Välkommen till Port-O-Call Hotel! Det här hotellet blir som ditt "andra hem" när du besöker Ocean City och erbjuder många bekvämligheter som är framtagna för att ge dig en bättre vistelse.
Port-O-Call Hotel är perfekt för turister då det ligger nära några av Ocean Citys mest populära sevärdheter som Humane Society of Ocean City (1,6 km) och Ocearn City Life Saving Station (2,0 km).
Rummen har plattskärms-tv, kylskåp och luftkonditionering, och du har även tillgång till kostnadsfritt wifi, så att du verkligen kan koppla av och vila.
Port O Call Hotel har en reception som är öppen dygnet runt, rumservice och en dagstidning. Och som en uppskattad gäst på Port-O-Call Hotel har du tillgång till en pool och en restaurang som finns tillgänglig på hotellet. Gäster som kommer med bil har tillgång till fri parkering.
När du besöker Ocean City kanske du vill prova fish and chips på någon av de närliggande restaurangerna, till exempel Spadafora's Down East Restaurant.
Om du är på jakt efter något att göra är Ocean City Boardwalk (1,3 km) och Ocean City Beach (1,2 km) ett trevligt sätt att tillbringa lite tid på, och de ligger inom gångavstånd från Port-O-Call Hotel.
Port-O-Call Hotel ser till att det bästa av Ocean City finns nära till hands, vilket gör att din vistelse blir både avslappnande och trevlig.
The Port - O - Ring är det enda ställe vi bor i Ocean City. Vi har bott där i minst 20 år efter att ha provat andra platser i OCNJ och aldrig haft en dålig upplevelse. Som en familj med massor av allergier, vi är glada att det här hotellet är rent, tydligen gratis av mögel/mögel frågor, rök - gratis, och har stått emot den trend av att tillåta husdjur. Vid det här laget, tror jag att vi har bott i varje typ av rum som möjligt, med undantag av King rum. Varje typ har varit bra för 3 - 4 personer. Våra senaste vistelse var i ett Superior rum med utsikt över viken. Det är ett utmärkt storlek för 4 människor och har nog plats att lägga bagaget ur vägen. Det är bara en trevlig plats att bo på! Vi har aldrig stött på en anställd som var inte vänlig eller hjälpsam. Poolen, the restaurant, and the outdoor snacksbar är mer än tillräckligt och bra att ha på - plats. Medan stranden ligger bara några steg bort, det är en bit att vandra till strandpromenaden butiker och attraktioner från hotellet. Det är inte allt dåligt, eftersom det är ganska lugnt. Bara vara beredd att gå. Denna vistelse på, vi behövde tillgång till en tvättstuga i hotellets källare, som en seagull fick vårt beach filt. Usch. $ 6 I kvartal kommer få du tvättmedel.- lakan-balkong, tvätta och torka. Apparater är små men fungerade bra och displayen hjälpsamt får du veta hur många minuter tills cykeln utföranden. Fantastiskt att ha en tvättstuga om du behöver det! Den enda aspekt av våra senaste bo som var lite obekvämt var att städning på vårt rum. Vi brukar få upp och flytta på morgonen och sedan återvänder till vårt rum i mitten - eftermiddag att vila och gör dig redo för middag. Det var vid den städpersonalen kom till vårt rum. Men de var ganska snällt att behaga oss genom att sända in medan vi var på middag, städerskorna natt så det fungerade bra. Om du gillar Port - O - samtal, kolla in deras paket efter specialpriser och säsongsbetonade verksamheter. Vi njöt av den sista Nya året's på julafton paket och planerar att återvända i år.…
Reserverade två angränsande ocean front rum i maj för en långhelg i juli. Vi blev mycket imponerade av hotellet. Vackert poolområde, vilket de hålla mycket rent. Vi märkte att de anställda var mycket vänlig, från receptionen och övervakad, till the maids och personalen pool, personalen. Vi gjorde inte äta i restaurangen, men det såg ut som en trevlig plats. Detta hotell ligger precis på brädorna, men ned på mer lugnt slutet av saker. Snabb promenad upp till Ike's crabcakes och Manco & Manco. Parkering var lätt, de har en privat mycket. Simfötter snackbar vid poolområdet var perfekt för en snabb lunch.
Bra hotell, vi bodde med 4 familjer. Det är beläget precis efter den galenskap av den boardwalk kul så du är tillräckligt nära för att det alla men ändå bara tillräckligt långt att inte vara besvärade av den buller och tunga till fots trafik. Poolen är trevlig och en bonus av en restaurang som ligger på hotellet.
Reste juni 2017 - jag hade bokat the king kustlinje rum med utsikt över en månad i förväg och antydde en sen checka in . . . Vi kom runt 10 - 10 : 30:00. Vi checkade in - inte mycket välkomnande - kom vid vårt rum. Vid första anblicken rum verkade trevligt nog. . . Jag brukar dörrknopparna och några rum avlägsna ytor som kan eventuellt inte skulle städas varje gång av hotellets personal. I slutet bord och lampa bredvid sängen var ganska dammigt. Detta borde ha varit en aning för mig. Min pojkvän tog en dusch först som jag gick ut på balkongen. Jag sa då kom i att få en dusch och vi justerade de belysning så han kunde sova och jag skulle kunna ta sig i säng efter min dusch (massor av ljus från den badrum område) . Ändå, vaknade jag mitt i natten och rummet var mycket tryckande och lakan verkade våt. På första jag trodde att jag hade inte de stängde dörren till den balkong ordentligt och den hög luftfuktighet in fukt i det rummet. Detta var inte fallet. Den air conditioning did not work gjorde inte verkar vilja det kunde hålla upp, men det här var inte den stora frågan. Jag gick till badrummet och kom tillbaka till bed, lakan fortfarande verkade våta - är detta troligtvis runt kl. 5:00 eller så. Jag lutade oss över att se om min pojkvän tyckte de var våta och han var ute, men jag nu luktade urin! Av min CHEF! ! Äckligt! Jag vill naturligtvis, kunde inte längre sova. Eftersom det var en king bed and detta grossness var på min sida jag bestämde mig för att låta min pojkvän sömn. När han vaknade runt 6 : 30 am jag frågade honom om området. Jag har att säga att jag är oerhört besviken. Du ser jag har alltid velat bo i hamnen - O - Ring sedan jag var barn. Vi tillbringade många somrar i OCNJ. Familjen medlemmar har bott här och även arbetat här på en gång. En gång hade en bra rykte - ENORM BESVIKELSE. Min pojkvän och jag gick ner till receptionen och anmälde han dem om det problem. Han var mycket lugn och sa att han hade ett bekymmer. Jag gick sedan över efter utcheckningen vid poolen och lugn själv. Vi erbjöds ett annat rum eller kunde bo där vi var så fort de städade sängen. Vi var på väg till frukosten och sa att vi skulle låta dem få veta. Efter frukost på farbror Bill's (mums) vi fick ett nytt rum. Vi vägde även om de steem städas de madrass det skulle inte vara torr i tid för den natten. De hade det här märkliga med stoppning mellan den lakan och madrass. Min pojkvän och jag tror att de bytte lakan, men inte den stoppning och urinen (jag är asuuming från en baby göra för att läget) sippra in genom när rummet fick fuktigt från ac inte räcker till. De gav oss nya tangenter, vi packa våra saker - inte ett erbjudande om vilken finansiellt stöd för att flytta vårt bagage från rum till rum. Vi kom tillbaka till vårt rum för att packa upp och det var en enorm urin fläck nära huvudänden av sängen! Så VIDRIGT. Vi anländer på den nya rum ( en våning ner och ett närmare till parkering mycket än beach) och bara som vi är att få redo att sätta nyckeln i dörren en städerska anger att det finns någon i den rum! ! ! Tydligen är de bara installerat ett nytt rum-programvara eller något. Så nu jag bege dig ner till receptionen och säga till min pojkvän bo här! Jag talar med Yetta och hon säger att hon är ledsen över etc. etc. och att handläggningen att ge en ny rum. Hon säger hon lovar att ingen är i rummet intill. Igen, inget erbjudande att hjälpa oss att flytta. Det här rummet är upp två våningar nu - samma plats som andra, men inte samma plats vi hade ursprungligen) . Jag förklarade min besvikelse och Yetta sa att hon kommer att tala till ledningen. Hon även kommenterade på hur lugna mina pojkvän hade varit det första gången. Hon sade om det finns något problem med denna tredje rummet som jag kunde ringa henne och skrika på henne. Jag sade att är inte i min natur att skrika. (Jag kanske borde ha jag kan ha fått bättre behandling! ! ) Vi kommer till TREDJE rummet och det verkar finnas några frågor. Vi försöker göra det mesta av vår dag. Den enda dagen vi hade i OCNJ. Vi hade kommit sent fredag och skulle checka ut tidigt söndag. Inte mycket tid kvar efter alla de rum du växlar. Vi gjorde det bästa av det. Men på den beach en seagull bestämde oss att känna bajslukten på stor komplimang. . . Så det finns det. Vi fick duschar och gick ut och åt middag. Vi inte hör någonting från hotellpersonalen tills vi anländer tillbaka efter middagen och en promenad. Vi anländer till vårt rum och städerskan personalen hade varit där och det finns fyra choclates på vår säng. Choklad? ? ? ? ? Verkligen? ? ? Är att det bästa du kan göra? Jag ser den telefon låt med ett budskap. De lämnade meddelande på telefon runt 9 : 30:00 - mer än 12 timmar senare! ! ! Från Stephanie att de vände på återbetalningem av fredag kväll. Det här var en stor besvikelse eftersom vi tappade bort 50 procent av vår dag eftersom av deras bristande renligheten. På denna punkt har jag min pojkvän kontrollera detta bed. Jag är bortom besviken och mycket trött från alla flyttar kring från rum till rum. . . Jag försöker att sova. . Usch. . . Söndag vi fick upp, gick till frukost (inte på hotellet) och checkade ut. Jag återvände den pool taggar och beach taggar. . . Men de har fortfarande debiteras mig $ 25 anläggningsavgift! ! ! Så nu är jag hemma en vecka och ingen återbetalning. ( Jag bokade med hjälp km och uppenbarligen de gick genom Expedia) . Så jag ringer hotellet och be om Yetta och hon kontroller som de återbetalade en natt till Expedia. Vad är det MEST en besvikelse är det brist av följ upp från detta hotell och bara ta emot en natt återbetalning. De borde ha mycket snyggt. oss. . . Jag omedvetet sov med någon annans urin! ! ! ! De erbjuder en gratis frukost, erbjöd en annan helgen över Labor Day eller något! ! ! När jag ringde om att inte ha sett att återbetalning. Jag förklarade hur jag var mycket disppaointed i ingen följa upp och Yetta sade, väl du checkade ut tidigt och jag var inte på så jag antog var allt tagit hand om åt dig när jag kom in på måndag. HERREGUD. Vi kastade oss iväg till Sea Isle Söndag morgon för en tuff nollning och jag var säker att berätta för alla och vem som helst som vill lyssna på. Inte bor på Port - O - samtal. . . Mycket dålig kundservice och ingen uppföljande, inte rent. Äckligt! ! ! ! *** Obs att de som använder km - jag har fortfarande inte varit någon återbetalning och det här är över en månad senare. Jag har följt upp två gånger med Mil med företagets och tydligen är det första gången jag ringde bidraget var där, men inte kopplat till mitt konto. Den andra gången jag ringde de sa det kommer att vara en annan 10 dagar. . . Så vi kommer att se.…
Hotellet var extremt rent. Personalen var mycket uppmärksam. Promenaden till en huvuddel av strandpromenaden var perfekt. De har en trevlig storlek pool som är utmärkt att avsluta din dag på stranden på. Det finns två nära ingångar till stranden och beach taggar är inkluderade i din vistelse.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt