Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Golden Nugget Hotel

{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Restaurang
Spa
Pool
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Busstransfertjänst
Rumservice
Fri parkering
Anpassat för rullstol
Bar/lounge
Kasino och spel
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Kemtvätt
Mötesrum
Bubbelpool
Golfbana
Affärscenter med tillgång till internet
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Tvättservice
Concierge
Bankett-rum
Flerspråkig personal
Konferensanläggningar
Uppvärmd pool
Vuxenpool
Utomhuspool
Visa fler
Rumsegenskaper
Sviter
Rökfria rum
Luftkonditionering
Familjerum
Handikappanpassade rum
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Fina utsikter
Flodutsikt
HOTELLKLASS
Plats
Helhetsvy
77Ganska promenadvänligt
Bedömning: 77 av 100
18restaurangerinom 0,5 km
6sevärdheterinom 0,5 km
Omdömen (1 875)
Filtrera omdömen
995 resultat
Medlemsbetyg
737
148
56
27
27
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
737
148
56
27
27
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 995 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Min man och jag besökte guldturen Hotel and Casino för en två natt komma bort. Incheckningen var mycket enkel och receptionen mycket trevligt. Rummet var stort och trevligt. Vi hade en king size lake framifrån. Trevlig liten monter där man sitta i rummet. Vi använde...inte men det var unikt! Det fanns inget kylskåp som vi missade. Det verkar som de flesta hotell har nu små kylskåp i rummen. Vi hängde vid poolen under dagen. Det finns massor av solstolar att använda och när du checkar in på den pool område de sidan du en fin strand handduk för användning medan på den pool. Den "lazy river var prydligt och det hade en trevlig nuvarande till flytta dig längs. En kväll efter middagen vi satt i bubbelbad som är mycket stor. Vi torkade av genom eldstaden innan vi återvände till vårt rum. Förlorat pengar på kasinot de enarmade banditerna. Allt som allt trevligt ställe. Smula dyrt för rummet.Mer

Datum för vistelsen: augusti 2017
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Vi kom till detta hotell för en mammas natt tillflyktsort i juli. Det var bara en natt, men den bästa natt! Vi hade skitkul och kan inte sluta prata om allt det roliga äventyr och hur fantastisk hotellet var, inklusive fantastisk personal! Det enda som...skulle ha gjort det perfekt är att om solen var lysande, men det är inte y'matcher fel. Poolen var en av de största anledningarna till att vi valde ert hotell och trots att vi tillbringade inte så mycket tid där, var det ändå kul! Allt från restauranger till black jack bord (tack vare vår fantastiska återförsäljare Harlan), till den levande band på Blue Martini, var fantastisk. Vi kommer definitivt att åka tillbaka. . . Förr snarare än senare , som man hoppas!Mer

Datum för vistelsen: juli 2017
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Jag bodde på guldturen söndag, Juli 30 - tisdag 1 augusti och jag var mycket nöjd med hela upplevelse: • kontrollera - i processen var mycket oorganiserad. Tydligen finns det fanns två att vistas på hotellet med samma namn av "Kelley Lewis". Därför, det tog...minst 15 minuter att hitta min bokning. Under den kontrollera - i processen, jag kände mig som jag var att vara i förhörsstolen för en brottslighet som den kontrollera - i agent var 'berörda' att de adress på min förare licens gjorde inte matcha de adress används till gör det bokning. Jag förklarade flera gånger att min bokning var gjort via en resebyrå. De övriga tre rum som hade reserverats av resebyrån om de andra gästerna i min grupp fick en smidig kontrollera - och jag förklarade för henne att vi var nog i alla under samma bokning. • När min bokning var ligger, det fanns inga rum tillgängliga så den receptionisten visade att min guest and kunde jag vänta vid poolen och vi skulle bli kontaktad via text när rummet var tillgängligt. Det här var ungefär 3 : 00:00. Vid någon punkt före den 6 : 00:00 ett annat par i mitt parti har fått ett text utvisar deras rum var klart. Hade jag fortfarande inte fått något text vid den här gången så my guest gick till receptionen och informerades om, pretty antihjältens, att våra rum fanns tillgängligt. Men, eftersom hans namn var inte på den bokning som väl, han var inte kan att få den nycklar. • Medan väntar på på mitt rum för att bli tillgängligt, jag njöt av cabana tid med mina vänner i Cabana # 31 . Jag försökte betala för drinkar på mitt kreditkort, men mitt kreditkort avvisats, vilket var underligt. Så jag utnyttjade processorresurser en annan form av betalning. • På cirka 7 : 30:00, jag åkte till receptionen att hämta nyckeln till mitt rum och de visade jag aldrig hade checkat in trots att de redan hade dra rumskortet mitt kreditkort och angav till min guest att vårt rum var tidigare redo. • När vi var till slut kan till kolla in i ett rum, vi gick till rummet; bara att hitta att det rum var redan upptaget av en annan gäst! ! För besväret Jag blev erbjuden ett $50 mat och dryck kredit. Baserat på de faktum att jag gick in i ett ockuperat rum, jag skulle ha väntat en medlem av ledningen att nå ut till mig och jag am stillwaiting på att ringa. • Jag väg tillbaka till receptionen att informera dem att rummet var redan upptaget och jag försågs med en disabled room. Men, disabled room i, att toaletten ligger i duschutrymmet, som för en icke - handikappade har rest med en gäst, dessa är inte idealiskt upp. Men på det här punkten, jag ville bara att få in i ett rum och koppla av, så jag var beredd att göra det arbete. Tyvärr, den dusch var inte att tömma vilket innebar min gäst och jag hade våra fötter i smutsigt vatten varje gång vi behövde för att kunna utnyttja förlustavdrag den toalett. Jag ringde receptionen och sa till dem min • var inte acceptabel och vi flyttades till de rum tredje rummet efter att jag klagade över förfogande frågor i disabled room. Igen, efter den dåliga erfarenheter med både rum, jag skulle ha förväntat oss att få höra från en medlem av ledningen. Fortfarande, ingen har kontaktats. • På måndag morgon. Jag ringde mitt kreditkortsföretag avgöra varför mitt kort avvisats och de visade att det inte var bedräglig verksamhet på kortet. De bedrägliga aktiviteter var att Cabana skötare sprang mitt kreditkort flera gånger för att betala för de cabana på söndag (Cabana # 31 ) , trots någon annan i min grupp hade reserverat Cabana och hade redan betalat för den cabana. • Jag gick till den främre utflyktsdisk en gång igen att förklara detta situationen och att få ny försäkran att de avgifter skulle vara ombytta. Rättvisa the design of erbjudas annan $ 50 mat och dryck kredit, men sade jag var tvungen att ta kreditkort frågor upp med Poolföreståndaren. Klart vid denna punkt jag är en bit upset på grund jag har tillbringat mer tid i receptionen då tycka om firman av mina vänner. • På 7 : 00:00 jag lämna Cabana # 9 , som jag är att betala för, att gå upp på övervåningen till hämtar något från mitt rum och till min förvåning mitt rum var fortfarande smutsigt och skylten inte fanns på DÖRREN. • Jag fortsatte med att åka tillbaka till den främre delen utflyktsdisk att bestämma varför de rum hade inte rengjorts och-domstolen den chef på vår plikt hade ingen förklaring och har handlat som om jag var besvära honom. Han sedan uppgav att han hade redan har gett mig $ 100 mat och dryck kredit och vad mer kunde han göra? Hans oräddhet skicklighet inom kundservice skickade mig över kanten minst sagt. • Jag tillbringade över $ 1500 i två dagar på den gyllene Rätt Tråkigt och alla jag fick var en bakom axeln axelryckning och en charmig från-domstolen när jag var helt klart upprörd och ingen av de frågor som jag har beskrivit ovan var mina fel på alla.Mer

Datum för vistelsen: augusti 2017
Omdömet skrevs 31 juli 2017

Vi hade en bra tid hos guldturen, Jag nådde ut och skickas och email till lät dem veta: Käre dem guldturen Personal, guldturen gav mig och min man med två gratis nätter så vi tog tillfället med erbjuda på slutet av konferensen resa som jag...hade tidigare denna vecka i NOLA. Tidigare hade vi spelade i kasinot, men hade aldrig utnyttjat det boende, restauranger, gymmet och poolen/badtunna område. Vi gillade verkligen vår vistelse och faciliteterna är helt underbart. Vi betalade extra för utsikten, och detta gjorde oss inte besvikna. Vi vill tacka för att du informerade oss upplevelse guldturen och ser fram emot att bo där igen i framtiden.Mer

Datum för vistelsen: juli 2017
Svar från Elizabeth M, Public Relations Manager för Golden Nugget HotelSvarade 2 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 30 juli 2017

Vi har åkt till GN sedan de öppnade. Min fru älskar att spela hasard och de är med graderingen # 1 i vår bok. Vi älskar att stiga upp i den morgon, jag satt vid poolen och bara njuta av livet. Under det gångna året,...vi har haft nöjet att vara serveras, vid poolen, genom Sabrina (Bri) . Hon är mycket uppmärksam, mycket omtänksam och har som underbar personlighet som gör att du känner dig " blir du särskild" . Vi älskar GN och Bri är ett av de största skälen GN är det ENDA hotellet vi täta. Verkligen, Bri är den BÄSTA och vi ger henne 5 stjärnor! ! !Mer

Datum för vistelsen: juli 2017
Svar från Elizabeth M, Public Relations Manager för Golden Nugget HotelSvarade 2 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Golden Nugget Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
140 US$ - 369 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
USALouisianaLake Charles
ANTAL RUM
1100
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt