Det behöver inte vara svårt att hitta ett perfekt familjevänligt hotell i Celebration. Välkommen till Melia Orlando Suite Hotel at Celebration, ett trevligt alternativ för resenärer som du.
Melia Orlando Suite Hotel at Celebration är perfekt för turister då det ligger nära Corpus Christi Catholic Church (2,3 km), en populär sevärdhet i Celebration.
Melia Orlando Suite Hotel at Celebration är ett familjevänligt hotell med plattskärms-tv, luftkonditionering och pentry på rummen, och du kan enkelt hålla dig uppkopplad tack vare kostnadsfritt wifi.
Det här hotellet har en reception som är öppen dygnet runt, en concierge och rumservice. Dessutom har gäster tillgång till en pool och frukost, vilket har gjort det här till ett populärt val bland resenärer på besök i Celebration. För gäster med bil finns fri parkering tillgänglig.
Under ditt besök ska du se till att besöka en populär restaurang som serverar dumplings i Celebration, till exempel Thai Thani - Celebration som ligger nära Melia Orlando Suite Hotel at Celebration.
Melia Orlando Suite Hotel at Celebration ser fram emot att välkomna dig under ditt besök i Celebration.
Restaurangen är under renovering vilket orsakar mycket högt ljud i en liten lobby de har som hotellet inte avslöjar på webbplatsen. Det finns inget sätt att ringa din matbeställning och du måste beställa den via en app som inte tillåter dig att ändra några beställningar eller göra några speciella önskemål. Caféet som finns försöker alltid att överbelasta dig genom att sätta ett högre pris på din faktura i motsats till vad som står på menyn. Ibland levererar de inte allt på din beställning. de glömde till exempel att leverera mitt kaffe med frukost. De städar inte rum om du inte ringer för att specifikt be om det.
Punkt 1: Du tror att när du bokar ett rum på deras hemsida är det slutliga priset du kommit överens om vad du ska betala. Tja, du skulle missta dig, de väntar tills du kommer och lägger till en resortavgift på 28 $. Istället för att betala reservationspriset på $ 572 . 04 tillkom en överraskningsavgift på 28 $ vid incheckningen på totalt 603 $. Och den stora kickern de säger till dig när du checkar in att du kan få gratis drinkar, Ha! Vi frågade vad avgiften gick ut på. De sa att de skulle betala för de "gratis" dryckerna. Hur kan du säga att något är gratis när gästerna faktiskt betalar för det. Också hur kan Melia anses vara en resort, när det inte finns något spa, ingen restaurang, inget gym. Skäms Melia Orlando. Punkt 2: Melia Orlando-rummen är ok, men inte värda $603 för en natt. Vi var tvungna att byta rum 3 gånger eftersom uppvärmningen inte fungerade. En kallfront hade passerat under helgen och temperaturerna skulle sjunka till mitten av -40 s, värme är nödvändig. Rummen underhålls inte särskilt väl. Skåpen i pentryt är också snurriga och bleka, spegeln i badrummet tappar silver och värme/ac-systemet fungerar inte i alla rum. Punkt 3: Deras huvudrestaurang är stängd och det nämns inte om det på webbplatsen och de säger inte ens till dig när du checkar in att den enda restaurangen är utomhuspoolbaren. Återigen för $ 603 per natt är detta inte acceptabelt Punkt 4: Vi ringde receptionen från rummet telefon och de svarade aldrig. Jag var tvungen att använda min mobiltelefon och ringa det externa numret för att få någon att svara i telefonen Melia Orlando måste vara transparent på sin hemsida om avgifter och vad som finns på hotellet och allt detta säger mig att antingen ägaren, GM eller företagets policyer saknas eller så bryr de sig helt enkelt inte. Nästa gång kommer vi att bo någon annanstans. Vi bodde här den 9 april 2022.…
Denna resort är en mycket avkopplande, ren och en familjevänlig upplevelse. Personalen är hjälpsam, snäll, pålitlig och hårt arbetande. De verkar älska sina jobb, vilket säger mycket för etablissemanget. Vi skulle göra det igen, särskilt om vi planerar att göra en grupp, familj typ semester.
Vi blev meddelade av våra kreditkortsföretag att någon försökte ta ut en obscen summa pengar på en Walgreens i Orlando. När jag kollade var min resväska en röra och mina kort saknades i min plånbok som låg i min resväska. Hotellpersonalen var inte sympatisk alls och gjorde aldrig något för oss. Kontanter stals också från min svågers rum nedanför oss. De slog sönder min systerdotters plånbok och tog MYCKET kontanter. Hotellet var rent och maten var bra men uppenbarligen skulle jag inte stanna här igen. Vi känner oss så kränkta.
Jag fick en txt-text från vårt kreditkortsföretag som sa att det gjordes ett försök till debitering på 760 $ på Walgreens i Orlando. Tack och lov avvisades avgiften. Medan jag ringde med kreditkortsföretaget fick jag ytterligare en text från ett annat kreditkortsföretag som sa att de avböjde en avgift på 540 $ i samma Walgreens-butik. Båda kreditkorten annullerades omedelbart. Våra kreditkort togs från vårt rum och när vi gick till receptionen för att rapportera det till receptionschefen som heter Jaime, agerade han som om detta händer hela tiden. Hans inställning till hela händelsen var alarmerande, han lät oss fylla i en incidentrapport och sa att vi kan prata med General Manager Steven, nästa dag gjorde chefsingenjören ett dörrlåsförhör så att de kunde se om någon kommit in i rum, De sa att de skulle ringa oss och låta oss veta vad de hittade med förhöret; Vi skulle till den "mest magiska platsen på jorden" och skulle inte låta denna incident förstöra vår semester. De ringde oss aldrig. . . . som om detta var ett besvär för dem. Efter att ha ringt hotellet från Disneyworld flera gånger fick jag äntligen tag i Steven. Jag bekräftade att han skulle vara där när vi kom hem från parken så att vi kunde gå igenom låsförhörsloggarna. Som väntat sa Steven att låsförhöret inte visade något utöver det vanliga. Som ingenjör på ett hotell själv vet jag hur lätt det är att göra flera kopior av rumsnycklar. Vi förstår att stölder kommer att hända, men det faktum att någon var i vårt rum och gick igenom våra grejer är helt skrämmande. Det fanns ingen empati från hotellpersonalen som vi pratade med och inte en enda gång erbjöd sig någon att göra något för oss. Förutom att bli bestulen och behöva betala kontant på Disneyworld (vilket i princip är omöjligt) eftersom våra kreditkort annullerades, var hotellet rent och personalen trevlig. Tjänsten på 360 bistro var lite långsam men kompenserade för det med att vara trevlig.…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt