Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

L'Auberge Carmel

Översikt
Besök hotellets webbplats
Monte Verde Street at Seventh Avenue, Carmel, CA 93920 Visa på karta
Namn/adress på det lokala språket
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Frukost ingår
Rökfritt hotell
Restaurang
Rumservice
Bar/lounge
4.5-stjärnigt boende
Mer information
Besök hotellets webbplats
Erbjudanden från L'Auberge Carmel
Specialpris:15 % rabatt på rumspriset
Hotellpaket
Om
Hotellklass
Kontaktinformation
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Rumservice
Restaurang
Fri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Bar/lounge
Frukost ingår
Concierge
Flerspråkig personal
Kemtvätt
Rökfritt hotell
Tvättservice
Pool
Precis vid stranden
Spa
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Utmärkelser och erkännanden
Certificate of Excellence
Certificate of Excellence
Typ av hotell
Vid stranden
,
Lyxigt
,
Romantiskt
,
Familjevänligt
Rumstyper
Rökfria rum
Hotellklass
Utmärkelser och erkännanden
Certificate of Excellence
Certificate of Excellence
Kontaktinformation
Typ av hotell
Vid stranden
,
Lyxigt
,
Romantiskt
,
Familjevänligt
Rumstyper
Rökfria rum
Antal rum
20
Prisklass
357 US$ - 664 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallas också
l`Auberge Carmel Hotel Carmel
Plats
USA > Kalifornien > Monterey Peninsula > Carmel
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 24 hotell i närheten
Cypress Inn
1 377 omdömen
0,09 km bort
Normandy Inn
643 omdömen
0,11 km bort
Pine Inn
779 omdömen
0,13 km bort
Lobos Lodge
487 omdömen
0,16 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 159 restauranger i närheten
Dametra Cafe
3 120 omdömen
0,13 km bort
Portabella
367 omdömen
0,1 km bort
Terry's Lounge
383 omdömen
0,08 km bort
Il Tegamino
132 omdömen
0,07 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 197 sevärdheter i närheten
Caraccioli Cellars
61 omdömen
0,17 km bort
Golden Bough Playhouse
33 omdömen
0,23 km bort
Dawn's Dream Winery
21 omdömen
0,19 km bort
Silvestri Vineyards
21 omdömen
0,19 km bort
Omdömen med mera
401omdömen
527bilder
5F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 244
  • 86
  • 41
  • 19
  • 11
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
Hitta omdömen som nämner
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Dålig erfarenhet!
Att vara medlem i Relais & Chateaux du förväntar dig att erfarenheten ska vara perfekt.
Långt ifrån!
Rummen är mycket gamla, möblerna behöver nya klädsel och sängen behöver nya madrasser.
Dörren till vårt rum stängde inte ordentligt, det var ljus från korridoren
Läs mer
Svar från RamonS2221, General Manager för L'Auberge Carmel
Svarade för 3 veckor sedan
Dear michele3385, Thank you for taking the time to leave your thoughts. I am glad that you thought highly of dinner, which is indeed the highlight of any stay with us. Your interesting perspective on our newly remodeled rooms, with four posted canopied beds and antiques, is certainly not the normal feedback that we have gotten since the new aesthetic was completed about 5 months. Our staff cares deeply about all of our guests and you had indicated as such in the other feedback that you left, so I am surprised with your comments here. Your other reviews would seem to indicate that your style and expectations are rather unique, so I wish you luck in your future travels. Best regards, Ramon Serrano General Manager
Läs mer
Vi tillbringade 2 nätter på hotellet. Rummet var mycket trevligt och rent (jag tycker var den som de bara ombyggda). Badrummet var ganska stor och ren (med tanke på hur gammal är hela byggnaden). Platsen är perfekt: några kvarter från stranden och från huvudgatorna.
Vi äter midda
Läs mer
Min man och jag stannade 2 nätter på vår första någonsin resa till Carmel. Staden / stranden / restauranger och shopping var A +.
Hotellet var lite nedslående i tjänsteområdet. Vi kunde inte tyckas få bordservice när vi satt på gården trots många anställda som gick på oss.
Vid in
Läs mer
Har besökt L'Auberge innan vi var glada att återvända detta förra September. Vi hade ett härligt rum med utsikt över den pittoreska och tysta innergården. Den gamla världens charm är väldigt inbjudande. Det finns ingen luftkonditionering, men verkligen om du öppnar ditt fönster o
Läs mer
Vi har verkligen njutit av vår vistelse på L'Auberge Carmel. Vid vår ankomst, möttes vi av den verkställande direktören. Väldoftande omgivningar och välkommen i den vackra lobbyn, alla detaljer om hotellet och servicen var förklarade, medan vi smuttade på på en uppfriskande kolsy
Läs mer
Svar från Ramon S, General Manager för L'Auberge Carmel
Svarade 11 aug. 2017
Dear Travelingalnow, Thank you for taking the time to leave us your comments of your stay. I am delighted to know that you felt looked after from the moment that you arrived. We will be sure to pass on your very kind words to Naomi, who, along with the rest of our team, is dedicated to and is passionate about ensuring that our guests make the most of their time with us and in the Carmel area. Thank you again and we hope to have you with us again soon! Best regards, Ramon Serrano General Manager
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rumMiddagPool och strand
Professionella bilder enbart för TripAdvisorL'Auberge Carmel
The Standard Courtyard Queen Room at the L'Auberge Carmel
Professionella bilder enbart för TripAdvisorL'Auberge Carmel
The Premium Courtyard King Room at the L'Auberge Carmel
Professionella bilder enbart för TripAdvisorL'Auberge Carmel
The Deluxe Courtyard King Room at the L'Auberge Carmel
King Rm
Room 22
Föregående
Hi, ciraulo1. What would you like to know about this accommodation? I assume the suite has a separate shower, not tub with shower over Will they park the car somewhere secure. It is a Rolls
There was a separate shower from the Japanese style bathtub Carmel is a very high end town, very low crime and safe. They always parked our car right by the hotel.
1 röst
Visa alla svar
Is it dog friendly?
Hello Sweeny2015, Thank you for your question! L’Auberge Carmel, Relais & Chateaux, understands that pets are often considered part of the family and for this reason we are happy to accommodate your pet request whenever possible. We do have 3 pet-friendly rooms on-site, but they will need to be booked in advance. Please visit our website to view our Pet Policy or feel free to give us a call at 831-624-8578. Thank you, Lauren Weaver Reservations Manager
0 röster
Visa alla svar
Is there a gym at the hotel?
Hello Jacqueline, Thank you for your inquiry. We do not have a gym on-site, but are just a few blocks from the beach! Our Front Desk Team would be happy to assist in booking any activities in the area and can give information on booking gym day-passes or driving directions to some amazing hiking trails in the area. Please contact the Front Desk at 831-624-8578 if you have any further questions. Sincerely, Lauren Weaver Reservations Manager
0 röster
microwave in room 17?
Hi Friendly2u, Thank you for your question! We do not have microwaves in any of our guestrooms, but each room rate does include our Aubergine Signature Breakfast. As we are in the heart of Downtown Carmel, we are also within walking distance to a variety of restaurants in the area. If you have further room questions, please feel free to call the Reservations Department at 831-622-5909. Sincerely, Lauren Weaver Reservations Manager
0 röster
Why they charge $30.00 for tipping, when you check in the bellboy takes you luggage and you tip him? Why then, do I have to pay $30.00 for What? I would like to hear from someone at the hotel. I feel I'm entitled to a refund of some sort. Even the person at check-in was a little ??
Dear Ms. Terri2607, Thank you for your question and I again thank you for staying with us at L'Auberge Carmel. It seems that we had failed to communicate this to you during our reservations and check-in process. I would be more than happy to discuss this with you over the phone or via e-mail. You may reach me at 831.624.8578. Our service fee of $30.00 per night - is what you mentioned for - in lieu of gratuities for the hotel staff and as such no other gratuities are necessary. If you had felt that one employee had gone above and beyond, additional gratuities are at your discretion. I apologize for this miscommunication to you. If you would like to discuss further please do not hesitate to call. Kind regards, George Nagata General Manager, L'Auberge Carmel
2 röster
Visa alla svar
FöregåendeNästa
11
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt