Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Westin Book Cadillac Detroit

Resenär (346)
360
Panoramabilder (15)
Middag (113)
Certificate of Excellence
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Miljöledare Miljöpartner
Hotellbekvämligheter
Pool
Rumservice
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bar/lounge
Spa
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Betalt internet
Betalt wifi
Bubbelpool
Concierge
Flerspråkig personal
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Inomhuspool
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Mötesrum
Offentligt wifi
Rökfritt hotell
Tvättservice
Uppvärmd pool
Visa fler
Rumsegenskaper
Familjerum
Handikappanpassade rum
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Klassiskt
Parkutsikt
HOTELLKLASS
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Hotellerbjudanden
Plats
Helhetsvy
100Perfekt för de som vill promenera
Bedömning: 100 av 100
133restaurangerinom 0,5 km
35sevärdheterinom 0,5 km
Omdömen med mera
1 470omdömen
990bilder
28F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 718
  • 509
  • 145
  • 56
  • 43
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
Jag tycker inte att detta hotell håller samma standard som för tre år sedan då jag var här. Dom som arbetar i lobbyn upplever jag som ganska trötta,rummen städas väldigt sent och ibland får man faktiskt säga till om det ska hända något. Ett av våra rum luktade det väldigt mycket
Läs mer
Svar från Westin_Book_Cadillac, Executive Assistant för The Westin Book Cadillac Detroit
Svarade 17 mars 2015
Thank you for sharing your review. I am sorry that we did not meet the expectations set by your previous visit. We strive to provide a great experience for our guests and that starts with a clean, comfortable room and hotel. If you are traveling to Detroit again, please let me know and I will be happy to assist in your accommodation arrangements. - Susan L., Executive Assistant
Läs mer
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
När vi checkat in, erbjöds vi det "gröna alternativet" vilket innebar att vårt rum skulle rengöras en gång var tredje dag. Jag reser mycket och är mycket bekant med miljökänslighet med handdukar, lakan mm Inte ett problem. Men det var tydligt att det handlade om att hyra färre
Läs mer
Svar från TeamMarriott, Executive Assistant för The Westin Book Cadillac Detroit
Svarade 9 okt. 2018
Dear tamar s, Thank you for rating your stay at our hotel. We are sorry for disappointing you this time, and we hope we have another opportunity to welcome you again and provide you with the revitalizing experience for which we are known. Best Regards, Susan L. Executive Assistant
Läs mer
Min familj stannade här i helgen. När betjänsten levererade vår bil märkte jag att det fanns fläckar som körde ner på förarsidan. Det verkar som om något hade droppat på två ställen som sedan lämnade strimmor ner genom dörren. Vi hade inget tillfälle att diskutera detta med
Läs mer
Svar från TeamMarriott, Executive Assistant för The Westin Book Cadillac Detroit
Svarade 9 okt. 2018
Dear 708rdonnelly, Thank you for choosing to stay at The Westin Book Cadillac Detroit. We are truly sorry for the experience you had and we appreciate your patience as we investigate. We would like the opportunity to discuss your experience in further detail. At your convenience, please send an email to susan.laing@westin.com with the full name on your reservation, so we can address your concerns directly. Best Regards, Susan L. Executive Assistant
Läs mer
+4
Jag njöt av min vistelse på Westin, älskar hur de renoverade den gamla historiska byggnaden. Express-tjänsten var bra och rummet var mycket comfy. Det var bara några saker som var lite om vilket var att medan du slappna av innan vi slog på gatorna, fungerade inte tv-apparaten
Läs mer
Svar från TeamMarriott, Manager för The Westin Book Cadillac Detroit
Svarade 8 okt. 2018
Dear Jay H, Thank you for sharing your experience at The Westin Book Cadillac Detroit with fellow travelers. It is a pleasure to know how much you enjoyed our revitalizing guestrooms and our signature Westin Heavenly Bed®. However, we're sorry for the issues you experienced and regret the inconvenience caused. Your feedback will be shared with our entire team to improve our future guest experience. Thanks again for choosing our hotel for your visit to Detroit, and we look forward to seeing you and your friends again soon. Best Regards, Susan L. Executive Assistant
Läs mer
Först och främst, observera följande. 1) Alla tidigare recensioner noterade av oss på TripAdvisor har varit positiva. 2) Vi har stannat vid Book Cadillac vid flera tillfällen, varje år, sedan den stora återupptagningen. Jag har även bokat flera möten för mitt team på hotellet,
Läs mer
Svar från TeamMarriott, Executive Assistant för The Westin Book Cadillac Detroit
Svarade 7 okt. 2018
Dear KP-WorkToTravel, Thank you for choosing to stay at The Westin Book Cadillac Detroit. We are truly sorry for the experience you had and we appreciate your patience as we investigate. We would like the opportunity to discuss your experience in further detail. At your convenience, please send an email to susan.laing@westin.com with the full name on your reservation, so we can address your concerns directly. Best Regards, Susan L. Executive Assistant
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rumMiddagPool och strandFöretagscenter och evenemangsrum
Bilden tillhandahållen av ledningenThe Westin Book Cadillac Detroit
Guest room
Bilden tillhandahållen av ledningenThe Westin Book Cadillac Detroit
Guest room
Bilden tillhandahållen av ledningenThe Westin Book Cadillac Detroit
Guest room
Bilden tillhandahållen av ledningenThe Westin Book Cadillac Detroit
Guest room
Bilden tillhandahållen av ledningenThe Westin Book Cadillac Detroit
Guest room
FöregåendeNästa
12345696
How long of a walk is it to the MGM? Is it a safe walk?
It is about 15 minutes at a normal pace. It is safe when people are out and about but if the weather is cold, less people are out walking. UBER is always an easy option.
1 röst
Visa alla svar
Walk if the weather is nice, or Uber/Lyft.
1 röst
Visa alla svar
Is breakfast complimentary for Marriott Platinum members?
I believe so, but best to ask at the desk.
1 röst
Visa alla svar
Sorry if I am too late but yes. It is not super close, but we walked to Ford Field, Comerica Park and Little Ceasars Arena. It was a safe and comfortable walk. If it is late, grab UBER. Have fun!!
1 röst
Visa alla svar
Are there ice machines, and if so, is there one on each floor?
Yes there is.
0 röster
Visa alla svar
FöregåendeNästa
123456
FöregåendeNästa
11
PRISKLASS
247 US$ - 727 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
the westin book cadillac detroit hotel detroitwestin detroit
PLATS
USAMichiganDetroit
ANTAL RUM
455
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt