Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

La Jolla Inn

Spara
Resenär (16)
Svit och rum (17)
Du kanske också gillar
Visa alla
Hotell i närheten
Översikt
  • Utmärkt15 %
  • Mycket bra24 %
  • Medel22 %
  • Dåligt11 %
  • Hemskt28 %
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Fri parkering
Frukost ingår
3-stjärnigt hotell
All hotellinformation
Du kanske också gillar
Visa alla
Hotell i närheten
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (45)
Filtrera omdömen
33 resultat
Medlemsbetyg
6
10
6
2
9
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
6
10
6
2
9
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 33 omdömen
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 augusti 2017

Mer

Svar från General M, Guest Relations Manager för La Jolla InnSvarade 9 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Mer

Svar från General M, Guest Relations Manager för La Jolla InnSvarade 26 juli 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 15 juli 2017

Mer

Svar från General M, Guest Relations Manager för La Jolla InnSvarade 23 juli 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 14 juli 2017

Mer

Svar från General M, Guest Relations Manager för La Jolla InnSvarade 16 juli 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 24 juni 2017

Mer

Svar från OceanicCompanies, Manager för La Jolla InnSvarade 26 juni 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
De mest bokade verksamheterna i La Jolla
Visa allaVisa alla
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Bekvämligheter på rummet
Luftkonditionering
Kylskåp på rummet
Prisklass
108 US$ - 293 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Rumstyper
Rökfria rum
Antal rum
20
Bokningsalternativ
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Expedia, Hotels.com, Orbitz, Travelocity, Hotwire och Priceline så att du tryggt kan boka med La Jolla Inn. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Plats
USA > Kalifornien > San Diego > La Jolla
Kallas också
La Jolla Hotel La Jolla
Resenär (16)
Svit och rum (17)
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på La Jolla Inn.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt