Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Seven Gables Inn

Resenär (77)
Svit och rum (34)
Resenär (77)
Svit och rum (34)
Middag (8)
Översikt
26 N Meramec Ave, Clayton, Saint Louis, MO 63105-3859 Visa på karta
Namn/adress på det lokala språket
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Parkering
Frukost ingår
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Restaurang
Rumservice
3.5-stjärnigt boende
{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Omdömen (431)
Filtrera omdömen
187 resultat
Medlemsbetyg
94
54
20
12
7
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
94
54
20
12
7
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 187 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan

Ingen var i receptionen i flera minuter, jag var tvungen att ringa hotellet för att checka in. De gav min reservation bort och hade inget utrymme för mig, även om jag hade förutbetalt bokningen. "Lady" vid receptionen var utomordentligt oförskämd och kunde inte bryr sig...mindre att jag tappades av en taxi sent på natten när det var 19 grader utanför. En av de mest oroväckande dåliga kundservice möter mitt liv. Undvik denna plats.Mer

Datum för vistelsen: november 2018
Omdömet skrevs 5 november 2018 från mobil enhet

Sedan vår tidigare vistelse för fem år sedan har hotellets läge minskat drastiskt. Mattorna på trappan och vårt rum har inte sugits nyligen. Man får en allmän känsla av att platsen är smutsig. En sådan pitty.

Datum för vistelsen: november 2018
Omdömet skrevs 31 oktober 2018

Har stannat här många gånger. Det är ett äldre hotell; bara en jag någonsin har stannat i med 3 våningar och ingen hiss. Men det har alltid varit bra på grund av personalen - fick mig alltid att känna mig som hemma. Den här gången...kom min SO med mig. Denna sista resa var väldigt annorlunda - några exempel. Incheckning - vi anlände runt 1 pm. Skrivbord person sade incheckning var vid 3 så kom tillbaka då. Inget försök att kontrollera och se om rummet var klart eller inte Rumsstädning - vi lämnade rummet runt middag nästa dag och jag frågade specifikt om de kunde städa det medan vi var ute till lunch. Svara - vi har städning av människor som kommer att städa rummet idag - jag brukar få ett svar som "säkert kommer jag att kalla dem". Stannade längre än förväntat och kom tillbaka vid 4: 30 - rummet städas inte. Skrivbordsvar - de borde ha rengjort det - inget försök att göra det då; inget försök att åtgärda situationen. Det här är små exempel och inte en stor sak, men kroken som höll mig tillbaka kommer bort. Precis verkade att ingen verkligen brydde sig om.Mer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Omdömet skrevs 29 oktober 2018 från mobil enhet

Lång historia kort. Platsen är vacker, mycket vacker men övergripande renlighet av hotellet var hemskt. Här detaljerna: Vid vår ankomst fick vi en nyckel till ett rum på 3: e våningen. På väg upp till rummet märkte vi smutsiga handdukar kvar på hall golv och...smutsiga koppar kvar på fönsterbrädor. Konstigt eftersom det var 4:30 på den tiden. När vi öppnade dörren till vårt rum gick vi in ​​i ett illaluktande rum med sängen inte gjort, handdukar på badrumsgolv och kvarmat mat på skrivbordet. Vi stängde omedelbart dörren och gick ner för att meddela personalen om att någon fortfarande var kontrollerad eller ingen rengjordes. Damen vid skrivbordet ber om ursäkt och utan att säga ett ord gav oss nycklar till ett annat rum. Rummet hon gav oss nycklar för matchade inte typen av rum som jag bokade online, det var av mindre värde. Så vi gick tillbaka ner och frågade om de kunde rengöra rummet jag ursprungligen bokade istället. De kom överens och berättade för oss att komma tillbaka om en timme. Vid vår återkomst till hotellet gick vi äntligen tillbaka till rummet jag ursprungligen bokade och den här gången, även om sängen gjordes och handdukar hämtades från badrumsgolvet, rummet luktade fortfarande mycket dåligt om kropps lukt och toaletten i badrummet hade fortfarande urinfläckar från tidigare gäster. Jag borde ha gått ner och klagade men då var vi så sena för ett bröllop som vi var tvungna att komma dit bort så fort som möjligt. När vi kom tillbaka senare den natten var det för sent och vi var för tipsiga att ta upp det vid den tiden så jag slutade med att städa toaletten själv och lämnade fönstren öppna över natten. Inte cool enligt min mening. Särskilt eftersom kostnaden för rummet var högre än många närliggande hotell.Mer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Omdömet skrevs 23 oktober 2018 från mobil enhet

Våra rum var rena och mycket bekväma. Personalen vid receptionen och bar / restaurang mycket vänlig. Vägen mer intressant än att bo i ett kedjehotell. Många barer och restauranger inom gångavstånd. Gratis frukost var bra och ingår ägg, bacon frukt, bakverk etc.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Visa fler omdömen
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Restaurang
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Frukost ingår
Bar/lounge
Rumservice
Affärscenter med tillgång till internet
Bankett-rum
Concierge
Flerspråkig personal
Luftkonditionering
Mötesrum
Rökfritt hotell
Pool
Rumstyper
Rökfria rum, Sviter
Hotellklass
Rumstyper
Rökfria rum, Sviter
Antal rum
32
Prisklass
138 US$ - 216 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallas också
Seven Gables Hotel Clayton
,
7 Gables Inn
,
Seven Gables Saint Louis
Plats
USA > Missouri > Saint Louis > Clayton
Hotellklass
Rumstyper
Rökfria rum, Sviter
Antal rum
32
Prisklass
138 US$ - 216 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallas också
Seven Gables Hotel Clayton
,
7 Gables Inn
,
Seven Gables Saint Louis
Plats
USA > Missouri > Saint Louis > Clayton
Bilder
Resenär (77)
Svit och rum (34)
Middag (8)
Pool och strand (1)
Företagscenter och evenemangsrum (1)
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 5 hotell i närheten
Hampton Inn and Suites Clayton / St Louis - Galleria Area
535 omdömen
0,4 km bort
Clayton Plaza Hotel
1 035 omdömen
0,4 km bort
Sheraton Clayton Plaza Hotel St. Louis
892 omdömen
0,53 km bort
The Ritz-Carlton, St. Louis
987 omdömen
0,74 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 84 restauranger i närheten
BARcelona Tapas Restaurant
197 omdömen
0,13 km bort
First Watch
85 omdömen
0,09 km bort
Vincent Van Donut
38 omdömen
0,12 km bort
Avenue Restaurant
70 omdömen
0,03 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 4 sevärdheter i närheten
Tropicana Lanes
7 omdömen
1,61 km bort
Sasha's Wine Bar
8 omdömen
3,1 km bort
Historic Hanley House
5 omdömen
0,66 km bort
U-City Foot Massage
9 omdömen
2,84 km bort
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Seven Gables Inn.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt