Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Mari-Anne Motel

5 omdömen
Nr 14 av 41 hotell i Hampton
Spara
Översikt
  • Utmärkt100 %
  • Mycket bra0 %
  • Medel0 %
  • Dåligt0 %
  • Hemskt0 %
Wifi
Restaurang
All hotellinformation
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (5)Skriv ett omdöme
Filtrera omdömen
3 resultat
Medlemsbetyg
3
0
0
0
0
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
3
0
0
0
0
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs september 21 2016

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs september 2 2016

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs september 11 2015 från mobil enhet

Visa fler omdömen
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Restaurang
Saker att göra
Restaurang
Information
Information
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Mari-Anne Motel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Riktlinjer för publicering
Skicka in
FöregåendeNästa
12
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt