Min fru och jag åker till Ocean City, New Jersey en gång varje år, och alltid ser fram emot att det! Vi är alltid öppna för nya upplevelser och nya hotell, så vi tänkte att vi skulle Ocean Breeze hotel en chans. Tyvärr, det här kommer att vara vår första och enda bo där. Fördelar. . . Personalen, oavsett om det är i receptionen, och städning eller gästfrihet, de var alla mycket vänliga och alltid tillmötesgående. Det är i princip bara positiva att jag kunde tänka på. Nackdelar . . Det första skälet jag skulle inte bo här igen är grund av parkering situation. De har inte tillräckligt med parkeringsplatser för alla sina gäster, så du måste hitta din egen plats på gatan eller i ajoining parkeringsplatser. En natt, jag var tvungen att parkera på en mätare, och se till att jag var ute på gatan på 09:00 to flytta mina bil. I badrummet, var toaletten ända upp mot väggen och man kunde inte ens sitta rakt, ni hade att sitta i en vinkel som var mycket besvärande. Dessutom, på toalettpapper i badrummet var helt den billigaste jag någonsin mött. Du vill ta tag det och prova att dra ut en del på den nya rullen och en square skulle gå sönder av eftersom det var så billigt. Vi åkte till hänga med våra kläder i garderoben, och fann att det fanns inte en enda slitna galgar i garderoben… vad är vitsen en garderob utan galgar! ! Om du har läst något av mina omdömen, du vet att jag är sällan det här negativa. Men, vi ser alltid fram emot att besöka Ocean City, och den var verkligen en besvikelse för oss.…
The Ocean Breeze Hotel är ett av de klassiska gamla hotell som fångar öarnas atmosfären i den 50 s och 60 sek, men har de moderna bekvämligheter som något hotell behov, jag. Jag e. luftkonditionering, WIFI, TV, etc. Vi var i stan för Graham Nash konsert och vi bara älskade stället - rent, bekvämt att nästan allt i Ocean City, och en mycket trevlig personal. Vi kunde använda deras beach taggar även efter att vi checkade ut få ett annat dagen på stranden i. Som andra har sagt, gick vi inte använda vår bil för hela tiden att vi var där. Nej, det är inte Hilton, men det är en av de klassiska Ocean City hotell från en tid gått. Vi kommer definitivt att bo där igen!
Jag ville verkligen den här att vara en bättre upplevelse och jag önskar att jag kunde skriva ett bättre omdöme, men jag har att vara ärlig och rättvis. Låt oss åtminstone börja med positivt: personalen var enastående, vänlig, tillmötesgående och engagerad. Lobbyn provocerade the century gammal charm och verandan är bara ett bra ställe att hänga på och koppla av. Läget är inte så nära strandpromenaden som andra, men inte fruktansvärt. För inte så bra: När jag kom till mitt rum, jag trodde jag måste vara missar något. Jag har bott på historiska hotell över hela landet och typiskt rummen är små, men jag undrar verkligen om jag bodde i en ombyggd garderob. Badrummet var helt klart ett och konstrueras med obehandlade efterklokhet, träskruv och husbilen storlek trä duschbås med dåligt fastsittande dörrar. På toaletten var så dåligt placerad, en stor storlek per individ inte att kunna använda den. Som de är, det fanns exkrementer utsmetade underlagskräm på väggen som var tömda (jag städade det för dig) från någon som uppenbarligen inte kunde passa. Den luftkonditionering i huvudsak arbetat som på - iväg och lämnade den rum på 90 grader eller 65 och den var rummet som bedöms en " sko box " av min grupp. Ingen av de bilder vi såg var representativ av den rum vi fick och hade vi sett mer exakt foton, det skulle vara något sätt vi vill ha bokat det. Igen, jag gillade den personal och önskar verkligen att jag kunde skriva en bättre recension, men jag måste vara ärliga för andra resenärer - detta hotell sina bästa dagar står bakom.…
Klagade hos personalen att vårt rum var myror kröp överallt och centipedes. Ingenting gjort. Am nu slåss ant infektion i vårt hem. Webbplats säger renovatied på sistone. Jag vet inte där. Spray ditt bagage innan du lämnar för hem. . . .
Vi reserverade 2 rum som visade sig vara på tredje våningen. Varmt! Det hade en fönster ac, men någonsin skruvade någon på deras ljus i sina rum. Visade på tv eller ac det blåste brytaren och vi hade ingen ac, lampor, eller tv. Sa person i receptionen och fick veta vi har detta problem och vi arbetar ja på att få det fixat. Jag hade frågat till högtalare till chefen och jag väntar fortfarande ! Åk inte dit!
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt