Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.

Hotel Oasis Belorizonte

Resenär (79)
Pool och strand (16)
Svit och rum (15)

Visa priser för dina resdatum

Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Om

Nr 24 av 28 hotell i Santa Maria
Läge
Renlighet
Service
Standard
Föreslå ändringar för att förbättra det vi visar.Förbättra det här objektet
Hotellbekvämligheter
Restaurang
Rumsegenskaper
Luftkonditionering
14omdömen0F+S0 rumstips

Omdömen
Vi kontrollerar omdömen.
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • 5
  • 4
  • 2
  • 2
  • 1
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
avatar-image
Anders L skrev ett omdöme dec. 2022
Stockholm, Sverige1 inlägg
Läget, personalen, rummets läge och standard, renheten överallt, mängden av grönsaker och fisk, och inte minst det facila priset, gjorde att vi återvände för tredje gången på ett år! Ett gott tecken på att vi är mer än nöjda. A & M A & M
Läs mer
Datum för vistelsen: november 2022
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
avatar-image
Alexander M skrev ett omdöme sep. 2023
1 inlägg
Jag skriver för att uttrycka mitt djupa missnöje med de senaste semestertjänsterna i Itaka som jag och min syster använde för vår resa till Kap Verde från Warszawa, som ägde rum från den 28:e juli 2023 till den 12:e augusti 2023. Jag vill lyfta fram flera frågor som fördärvade vår erfarenhet, till att börja med charterplanet som chartrats av din byrå. Medan vi var ombord mötte vi en extremt aggressiv och berusad passagerare som trakasserade min syster under hela flygningen. Trots att hon rapporterade detta oroande beteende till kabinpersonalen var deras svar ohjälpsamt och de misslyckades med att ta itu med situationen på ett adekvat sätt. Passagerarens aggressiva språk och påträngande beteende gjorde min syster livrädd, och hon bad till och med polishjälp vid landning, utan resultat. Bristen på professionalism och utbildning bland kabinpersonalen från företaget du har samarbetat med var uppenbar och djupt oroande. Vid ankomsten till vårt hotell runt midnatt, efter en oroande flygning, informerades vi av hotelldirektören om att vi inte omedelbart kunde komma åt vårt rum och var tvungna att ta del av en sen middag och återvända för rumsnyckeln 40 minuter senare. När vi äntligen nådde vårt boende, som skulle vara en lyxbungalow, tilldelades vi en tvåvåningslägenhet intill en livlig huvudväg. Rummet luktade fukt, badrummet plågades av mögel, och lakan och örngott var prydda med någon annans hår (som dokumenterats i de bifogade bilderna). Vi meddelade omgående receptionen om vår avsikt att byta rum nästa morgon. Men när vi begärde rummet vi hade betalat för nästa morgon, var ersättningsrummet verkligen rent men hade en trasig hårtork (som framgår av den bifogade bilden). Ingenjören som skickades för att reparera den sa helt enkelt att den inte kunde fixas och lämnades, vilket lämnade oss att återigen kontakta receptionen för att rätta till situationen. Istället för att be om ursäkt, instruerade personalen oss att besöka receptionen personligen för att förklara problemet, som vi fann helt oprofessionellt och hänsynslöst av en betalande gäst. Kvaliteten på maten som tillhandahålls under vår vistelse var dessutom urusel, med begränsad variation och smaklösa alternativ. Förekomsten av flugor och utmärglade herrelösa katter ökade vår oro. Dessutom fanns det förbryllande regler som begränsade vissa livsmedel till specifika restauranger, en olägenhet som exemplifieras av min systers oförmåga att ta med bacon från ett område till ett annat för sin omelett. För att göra saken värre led jag av orolig mage i tre dagar, troligen på grund av den dåliga matkvaliteten och hygiennormerna. Detta gjorde mig sängliggande med kramper och diarré, vilket ytterligare minskade vår semesterupplevelse. Personalen, trots att de knappt kunde engelska, visade ett motbjudande uppträdande och prioriterade portugisisktalande gäster framför andra. Detta förvärrades av det likgiltiga svaret från ITAKA-representanten Jaroslaw, som avfärdade vår oro med kommentaren: "Det är Afrika, bara ett 4-stjärnigt hotell. ” När vi kontaktade hotellledningen med våra klagomål fick vi veta att inga rum fanns tillgängliga, vilket vi fann oacceptabelt med tanke på omständigheterna. Det fanns till och med en dag när vi inte hade något vatten i duschen eller toaletten, vilket gjorde oss praktiskt taget strandsatta på en ö mitt i havet. Jag vill ytterligare tillägga till mitt klagomål att jag vid min avresa av misstag lämnade min jacka i rummet. Jag kontaktade genast Jaroslaw och bad honom att skicka mig jackan på min egen bekostnad. Tyvärr, trots min begäran, misslyckades han att göra det, vilket orsakade mig ytterligare besvär och som en eventuell förlust av min värdefulla designerjacka.
Läs mer
Datum för vistelsen: augusti 2023
Standard
Läge
Service
Restyp: Reste med vänner
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Är det inte rätt boende för dig?
Det finns fler ställen att välja bland i Santa Maria-området.
PLATS
Kap VerdeöarnaSalSanta Maria
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt

HOTEL OASIS BELORIZONTE (Santa Maria, Kap Verdeöarna) - omdömen - Tripadvisor

Vanliga frågor och svar om Hotel Oasis Belorizonte
Vilka populära sevärdheter ligger nära Hotel Oasis Belorizonte?
Närliggande sevärdheter inkluderar Funana Casa da Cultura (0,2 km), Why Not Lounge Bar (0,5 km) och Cleopatra Ink Cape Verde (0,2 km).
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Hotel Oasis Belorizonte?
Gästerna kan ta del av restaurang under vistelsen.
Vilka restauranger ligger i närheten av Hotel Oasis Belorizonte?
Restauranger med bra läge inkluderar The Dubliner Irish Bar, By Valeria och Art Kafé.
Finns det några historiska platser nära Hotel Oasis Belorizonte?
Många resenärer gillar att besöka Paroquia de Nossa Senhora das Dores (0,7 km) och Nazarene Church (0,8 km).