Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Spara
Dela
Carretera Arena Gorda, Bavaro, Punta Cana 23000 Dominikanska Republiken
Direkterbjudande för hotell!20 % rabatt på rumspriset
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
yescapade.com
Algotels
Expedia.com
Hotels.com
Visa alla 18 erbjudanden
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Resenär (9948)
360
Panoramabilder (1)
Videoklipp (1)
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.

Om

Nr 24 av 62 hotell i Bavaro
Läge
Renlighet
Service
Standard
Miljöledare Platinanivå

Iberostar Dominicana Hotel är ett toppenval när du besöker Bavaro. Det har en perfekt blandning av värde, komfort och bekvämlighet samt en familjevänlig miljö med en mängd bekvämligheter som är framtagna för resenärer som du.

Gästrummen har bekvämligheter som plattskärms-tv, kylskåp och luftkonditionering, och gäster kan enkelt använda internet tack vare kostnadsfritt internet som semesterort all-inclusivens erbjuder.

Iberostar Dominicana Punta Cana har rumservice och en concierge för att göra din vistelse ännu trevligare. Här finns även en pool och frukost. Om du kör till Iberostar Dominicana finns fri parkering tillgänglig.

När du är här ska du se till att besöka Coconut Coast Corral Smokehouse, en av de steakhouse som finns i Bavaro. Den ligger nära Iberostar Dominican.

Vi är övertygade om att du kommer att gilla din vistelse på Iberostar Dominicana Hotel under tiden som du upplever allt som Bavaro har att erbjuda.

Läs mer
Föreslå ändringar för att förbättra det vi visar.Förbättra det här objektet
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt internet
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Kostnadsfri frukost
Strand
Kasino och spel
Barnpassning
Parkering
Wifi
Pool-/strandhanddukar
Utomhuspool
Omklädningsrum i träningsanläggning/spa
Träningspass
Bastu
Bar/lounge
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Barnvänlig buffé
Snacksbar
Bar vid poolen
Golfbana
Tennisbana
Aerobics
Underhållningspersonal
Kvällsunderhållning
Bordtennis
Nattklubb/DJ
Inomhuslekområde för barn
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Barnklubb
Utomhusleksaker för barn
Flygplatstransport
Busstransfertjänst
Bilhyrning
Affärscenter med tillgång till internet
Konferensanläggningar
Bankettrum
Mötesrum
Spa
Parmassage
Ansiktsbehandlingar
Huvudmassage
Massage
Salong
Solarium
Ångbastu
Bagageförvaring
Portier
Valutaväxling
Souvenirbutik
Butiker
Sol-/strandstolar
Solparasoller
Bankomat på plats
Butlerservice
Reception öppen dygnet runt
Kemtvätt
Tvättservice
Stryktjänst
Visa fler
Rumsegenskaper
Luftkonditionering
Städning
Privat balkong
Rumsservice
Värdeförvaringsskåp
Minibar
Kylskåp
Plattskärms-tv
VIP-rumsbekvämligheter
Visa fler
Rumstyper
Havsutsikt
Poolutsikt
Rökfria rum
Familjerum
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Familj
Familjeresort
Talade språk
Engelska, Spanska
Hotellänkar
:20 % rabatt på rumspriset
9788omdömen1193F+S0 rumstips

Omdömen
Vi kontrollerar omdömen
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • 5 731
  • 2 579
  • 920
  • 306
  • 252
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Paul-Maine skrev ett omdöme maj 2023
Lyman, Maine134 inlägg66 hjälpsamhetsröster
Jag har varit på flera all inclusive-resorter och kommer att försöka bryta ner denna resort så ärligt som möjligt. Jag har läst de negativa och positiva recensionerna och i slutändan är varje semester vad du gör den till. Anläggningen ligger cirka 30 minuter från flygplatsen och totalt sett är detta inte en stor resort så att kunna komma åt stranden, poolen och restaurangerna är mycket lätt till fots. Jag skulle inte betrakta denna utväg som en 5-stjärnig som vissa webbplatser indikerar, men det är definitivt en stark 3 . 5-stjärnig. Det finns 4 Iberostar-resorter sida vid sida men vi hade bara tillgång till Dominicana och Punta Cana. Reception/Incheckning: Incheckning till utcheckning är snabb och enkel. Personalen i receptionen är fantastisk och var mycket hjälpsamma under hela vår vistelse. Oavsett om du behöver information eller en ersättningsnyckel var de alltid artiga och verkade gärna hjälpa till. Resort: Anläggningen är trevlig och grunderna är vackra. Anläggningen och rummen är lite föråldrade men rummen är rena och bekväma. Jag hade inga problem under min vistelse och du har tillgång till alla bekvämligheter för Punta Cana Resort och Dominicana. Jag måste ge ett shout out till vår concierge, Rafael, som talade mycket bra engelska och var så hjälpsam under vår vistelse. Vi hade ett problem med inställningen och tidpunkten för vår transfer tillbaka till flygplatsen. Han tillbringade timmar med att försöka hitta vår representant, inklusive att ringa flera telefonsamtal för att bekräfta att de hade rätt information för vår pendelresa till flygplatsen. Restauranger: Maten på buffén är anständig, vi kunde alltid hitta något som vi gillade. En del av maten är typ av intetsägande, men överlag var bra. Vi var en grupp på 5 och så fort Nelson och Hamlet såg oss komma till frukostbuffén satte de ihop bord och såg till att vi hade allt vi behövde. Al - a - Carte-restaurangerna var överlag bra och vi kunde äta på 5 av dem. Jag skulle betygsätta dem i denna ordning: franska, mexikanska, asiatiska, Star Rock Caf, Smokehouse/steakhouse; maten och servicen på de första 4 restaurangerna var mycket bra även om jag inte skulle rekommendera hamburgarna på Star Rock Caf. Smokehouse/steakhouse var hemskt för både service och mat. Detta är inte riktigt ett steakhouse eftersom de inte har köttbitar/biff som du vanligtvis ser på andra orter. Underhållning: Underhållningspersonalen gjorde ett bra jobb med att få folk att delta i spelen och aktiviteterna. Jasmine och Chocolatey (stavning?) var så roligt och var mycket personliga. Showerna är ok, men missa inte Michael Jackson-showen eftersom detta är den bästa showen på hela veckan. Strand/pooler: Stranden är vacker och de gör ett bra jobb med att rensa upp tången varje dag. Vi hade inga problem med att få lounger under tak eller i det fria under vår vistelse. Vill du ha skugga vid poolen bör du försöka få en solstol tidigare på morgonen. Jag skulle definitivt åka till denna resort igen eftersom servicen och maten definitivt möter en jämförbar 3 . 5-stjärnig resort. Anläggningen har en bra storlek och är lätt att navigera. Semester är aldrig perfekt, men så länge du kommer hit med ett öppet sinne kommer du att njuta av denna resort.
Läs mer
Datum för vistelsen: maj 2023
Standard
Läge
Service
Restyp: Reste med vänner
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Angel033 skrev ett omdöme maj 2023
Toronto, Kanada13 inlägg9 hjälpsamhetsröster
Vår familj på fyra älskar att semestra på alla - inclusive resorts. Vi har redan bott i de flesta av de stora kedjans all-inclusive hotell i Karibien. detta är vår tjugonde all inclusive-semester. Vi har bott i Punta Cana tre gånger men detta är vår första gången på Iberostar. Vi kan jämföra våra tidigare erfarenheter med de andra hotellens för att se vad som är utmärkt eller dåligt, saknas eller saknas. Vår första dag var inte riktigt rolig. Inga drycker tillhandahölls när vi checkade in. Vi behövde begära det. Receptionisterna var inte direkt välkomnande. Inte vänlig och utan ett leende. Allt de brydde sig om var om vi ville betala mer för uppgraderingen eller inte, vilket vi tackade nej till. Även om incheckningen var snabb, misslyckades de med att tillhandahålla vårt armband. När vi utforskade stranden insåg vi att vi saknade den. För att få det var vi tvungna att gå tillbaka till lobbyn. Vårt rums luftkonditionering visade sig vara ett annat problem. Rummet var olidligt uppvärmt och obekvämt eftersom det inte fungerade korrekt. När vi kontaktade receptionen försäkrade de oss att de skulle skicka någon att fixa det. Efter två timmar dök ingen upp. Jag har kontaktat dem via Iberostar-appen också, men har inte fått något svar. Vi tog beslutet att återvända till lobbyn och uttrycka vårt missnöje över att luftkonditioneringen inte var fixad. Han instruerade oss att återvända till vårt rum, och någon skulle skickas. Till slut kom någon men kunde inte lösa problemet. Han ringde sedan sin chef så att jag kunde prata med honom i telefon. Chefen lovade att ringa om 15 minuter och meddela mig om de kunde fixa luftkonditioneringen eller inte. Vi väntade ytterligare två timmar, men handledaren ringde oss inte tillbaka. Vi var tvungna att återvända till lobbyn igen för att framföra våra klagomål. De behövde bara flytta oss till ett annat rum eftersom ingen kan lösa problemet. Eftersom vi slösade bort tid på att be om att vårt problem skulle åtgärdas kunde vi inte njuta av vår första dag. Vilken besvikelse. Fördelar. Vi njöt av den fantastiska och rena stranden. Du behöver inte vakna tidigt för att boka stolar. De har tillräckligt med palapas för gästerna. Hotellet har en fantastisk layout. Allt är lätt att nå till fots. Alla bekvämligheter ligger relativt nära rummen. Boende är obefläckade, och skälen hålls väl. Att boka våra middagar gjordes mycket lättare av vår concierge Andr s. Han var en värdefull tillgång för resorten eftersom han var välkomnande och lyhörd för våra behov. Vi älskade särskilt morgonbuffén. Med ett leende gjorde Juli på omelettstationen oss den bästa omeletten. Majoriteten av buffépersonalen var ganska hjälpsamma. Alla vi älskade också maten vi hade. Vi uppskattar också Batista, en av conciergen eftersom han var vänlig och varm och välkomnande. Den franska restaurangen La Sibila kom in som bäst. Maten var bra, och servicen var utmärkt. Nackdelar: Du måste själv - servera dina drinkar på stranden och poolen. Inga servitörer eller servitriser för att få din beställning. De erbjuder inte mellan - måltidssnacks som nachos, hamburgare eller korv, bläckfisk, etc. som andra orter gör; istället måste du vänta till 11:30 för att restaurangen ska äta på stranden eller poolområdet. Varje dag serverar de paella eller grillat kött vid 130-tiden. Vi beklagar att vi närvarade på presentationen för medlemsklubben också. Vi var där från 8 am till 11: 45 am trots att vi informerades om att det bara skulle ta 90 minuter. Vår tid att lyssna på dem var inte värt den 25-minuters massage de gav. Vi fick möjligheten att gå med för det billigaste priset på 37 000 $ i tio år. När vi sa nej sänker de det till 24 000. De är ganska krävande och missvisande. När du bokar med dem ger detta medlemskap dig i princip en rabatt tillsammans med vissa extra tjänster och förmåner. Tack och lov att vi googlade det och hittade alla människor som ångrade att de betalade för medlemskapet. Hur kan du lämna över 24 000 spänn på tre timmar till någon du precis träffat? Läs om medlemsrecensioner online om du planerar att delta i presentationen.
Läs mer
Datum för vistelsen: maj 2023
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Andrei Luca skrev ett omdöme maj 2023
Bukarest, Rumänien86 inlägg27 hjälpsamhetsröster
Det är ett nedgånget hotell som annonseras som 5-stjärnigt, men i själva verket är ett 4-stjärnigt och det är verkligen överdrivet. Rummen i Dominicana är synd, gamla, fula, cranky, inte välutrustade. Kan inte komma på någon anledning till varför någon skulle betygsätta detta hotell. Vi var tvungna att uppgradera till Iberostar Punta Cana för att få ett anständigt rum. Snabbfakta: ett eluttag i hela rummet; minibar har öl, Cola och Sprite; du måste hämta ditt dricksvatten från en maskin utanför rummet. Toaletten gick sönder under vår 5 dagars vistelse. Negativ: - Rummen är hemska. Du kanske gillar det om det här är första gången du kommer ut i världen och du inte har några jämförelsevillkor. De kommer snart att stänga detta 30 år gamla hotell för att renovera det, sa någon tjänsteman till mig. – det här är en massturismort på värsta sätt. Du får ingen känsla av avskildhet, intimitet, ö eller karibisk atmosfär. Du kan mycket väl vara på en semesterort vid havet hemma. - Maten är inte varierad, inte välsmakande. Cantina stil atmosfär. A la carte restauranger - vi provade den amerikanska och jag hade många bättre hamburgare tillbaka i Rumänien. Drycker och cocktails dåliga. - Beach är synd, översvämmad med tång och irriterande köpmän. Solstolar fullsatta, ingen känsla av integritet. -Snorkling inte bra från stranden, du måste betala för en båttur för att få fisk iakttagelser. - Casino erbjuder två blackjackbord, två rouletter, slots och en Caribbean poker. Ingen texas holdem. Minsta insats är 5 USD. Positivt: - Välkomnande concierge-tjejer var det enda som fick oss över olägenheterna och depressionen angående rummet och atmosfären. Ett stort tack till Cristal och Joseline som hjälpte oss att ta emot och komma över det. – Havsvatten är blått och fint. Synd att det är fullt med tång och folk? - Resort är enormt så du kan hitta några flykt tysta platser.
Läs mer
Datum för vistelsen: maj 2023Restyp: Reste som ett par
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
oshawafamily skrev ett omdöme maj 2023
Oshawa, Kanada32 inlägg43 hjälpsamhetsröster
+1
Bra tid! Reste med våra 5 vuxna barn och utökade familj den senaste veckan. Strand: Vackert, lite sargasm men riktigt bra. Inte som vår slemmiga sjötång. Rum: Rent, fyllt på dagligen. Mat: mycket bra. Bästa prosciutto! ! Stort urval, val, kvalitet. Huvudbuffé alltid bra. Beach har också 2 restauranger. Båda STORA! 1 I SANDEN 1 MER RESTAURANGSTIL. SMASKIGT! ! A la cartes: Mexikanskt var fantastiskt. Franska alltså. Bra! Medelhavet var rättvist. Berättade för amerikanska och asiatiska Var också bra. PERSONALEN härlig och snäll. Markerna hålls underbara. Spa var fantastiskt. Barnen tog oss för 2 timmars poolanvändning. Utomhus, inomhus, varm kall, bastu, etc. Gym n yoga studios avnjöts. Shower var roliga, särskilt smutta på spanskt kaffe. Casino var en hit! Disco också! ! Värd varenda krona. Skulle rekommendera.
Läs mer
Datum för vistelsen: maj 2023Restyp: Reste med familjen
Tips för att välja rum: Tip well. D.R thrives on tips more than anywhere. Shops are better prices than beach vendors.
Visa fler tips på hur du väljer rum
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Kaitlyn S skrev ett omdöme apr. 2023
Wilmington, North Carolina3 inlägg
Detta är min andra Iberostar jag har bott på och min upplevelse var ungefär densamma som förra gången (Paraiso i Mexiko), men Mexiko var förmodligen lite bättre. Maten är inte bra. Jag skulle kunna hantera det de första två dagarna men efter det blir det svårt att hantera. Du behöver en reservation för restaurangerna för att få en paus från buffén (du får inte en varje natt under din vistelse) men inte ens restaurangerna är allt. Vi åkte till La Cana som var anständigt. Och sedan den amerikanska restaurangen som var hemsk - jag skulle bli mycket gladare om de bara gav oss lite McDonalds. De har inte heller mat tillgänglig hela dagen, det finns vissa timmar de inte har något öppet. Rumsservice erbjuds INTE heller. Grunderna är helt fantastiska. Du kan se hur mycket omsorg de tar för att underhålla den. Jag ser inte riktigt massor av vilda djur här förutom några fåglar. Stranden här är också vacker. En del tång vissa dagar men det tåls. Du har många människor som kommer fram till dig och försöker sälja saker till dig. De är svåra att bli av med. Folk "reserverar" också stolar vid gryningen, vilket är frustrerande. Så om du inte sparar en plats klockan 6 på morgonen kan du antingen få en oönskad plats vid stranden eller poolen eller inte alls. På tal om poolen, den är också vacker och välskött. Det finns två stora pooler. Och en barnpool. Ingen poolbar. Och ingen kommer ut till dig på stranden eller poolen för att ge dig mer drinkar. Personalen är mestadels vänlig. Många av dem talar inte engelska så det är till stor hjälp att kunna åtminstone lite spanska. Jag pratar mycket grundläggande spanska för att ta dig hit. En timme på Duo lingo borde göra dig bra. Personalen i de små butikerna här är inte lika vänliga som resten. De försökte debitera min pojkvän $25 för en enda flaska solskyddsmedel. Någon skär också ner kokosnötter på tomten vid gångvägarna och erbjuder dig några - och ber sedan om pengar direkt efter. Det är mycket bedrägeri som pågår på denna resort som jag inte är säker på händer lika ofta på andra. Rummet var okej. Duschen är trevlig - men dräneringssystemet är fruktansvärt och vatten kommer över hela badrummet. Det fanns ingen luftkonditionering i vårt rum att kontrollera. Bara en fläktkontroll. Det var inte så coolt som jag skulle ha velat att det skulle vara, och jag är en som är kall hela tiden. För priset får du vad du betalar för. Jag skulle förmodligen inte komma tillbaka. Det gjorde jobbet för en kort, billig, tillflyktsort.
Läs mer
Datum för vistelsen: april 2023
Standard
Läge
Service
Restyp: Reste som ett par
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Föregående
123456
PRISKLASS
185 US$ - 262 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
punta cana iberostar, iberostar dominicana punta cana, iberostar punta cana, dominicana hotel
PLATS
KaribienDominikanska RepublikenLa Altagracia ProvincePunta CanaBavaro
ANTAL RUM
490
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt

IBEROSTAR DOMINICANA HOTEL (Bavaro, Dominikanska Republiken) - omdömen och prisjämförelse - Tripadvisor

Vanliga frågor och svar om Iberostar Dominicana Hotel
Vilka populära sevärdheter ligger nära Iberostar Dominicana Hotel?
Närliggande sevärdheter inkluderar Bavaro Beach (2,7 km), Escapology (6,7 km) och Vivaldi Cigars (6,6 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Iberostar Dominicana Hotel?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är gratis frukost, pool och restaurang.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Iberostar Dominicana Hotel?
De bästa bekvämligheterna inkluderar minibar, luftkonditionering och plattskärms-tv.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Iberostar Dominicana Hotel?
Gästerna kan ta del av gratis frukost, restaurang och lounge under vistelsen.
Finns det parkering vid Iberostar Dominicana Hotel?
Ja, fri parkering är tillgängligt för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Iberostar Dominicana Hotel?
Restauranger med bra läge inkluderar Montserrat Manor Restaurant, The Greek Resort 24 Hour Beachfront Restaurant och Chic Cabaret & Restaurant Punta Cana.
Finns det möjligheter att träna på Iberostar Dominicana Hotel?
Ja, gästerna har tillgång till pool, träningsanläggning och bastu under vistelsen.
Har Iberostar Dominicana Hotel flygplatstransfer?
Ja, Iberostar Dominicana Hotel erbjuder flygplatstransfer för gäster. Vi rekommenderar att du ringer tidigare för att bekräfta uppgifterna.
Har Iberostar Dominicana Hotel kostnadsfri flygplatstransport?
Ja, Iberostar Dominicana Hotel erbjuder flygplatstransport för gäster. Vi rekommenderar att du ringer i förväg för att bekräfta uppgifterna.
Erbjuds städtjänster på Iberostar Dominicana Hotel?
Ja, kemtvätt och tvättservice erbjuds åt gästerna.
Erbjuder Iberostar Dominicana Hotel några företagstjänster?
Ja, det erbjuder företagscenter, mötesrum och bankettrum.