Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Fairfield Inn & Suites Parsippany

Besök hotellets webbplats
Resenär (49)
Svit och rum (37)
Middag (7)
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Fri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Frukost ingår
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Flerspråkig personal
Kemtvätt
Mötesrum
Offentligt wifi
Rökfritt hotell
Tvättrum för självbetjäning
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Familjerum
Handikappanpassade rum
Luftkonditionering
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Business
Mellanklass
HOTELLKLASS
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Specialerbjudande:Paketerbjudande
Hotellerbjudanden
Hotellpaket
Omdömen med mera
250omdömen
80bilder
3F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 74
  • 99
  • 45
  • 21
  • 11
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Bodde där med 11 andra familjer för en Lax tournament runt hörnet. Den där inne har varit klart ombyggt. Det är rent, bra service och ett fint hotell för en snabb billiga vistelse. Exteriör ser det gamla, men det har blivit omgjorda. Inte en av mina föräldrar klagade. Frukosten
Läs mer
Checkade in på eftermiddagen och stack till besöka familj för resten av kvällen. Vid återkomsten och att få till sängs, upptäckte vi fanns klippta tånaglar över hela golvet. Hur städning inte dammsuga dessa upp är förbryllande. Den natten manager, som var den enda person arbetar
Läs mer
Svar från Sean Q, General Manager för Fairfield Inn & Suites Parsippany
Svarade 6 juli 2017
Good afternoon, I would like to personally take this opportunity to start with an apology “I am sorry”, I have done some research and have asked my housekeeping manager to conduct training for the staff. My priority now is focused on winning back your trust and loyalty. Our promise to you is always provide guests a hotel that is clean, fresh, and reflects the highest quality standards, we will not fall short on our promise again. I thank you for your frankness, as it allows us to address the area of need within our hotel and bring us closer to our goals. As a token of my commitment to “100% Guest Satisfaction”, I have purchased some additional Marriott Reward points to your Platinum account, in addition to the points given by out front desk agent that night. I certainly do not intend to offer you this refund with the thought that you will feel less upset about the situation, but again as a token of my sincerity and commitment to overall Guest Satisfaction. As a valued guest, your patronage to Marriott is very important to us. It would be my pleasure to listen to any additional comments
Läs mer
MYCKET tillmötesgående personal i receptionen. Rent och rymligt rum. Hälsosam och brett val av frukost. ENORMA gym! Jag kom in en försenad flygning från och receptionen hälsade mig och till min förvåning var jag deras gäster på dag vilket gjorde verkligen min dag! Rummet var
Läs mer
Vi bodde i två nätter i detta Inn ägs & drivs av Marriott. Personalen var mycket vänlig, kolla - i & kontrollera - ut var en Breeze, och frukosten var ganska typiskt kedja frukostmat. Breakfast area hölls bra - var välsorterad och rent, men. Ytterligare, vår väl - inrett rum var
Läs mer
Det är inte ert de skickligaste hotell men rummen är fina och rena och personalen enastående. Tack vare Fray, Cathy, Ven, Kimberley, deras orädda Lenka och självklart ledare, Mike (GM) . När du bor på ett hotell, mitt största farhåga är gymmet gymmet på denna fastighet är en
Läs mer
Svarade 8 mars 2017
Thank you for your kind words about our hotel and our team. I will be sure to share your comments with all associates at our daily stand up meeting and staff meeting. Please come and visit us again soon! Sincerely, Michael J. Lavoie General Manager (Fearless Leader)
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rumMiddagFöretagscenter och evenemangsrum
Bilden tillhandahållen av ledningenFairfield Inn & Suites Parsippany
Guest room
Bilden tillhandahållen av ledningenFairfield Inn & Suites Parsippany
Guest room
Bilden tillhandahållen av ledningenFairfield Inn & Suites Parsippany
Guest room
Bilden tillhandahållen av ledningenFairfield Inn & Suites Parsippany
Guest room
Bilden tillhandahållen av ledningenFairfield Inn & Suites Parsippany
Guest room
FöregåendeNästa
1234568
Are there any restaurants close to the hotel, preferably within walking distance?
There are restaurants around the hotel, such as Houlihan's, TGI Fridays, Panera Bread, Subway, and many local non chain options as well; however, we are located on main highway US 46 East, so walking to these restaurants would not be an option.
0 röster
Visa alla svar
Does the king studio suite have a kitchen available in the suite
Yes. a nice one.
0 röster
Is there a required minimum age in order to get a hotel room here?
i am not sure what is the minimum, but i assume that by law all hotel should be the same. honestly they didn't ask me for a ID that show my age when i checked in (maybe coz i was booked by another hotel)
0 röster
Visa alla svar
FöregåendeNästa
11
PRISKLASS
88 US$ - 217 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
fairfield inn & suites parsippany hotel parsippanyfairfield inn and suites parsippanyfairfield inn parsippanyfairfield parsippanyfairfield inn hotel parsippanyparsippany fairfield inn
PLATS
USANew JerseyParsippany
ANTAL RUM
109
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt