Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Marriott St. Louis West

Besök hotellets webbplats
Resenär (93)
Svit och rum (42)
Pool och strand (6)
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Fri parkering
Pool
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Rumservice
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Bar/lounge
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Betalt internet
Betalt wifi
Bubbelpool
Concierge
Flerspråkig personal
Frukost tillgängligt
Inomhuspool
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Mötesrum
Offentligt wifi
Rökfritt hotell
Tvättrum för självbetjäning
Tvättservice
Uppvärmd pool
Utomhuspool
Visa fler
Rumsegenskaper
Familjerum
Handikappanpassade rum
Luftkonditionering
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Säkert
HOTELLKLASS
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Specialerbjudande:Klicka för mer information
Hotellerbjudanden
Hotellpaket
Plats
Helhetsvy
Omdömen (432)
Filtrera omdömen
254 resultat
Medlemsbetyg
101
90
47
9
7
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
101
90
47
9
7
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 254 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan

Så när vi kollade in på gatan. Louis Marriott West på eftermiddagen onsdagen den 20 december fick vi veta att det kan vara en försening innan varmt vatten når vårt rum. Jag frågade varför och clerken svarade, "underhåll". Sen sen den kvällen, medan vi var...i executive lounge (jag är platina på Marriott) slog ledningen en liten anteckning under vår dörr som säger att inte oroa sig, men LEGIONARIES DISEASE har upptäckts på hotellet. Hotellet är nu stängt idag (lördag). Jag har bifogat brevet till denna recension. Det nämns inte gästerna som hade blivit sjuk efter vistas på hotellet. De hade den här informationen när vi checkade in i fastigheten, men delar inte den. Efter att ha återhämtat sig från bockens skock ringde min fru receptionen om frågan. Chefen - - Vem måste se sig själv som en myndighet om smittsamma sjukdomar - - hävdade att mediet överdriver situationen och oroar sig inte. Efter ett annat telefonsamtal fick vi flytta till ett annat hotell (vi flyttade till flygplatsen Marriott - - kör min bil många miles i en downpour för att komma dit). Efter att ha checkat in på det andra hotellet gjorde jag en internetsökning (med namnet på hotellet och sjukdomen) för att bara upptäcka att rapporter om hotellets problem först uppstod ungefär en vecka före vår ankomst och blev ett ämne för tv-nyhetsberättelser på lokala nätter natten före vår ankomst. Denna händelse och ansträngningar för att dölja fullständigt upplysande av information till hotellets gäster speglar inte bra på företagsansvar på Marriott. Förresten kommunicerade jag med en läkare igår efter att ha återvänt hem, som sa att vi gjorde ett klokt val att lämna hotellet omedelbart - särskilt med tanke på att jag var på Chemo under mycket av året. Jag kommer att ringa en advokat efter att vi har kommit genom semestern (förutsatt att vi kommer igenom semestern). Detta är inte acceptabelt beteende.Mer

Datum för vistelsen: december 2018
Svar från CodyB1465, General Manager för Marriott St. Louis WestSvarade för 3 veckor sedan
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 1 december 2018 från mobil enhet

Thanksgiving Day 2018; vår familj av 20 stannade på Marriott, tyvärr restaurangen stängdes men baren serverar mat. Underbar bar personal tillåter oss att sitta i restaurangen och tjänat oss en Thanksgiving kalkon middag. . . Personalen var verkligen fantastisk. Jag skulle ha gett detta hotell...5 - stjärnor hade det inte varit för hemska hushållning. När vi återvände torsdag kväll till vårt rum, hade hushållning ersatt våra handdukar, gjort vår säng, men tog inte de smutsiga glasögonen, byta våra lakan eller dammsuga rummet. När jag klagade till receptionen, gav den underbara personalen oss en gratis frukost och en 50% rabatt på vårt rum för 1 natt. Jag rekommenderar starkt detta hotell.Mer

Datum för vistelsen: november 2018
Omdömet skrevs 11 november 2018

Hotellet ligger på ett kontorbyggnadsområde bort från något annat. Det var svårt att hitta det som hotellbyggnaden har inte namnet på hotellet och jag var tvungen att spendera tid på att köra runt på natten letar efter den. Rummet jag fick hade en mycket högljudd...och högt luftflöde i badrummet, och var tvungen att ändra den. Det andra rummet lås hålls misslyckas och jag var tvungen att gå tillbaka till receptionen för att få den öppnas. Detta hände fyra gånger. Rummet självt var bekvämt och trevligt. Jag kunde dock höra gästerna i nästa rum genom dörren som skilde våra rum. Mycket irriterande som deras TV var mycket högt. Frukost var bra. Efter att jag satt hade jag inte frågat vilken drink jag ville ha. Jag var tvungen att leta efter servitören att få kaffe.Mer

Datum för vistelsen: november 2018
Omdömet skrevs 5 november 2018 från mobil enhet

Om du förväntar dig en exklusiv Marriott erfarenhet är detta inte det. Du vet det, den minut du går i dörren. Nattpersonalen är inte de mest välkomna människor. En ung man som heter Dan var mest hjälpsam. Han är en ljuspunkt. Kontorist som gav oss...våra nycklar störde inte ens att berätta för oss var hissarna var. Vi var tvungna att fråga hur vi kommer till vårt rum. Jag lämnar några saker ut för korthet. Vi var på 5: e våningen. Hissväggarna var alla repade upp. Den guldpläterade telefonlocket var bruten och snäll hängande. När vi kom av hissen hörde vi brusande och rattlande ismaskinen, vi hoppades att vårt rum var långt ifrån det. Sedan när jag öppnade dörren till rummet möttes jag av en lukt av gammal och muskiness. Även platsen där ett kylskåp skulle vara var tomt. Jag ringde ner och de yup det finns inte en där inne. Det erbjöd sig att sätta min mat i sin frig nere. Den andra sakar ingen roll hur mycket vi vände upp termostaten, rummet blev aldrig varmt. Jag kommer att säga på morgonen finns det mycket stort vattentryck och mycket varmt vatten för dusch, vilket är en bra sak. Detta var på ingen sätt Marriott upplevelse jag vill ha igen. Jag har stannat på trevligare Marriott Courtyard hotell.Mer

Datum för vistelsen: november 2018
Omdömet skrevs 31 oktober 2018

Beläget på W-sidan av gatan. Louis (strax utanför I - 64, nära Maryville University) hade denna vistelse båda inte så bra och bra erfarenheter. På den inte så bra sidan >> smutsigt glas i mitt rum; mögel luktar i duschen; Termostaten arbetar inte i rummet...(jag satte den vid 80 grader sedan kvällen var kallt och det var fortfarande kall luftluftning); ingen signal för CBS-kanal och Fox News-kanal ersattes med "Viceland" -kanalen (!); ner i deras restaurang fick jag kalla sötpotatisfries och gammal Michelob Ultra-öl (den sade "Färskaste Före 29 september 18, jag stannade den 30 oktober). Hade också en annan gäst ständigt knacka på något annat rums dörr i över 10 minuter efter 12 midnatt. Jag var just på väg att ringa till receptionen för säkerhet när de slutligen slutade. (Jag klandrar inte hotellet för denna incident, bara en oförskämd gäst) På den goda sidan >> traditionellt format Concierge Lounge serverade fin frukost och kvällsmat, plus bra desserter (min kväll hade både ostkaka och fudge brownie!). Bra jobbat! Concierge Lounge! Så min Concierge Lounge tillgång bjöd denna vistelse.Mer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Marriott St. Louis West.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
106 US$ - 287 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
st. louis marriott west hotel chesterfieldmarriott hotel saint louismarriott saint louissaint louis marriott
PLATS
USAMissouriSaint LouisTown and Country
ANTAL RUM
299
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt