Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Subic Bay Venezia Hotel

Översikt
Bldg. 675 Canal Road, Subic Bay Freeport Zone, Luzon 2222 Filippinerna Visa på karta
Namn/adress på det lokala språket
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Frukost ingår
Luftkonditionering
Pool
Rökfritt hotell
Restaurang
3-stjärnigt boende
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"name":"ibex_photo_carousel"}}
Omdömen (144)
Filtrera omdömen
82 resultat
Medlemsbetyg
28
23
17
10
4
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
28
23
17
10
4
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 82 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Vår familj har besökt sista juli 08 , 2017 för att ha en leisure tid med min barn. Vi kollade - i på Familjesvit. En mycket tillmötesgående hotell jag har provat på Subic bay så långt. Börja Framifrån kontoret, som hjälpte oss upp till städningen...som gav oss tillräckligt med bekvämligheter enligt antalet av mina familjemedlem. Våra rum är tillräckligt bra för oss med två queen size sängar. Den italienska temat för rummet får oss att känna oss som vi är i ett högklassigt hotell. Mina barn uppskattade också badkaret. The location of the swimming pool är bra, det är ett utomhuspool med avskildhet. Frukostbuffén är bra, Php 275 . 00 Extra frukost för ytterligare personer värt det. Vi kommer säkert komma tillbaka till detta hotell!Mer

Datum för vistelsen: juli 2017
Svar från VeneziaHotel168, Manager för Subic Bay Venezia HotelSvarade 29 januari 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 3 juli 2017

Jag skulle aldrig komma tillbaka hit. . Bara föreställa mig ett hotell med ingen hiss. Vad skulle de göra för att hotellets gäster som är PWDs. Även badrummet luktar som septitank, och svagt upplysta också. Ingen piccolon till hjälpa gästerna bära deras bagage. rummet där...vi bodde i hade en mycket dålig luftkonditionering, för bullrigt och jag var alla de tid Fannings 16års mig själv tills jag fick en lite sömn och vaknade upp svettiga. även de lakan luktar illa. . Det här hotellet behöver en fullständig renovering. Som av nu, den upplevelsen är bara dålig. aldrig igen.Mer

Datum för vistelsen: maj 2017
Svar från VeneziaHotel168, Manager för Subic Bay Venezia HotelSvarade 29 januari 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Vi checkade in på en fredag, och vi fick längst ifrån rum på 3 rd våningen, med bara för trapporna som access (inga hissar) . Verkligen en utmaning för oss som har en 1 år gammal. Min mamma - i - lag gjorde bokningar men...de var på 2 nd flr så vi var tvungna att gå upp och ner när vi möter dem. Rummet är rent och rymligt. Den litet kylskåp är ett plus, men det går igång när du går ut så allt fryst skulle thaw när du kommer hem. Duschen vred för varmt vatten är mycket lös så vände det är en utmaning. Vi hade redan kallade det men inget hände. Det finns många gånger som det finns ingen varmvatten släpps, så vi hamnar du använder en kall dusch. Jag verkligen synd min 1 år gamla baby under bath tid. Och oh, det fanns en tid att den rum i främre av oss och de rum bredvid oss har en var överfulla vatten att det nådde den korridoren, så ja, vi var att kliva på en våt våningen ska åka till vårt rum. Men det var så småningom städas. Allt annat, servicen var bra. Från receptionen, till frukostbordet och mest särskilt för dem som hjälpte till vid poolen, deras service är berömvärt var. Detta är första gången jag har checkat in på hotell i SBMA så jag har inga jämförelsepunkt. Men jag har varit på en 3 - stjärnigt hotell och jag måste säga att Venezian Hotel behöver mer underhåll.Mer

Datum för vistelsen: juni 2017
Svar från VeneziaHotel168, Manager för Subic Bay Venezia HotelSvarade 29 januari 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 13 juni 2017

* Ingen bidé. Varm dusch inte arbetar 100 % av tiden * Frukostbuffén hade mycket begränsade valmöjligheter * luftkonditionering är lite bullrigt. Air svängning är inte fungerade och värsta, det finns ingen som tillägnas parkeringsplats för hotellets gäster. Vi åkte ut för att äta middag...och när vi kom till hotellet, det finns ingen mer tillgänglig parkeringsplats. Receptionen och personal vakt berättade för mig att parkera på baksidan av hotellet. På det hela taget är stället inte väl - upplysta och lerig så jag gick tillbaka till hotellet lobby. Jag har inte lust på att lämna min bil där eftersom jag inte känner att det är säkert och det är lite långt från hotellet premisserna. De försäkrade mig att det har en finns övervakningskameror och din vakt på vår plikt. Jag också har meddelat dem begår att jag kommer att hållas dem ansvariga om min bil fått skadligt oavsett vilket skäl medan jag är parkerade där. De är även låt mig använda den den backdoor så att jag inte har till promenad som lång. Vid utcheckningen, jag frågade receptionen personal om jag kan gå ut med hjälp av backdoor men hon vägrade. Hon sa, och enligt den chef på vår plikt (Flor Jalandoni) , att det är för en nödsituation använder bara. Tänk dig att låta din guest promenad under den stekheta värmen med alla mina väskor! ? VILKEN TYP AV kundservicen ÄR DET! ! Please don't go här om du inte vill ha till ruin din dag med, och slösa bort dina pengar.Mer

Datum för vistelsen: juni 2017
Svar från VeneziaHotel168, Resident Manager för Subic Bay Venezia HotelSvarade 14 juni 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Det har rimliga priser, vänlig personal, rymliga rum, och bra läge. Min dotter njöt av ett snabbt dopp i poolen. Jag hade en god natts sömn. Maten vi beställde för frukost var god och det var gratis svämmar över kaffe. Vi bara hade ett problem...med handdukarna. När vi gick tillbaka till hotellet sent på kvällen, min mamma första märkte att det fanns inga handdukar. Jag bara sa till min mamma att de kanske bara under förutsättning handdukar på begäran med tanke på att det pris som vi fick var ganska en riktigt kap. Vi kan inte längre orkade begär om handdukar eftersom vi tog vi med vårt egna handdukar, som vi brukar göra under familjeresor. Under kontrollera - ute, personalen i receptionen bad om att insistera på att av handdukar deras checklista visade att handdukar placerades i vårt rum. Det tog mer än 30 minuter innan vi var avdukade. Det var en lättnad att den ansvarige snabbt åtgärdat oss när hon gick ut till prata med oss utan nedtrappning av den här frågan. Så vi kommer be om handdukar nästa gång.Mer

Datum för vistelsen: juni 2017
Svar från VeneziaHotel168, Manager för Subic Bay Venezia HotelSvarade 29 januari 2018
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Restaurang
Fri parkering
Pool
Rumservice
Bar/lounge
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Frukost ingår
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Affärscenter med tillgång till internet
Bankett-rum
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Concierge
Flygplatstransport
Kasino och spel
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Mötesrum
Rökfritt hotell
Tvättservice
Utomhuspool
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum
Hotellklass
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum
Antal rum
53
Prisklass
69 US$ - 107 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallas också
Venezia Hotel Subic
Plats
Filippinerna > Luzon > Central Luzon Region > Bataan Province > Subic Bay Freeport Zone
Hotellklass
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum
Antal rum
53
Prisklass
69 US$ - 107 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallas också
Venezia Hotel Subic
Plats
Filippinerna > Luzon > Central Luzon Region > Bataan Province > Subic Bay Freeport Zone
Bilder
Resenär (85)
Svit och rum (21)
Middag (3)
Pool och strand (3)
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 927 hotell i närheten
Subic Bay Travelers Hotel
72 omdömen
0,11 km bort
Mansion Garden Hotel
127 omdömen
0,33 km bort
Buena Casa Hotel
26 omdömen
0,43 km bort
Court Meridian Hotel
345 omdömen
0,44 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 13 685 restauranger i närheten
Ben's Kitchen
47 omdömen
0,53 km bort
Xtremely Xpresso Cafe
359 omdömen
0,26 km bort
Cocolime
108 omdömen
0,35 km bort
Meat Plus Cafe
183 omdömen
0,33 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 2 432 sevärdheter i närheten
Harbor Point
130 omdömen
0,43 km bort
Networx Jetsports
9 omdömen
0,45 km bort
Subic Fiesta Carnival
14 omdömen
0,54 km bort
Spasify
8 omdömen
0,43 km bort
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Subic Bay Venezia Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt