Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.
Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore

Kolla priser
Ange datum för de lägsta priserna
drivs av Prisletaren
Incheckning Utcheckning
1 rum 2 vuxna 0 barn
Vi kontrollerar över 200 webbplatser för att hitta de senaste och lägsta priserna.
Professionella bilder
DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore
DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore
Panoramabilder (69)
Visa karta
{"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}}}
Lägg till bild Skriv ett omdöme

1 140 omdömen från TripAdvisors användare

Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Mer
Det finns nyare omdömen om DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore
Visa de senaste omdömena
Filtrerat efter: Svenska
big apple
Omdömet skrevs augusti 13 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
Brian J, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Lawrence, Massachusetts
Omdömet skrevs augusti 12 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
 Anmäl
Brian J, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Saint Charles, United States
Omdömet skrevs augusti 11 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
 Anmäl
Miri L, on behalf of the staff på DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Ventura,Ca
Omdömet skrevs augusti 11 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
Brian J, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Columbus, Georgia
Omdömet skrevs augusti 8 2016 från mobil enhet
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
Brian J, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Hernando, Florida
Omdömet skrevs augusti 7 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
 Anmäl
Brian J, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Wrexham, Storbritannien
Omdömet skrevs augusti 2 2016 från mobil enhet
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
Brian J, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Fort Lauderdale, Florida
Omdömet skrevs augusti 2 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
Brian J, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Milford, Connecticut
Omdömet skrevs juli 31 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
 Anmäl
Brian J, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore, svarade på det här omdömet
Google-översättning

naples, United States
Omdömet skrevs juli 30 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
 Anmäl
Brian J, General Manager på DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore, svarade på det här omdömet
Google-översättning

524 bilder på det här hotellet

Bilder från resenärer: Se vad andra resenärer har sett

Visade
Alla resenärsbilder (97)
Visade
Rum/svit (26)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (18)
Visade
Badrum (8)
Visade
Middag (8)
Visade
Utsikt från rummet (6)
Visade
Pool/strandområde (2)
Visade
Familj/lekområde (1)
Visade
Annat (28)

TripAdvisor-bilder: Professionella bilder enbart för TripAdvisor

Visade
Alla TripAdvisor-bilder (344)
Visade
Bekvämligheter (176)
Visade
Deluxe-rum med kingsize-säng (31)
Visade
Presidentsvit (54)
Visade
Middag (17)
Visade
Standardrum med dubbelsäng (25)
Visade
Standardrum med king size-säng (19)
Visade
Hotellet (22)

Bilder från ledningen: Sköts av ansvariga för verksamheten

Visade
Alla bilder från ledningen (83)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (11)
Visade
Rum/svit (23)
Visade
Affärscentrum/grupprum (18)
Visade
Middag (9)
Visade
Pool/strandområde (13)
Visade
Badrum (1)
Visade
Annat (8)
Incheckning Utcheckning
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Danvers
3.1 km bort
North Shore Hotel
North Shore Hotel
Nr 2 av 9 i Danvers
373 omdömen
5.7 km bort
Courtyard Boston Danvers
4.1 km bort
TownePlace Suites Boston North Shore/Danvers
Visa priser
Visa priser
Visa priser
10.7 km bort
Salem Waterfront Hotel & Suites
4.3 km bort
Residence Inn Boston North Shore/Danvers
8.4 km bort
SpringHill Suites Boston Peabody
Visa priser
Visa priser
Visa priser

Bekvämligheter

Höjdpunkter
  • Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi)
  • Fri parkering
  • Pool
  • Restaurang
  • Fitnesscenter med gym/träningsrum
  • Bar/lounge
  • Rumservice
  • Spa
Om det här boendet
  • Anpassat för rullstol
  • Rökfritt hotell
  • Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Saker att göra
  • Pool
  • Restaurang
  • Fitnesscenter med gym/träningsrum
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Bubbelpool
  • Tennisbana
Rumstyper
  • Sviter
  • Rökfria rum
  • Familjerum
Internet
  • Kostnadsfritt internet
  • Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi)
Tjänster
  • Fri parkering
  • Affärscenter med tillgång till internet
  • Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
  • Rumservice
  • Mötesrum
  • Tvättservice
  • Concierge
  • Bankett-rum
  • Konferensanläggningar
  • Busstransfertjänst
  • Kemtvätt

Ytterligare information om DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore

Adress: 50 Ferncroft Road, Danvers, MA 01923
Region: USA > Massachusetts > Danvers
Prisklass: 1 195 kr - 1 888 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore 3.5*
Antal rum: 363
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Expedia, Hilton Hotels Direct, Hotels.com och Priceline så att du tryggt kan boka med DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Sheraton Ferncroft Hotel
Sheraton Danvers
Danvers Sheraton
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig som ägare av ditt objekt

Frågor och svar

Här ser du vad resenärerna frågat samt svaren från representanter för DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore och andra resenärer.
5 frågor
Ställ en fråga
Har du några frågor? Få svar från personal och tidigare gäster på DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore.
Riktlinjer för publicering
Vanliga frågor:
  • Går det att köpa biljetter i receptionen till sevärdheter i närområdet?
  • Måste jag betala extra för minibaren?
  • Vilka tider öppnar poolen varje dag?