Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

DoubleTree by Hilton Hotel St. Augustine Historic District

Resenär (168)
Svit och rum (125)
Videoklipp (1)
Certificate of Excellence

Om

Nr 12 av 80 hotell i Saint Augustine
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Miljöledare Silvernivå
Hotellbekvämligheter
Laddningsstation för eldrivna fordon
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bar/lounge
Cykeluthyrning
Busstransfertjänst
Affärscenter med tillgång till internet
Betalad privat parkering i närheten
Parkering
Kostnadsfritt internet
Wifi
Offentligt wifi
Internet
Pool-/strandhanddukar
Utomhuspool
Uppvärmd pool
Saltvattenspool
Staket omkring pool
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Varuautomat
Konferensanläggningar
Bankettrum
Mötesrum
Fax/kopiering
Bagageförvaring
Souvenirbutik
Dagstidning
Bankomat på plats
Reception öppen dygnet runt
Kemtvätt
Tvättservice
Tvättrum med självbetjäning
Visa fler
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Familjerum
Städning
Rumsservice
Värdeförvaringsskåp
Kaffe-/tebryggare
Plattskärms-tv
Hårtork
Telefon
Visa fler
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Mellanklass
Miljövänligt
Talade språk
Engelska
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Specialerbjudande:Paketerbjudande
Hotellerbjudanden

Plats

Helhetsvy
82Bra för de som vill promenera
Bedömning: 82 av 100
27restaurangerinom 0,5 km
25sevärdheterinom 0,5 km
1 770omdömen
32F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 1 257
  • 399
  • 81
  • 21
  • 12
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
Bra hotell för att besöka St. Augustin, prisvärt med rena fräscha rum och en bra restaurang, kan rekommenderas. Vi åt en bra frukostbuffé och beställde mat via rumsservice, som var jättebra. Bra service och nära till attraktioner.
Läs mer
Svar från Maureen S, Guest Relations Manager för DoubleTree by Hilton Hotel St. Augustine Historic District
Svarade 13 aug. 2015
We are so pleased you enjoyed your time at our hotel Please come back again - we await your return! Vi är så glada att du planera din tid på vårt hotell Kom tillbaka igen - vi väntar på din återkomst!
Läs mer
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Nära till allt. Bekväma rum och sängar. Den som stannar här kommer att vara nöjd. Pool och träning faciliteter trevligt också. Stannade här flera gånger. Konsekvent stor service och kvalitet.
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Detta hotell ligger precis i närheten av det historiska området. Personalen var stor. Rummet var trevligt och tyst. Jag skulle gå tillbaka dit eftersom det var ett bra pris och restaurangen och baren är rätt på hotellet vilket gör det mycket bekvämt.
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Bekvämt läge till det historiska distriktet. Priset inkluderar en pendelservice till lokala sevärdheter. Personalen var vänlig Begärt en tidig incheckning och var inrymd. Bara stannade en natt men hade inga problem.
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Syftet med vårt besök: Vi bodde på detta hotell för ett familjebröllop med alla som kommer från staden / staten. Vi hade ett stort block av reserverade rum och repetitionsmiddagen hölls i "balsalen". Lyckligtvis hölls bröllopet någon annanstans. Problem:  1) Fyra månader före vår ankomst ringde jag hotellet direkt sent på kvällen för att förlänga vår vistelse på en dag. Gentleman assisting bekräftade att vi skulle få grupprumspriset och att ett nytt bekräftelsetal inte behövdes eftersom vi bara utökade en befintlig bekräftelse. Detta visade sig vara en lögn och det upptäcktes inte förrän på morgonen Hilton trodde vi checkar ut. Min man var i lobbyn och någon frågade när vi skulle checka ut den dagen. Han svarade att det skulle vara tidigt nästa dag. Jag var på stranden vid denna tidpunkt. Min man upptäckte felet av Fluke och försökte arbeta med Elisa i receptionen. Han försökte nå mig via cell och få vår bokningsinformation. Under denna tid sprang Elisa hela tiden till cheferna (Alpay Kaya) och höll viskade samtal mitt framför min man. Min man bad Elisa att hålla ett rum medan han hämtade vår bokningsinformation. Vi är från utanför staten och behövde bara en natt och de hade 2 rum tillgängliga. Hon gav bokstavligen vårt rum bort medan min man stod framför henne. Elisa sa till min man att hon inte kunde hålla rummet medan han tog 2 minuter att ringa mig. Detta är en blatant lögn som har bekräftats av Hilton Corporate Office. Bevis på mitt uppmaning att förlänga vår vistelse har vidarebefordrats till Hilton Corporate Office. Sidanotat att Elisa skyllde en anställd som inte längre är med företaget, trots att hon inte hade någon aning när jag ringde för att förlänga vår vistelse. Varken Elisa eller Alpay Kaya bad om ursäkt för det fel som deras företag gjorde, och Elisa skrattade när jag gick ut ur främre lobbyn när vi lämnade.  2) Repetitionsmiddagen var tänkt att vara lågmäld och tacos serverades. Du måste jobba ganska svårt att betjäna bedövade tortillakorr och ha flera gäster får matförgiftning från att äta tacos. Två gäster som är vegetarianer åt inte nötköttet eller kycklingen och de blev fortfarande sjuka. Jag höll ut Immodium AD till bröllopsgäster dagen efter repetitionsmiddagen.  3) På vår första natten på hotellet gick jag ner och beställde en sallad att gå: sallat tvättades inte och de glömde salladsdressing. När jag gick tillbaka ner och bad om salladsdressing blev servitören arg och anklagade mig för att ljuga.  4) Den sista morgonen beställde hushållspigan ett omslag i hotellets restaurang. Strax efter att hon hade ätit, kände hon sig sjuk, gick ut och spjutade upp en stor plastbit som liknade en Lego. Vi hade varnat henne i förväg om att restaurangen skulle hoppas över. Lyckligtvis slog hon det förekommande föremålet och hamnade inte i den lokala ER.  5) Jag gjorde en midnatt köra till lobbybutiken för en läsk och chips. Nattmottagaren ("revisor") hade inte tvättat håret i ungefär en vecka och luktade bokstavligen som om han hade försvunnit i hans byxor.  6) Internet är fruktansvärt svagt och vi ständigt sparkades av tjänsten och måste logga in under gästanvändar-id. Som en vanlig resenär är deras internet delat. Jag uppmanar dig starkt att hitta boende någon annanstans i gatan. Augustine. Ingenting i den här översynen har blivit utsmyckad eller överdriven. En chef som är medveten om dessa händelser och kondonerar detta beteende hos medarbetare är lika komplicerat. Baserat på Alpay Kayas beteende är det klart att han är ganska medveten om sina anställdas handlingar. Och ja, jag har lämnat ett formellt klagomål till företagets kontor, eftersom jag är övertygad om att chefen har förlorat kontrollen över denna anläggning och inte längre behåller sin ställning. Jag skriver det för att inte vara vindictive, snarare som en nödvändighet för Hilton att behålla sin goda rykte.
Läs mer
Föregående
PRISKLASS
133 US$ - 303 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
USAFloridaSaint Augustine
ANTAL RUM
97
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt