det en väldigt fin strand i ett perfekt klimat.
Läs mer
Datum för vistelsen: december 2021
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Tips för att välja rum: Låt dig inte luras. Försäkra dig om att inte hamna på Sol Dunas området.
Visa fler tips på hur du väljer rum
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Svar från Dunas Management, Gerente geral för Meliá Dunas Beach Resort & Spa
Svarade 21 jan. 2022
Kära nån mikaeljohansson2016, Tack så mycket för att du delar med dig av din feedback om din senaste vistelse på Melia Dunas och för ditt besök på den vackra ön Sal. Vi beklagar att veta att din upplevelse hos oss inte var så bra som du förtjänade att vara; vårt främsta mål är våra gästers tillfredsställelse och vi är ledsna över att veta att vi inte kunde uppnå det i ditt fall. Våra gästers återkoppling är oerhört viktig för oss eftersom den gör det möjligt för oss att fortsätta att arbeta med kvaliteten på de tjänster som tillhandahålls, för att se till att förbättringar görs. Därför tackar vi dig för att du delar dina kommentarer med oss. Vi hoppas att vi får ett nytt tillfälle i framtiden att välkomna dig och se till att du får en bra upplevelse hos oss. Vänligen, Melia Dunas Hotel Management
Läs mer
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Föregående
123456
PRISKLASS
146 US$ - 188 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
Kap VerdeöarnaSalSanta Maria
ANTAL RUM
528
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt
Vanliga frågor och svar om Meliá Dunas Beach Resort & Spa
Vilka populära sevärdheter ligger nära Meliá Dunas Beach Resort & Spa?
Närliggande sevärdheter inkluderar Djunta Mo Art (2,9 km), Projeto Biodiversidade (2,5 km) och Praia de Santa Maria (2,9 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Meliá Dunas Beach Resort & Spa?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är bar i poolen, gratis frukost och pool.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Meliá Dunas Beach Resort & Spa?
Gästerna kan ta del av bar i poolen, gratis frukost och restaurang under vistelsen.
Finns det parkering vid Meliá Dunas Beach Resort & Spa?
Ja, fri parkering är tillgängligt för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Meliá Dunas Beach Resort & Spa?
Restauranger med bra läge inkluderar Marea Restaurant, Hot Spot och Baraonda.
Finns det möjligheter att träna på Meliá Dunas Beach Resort & Spa?
Ja, gästerna har tillgång till pool, träningsanläggning och bastu under vistelsen.
Har Meliá Dunas Beach Resort & Spa flygplatstransfer?
Ja, Meliá Dunas Beach Resort & Spa erbjuder flygplatstransfer för gäster. Vi rekommenderar att du ringer tidigare för att bekräfta uppgifterna.
Har Meliá Dunas Beach Resort & Spa kostnadsfri flygplatstransport?
Ja, Meliá Dunas Beach Resort & Spa erbjuder flygplatstransport för gäster. Vi rekommenderar att du ringer i förväg för att bekräfta uppgifterna.
Erbjuder Meliá Dunas Beach Resort & Spa några företagstjänster?
Ja, det erbjuder företagscenter, mötesrum och konferensanläggningar.
Finns det några historiska platser nära Meliá Dunas Beach Resort & Spa?
Många resenärer gillar att besöka Paroquia de Nossa Senhora das Dores (2,8 km) och Nazarene Church (2,9 km).
Har Meliá Dunas Beach Resort & Spa någon vacker utsikt?
Ja, gästerna tar ofta del av havsutsikt som finns här.