Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.

Meliá Caribe Beach Resort

avatar-imageavatar-imageavatar-image
Resenär (5123)
Pool och strand (526)
Videoklipp (3)

Visa priser för dina resdatum

Direkterbjudande för hotell!Book now on our website
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.

Om

#4 av 9 semesterorter i Bavaro
Läge
Renlighet
Service
Standard

Melia Caribe Beach Resort är ett utmärkt val för resenärer på besök i Punta Cana. Det har en lyxig miljö samt många användbara bekvämligheter som finns där för att göra din vistelse bättre.

Gästrummen har pentry, minibar och luftkonditionering, och Melia Caribe Beach Resort gör det enkelt att använda internet tack vare kostnadsfritt wifi.

Du kan även utnyttja några av de bekvämligheter som semesterorten erbjuder, till exempel en concierge och rumservice. Dessutom har gäster tillgång till en träningsanläggning och gratis frukost under vistelsen. Det finns även fri parkering tillgänglig för gäster.

När du är redo att prova lokala delikatesser ska du besöka Captain Cook Restaurant och Capitan Cook, som är kända för krabba, vilket är populärt bland både lokalbefolkningen och turister.

Ha så trevligt i Punta Cana!

Läs mer
Föreslå ändringar för att förbättra det vi visar.Förbättra det här objektet
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Kostnadsfri frukost
Strand
Cykeluthyrning
Barnpassning
Säker parkering
Wifi
Badtunna
Pool-/strandhanddukar
Vuxenpool
Utomhuspool
Pool med grund kant
Yogapass
Yogarum
Omklädningsrum i träningsanläggning/spa
Träningspass
Personlig tränare
Bastu
Bar/lounge
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Frukost på rummet
Kostnadsfritt snabbkaffe
Kostnadsfritt te
Kostnadsfri välkomstdrink
Barnvänlig buffé
Barnmåltider
Snacksbar
Menyer med specialkost
Bar i poolen
Bar vid poolen
Kasino och spel
Golfbana
Tennisbana
Vattenpark
Aerobics
Underhållningspersonal
Kvällsunderhållning
Vattenrutschkana
Lekplats för barn
Inomhuslekområde för barn
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Barnklubb
Barnpool
Barnstolar finns tillgängliga
Flygplatstransport
Taxitjänst
Affärscenter med tillgång till internet
Konferensanläggningar
Bankettrum
Mötesrum
Spa
Kroppsinpackning
Parmassage
Ansiktsbehandlingar
Fotmassage
Helkroppsmassage
Handmassage
Huvudmassage
Sminktjänster
Manikyr
Massage
Massagestol
Nackmassage
Pedikyr
Salong
Ångbastu
Vaxningstjänster
Säkerhet dygnet runt
Bagageförvaring
Portier
Valutaväxling
Souvenirbutik
Picknickområde
Butiker
Soldäck
Sol-/strandstolar
Solparasoller
Bankomat på plats
Butlerservice
Paraply
Incheckning dygnet runt
Reception öppen dygnet runt
Kemtvätt
Tvättservice
Stryktjänst
Visa fler
Rumsegenskaper
Mörkläggningsgardiner
Ljudisolerade rum
Luftkonditionering
Privat strand
Skrivbord
Kaffe-/tebryggare
Kabel-/satellit-tv
Badkar/dusch
Städning
Sammanhängande rum tillgängliga
Privat balkong
Rumsservice
Värdeförvaringsskåp
Område med sittplatser
Soffa
Telefon
Garderob/klädskåp
Vatten på flaska
Klädstång
Strykjärn
Värdeförvaringsskåp för bärbar dator
Privata badrum
Väckningstjänst/väckarklocka
Minibar
Plattskärms-tv
Kostnadsfria toalettartiklar
Hårtork
Visa fler
Rumstyper
Rökfria rum
Sviter
Familjerum
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Fina utsikter
Talade språk
Engelska, Franska, Spanska, Tyska
Hotellänkar
Specialerbjudande:Book now on our website
5517omdömen398F+S1 rumstips

Omdömen
Vi kontrollerar omdömen.
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • 3 346
  • 847
  • 501
  • 359
  • 469
Resenärssäkerhet
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
avatar-image
Ellis W skrev ett omdöme feb. 2019
Stockholm, Sverige10 inlägg20 hjälpsamhetsröster
Underbar klimat (22-28 grader och nästan enbart sol varje dag; fint badstrand och hav; stora badbassänger; vackra trädgårdar. Förfärligt dåligt hemsida; ingen information på rummet (eller i övrigt); många fel i rummen; etc. Omöjligt att förstå hur anläggningen innefattar 2 olika 'hotell' när det mesta består av gemensamma pooler, badstrand, restaurang, etc. Total förvirring. Hade en mycket positivare erfarenhet The Level for Adults Only i december 2017, innan någon bestämde sig för att nyligen ändra på allt!
Läs mer
Datum för vistelsen: januari 2019
Standard
Läge
Service
Restyp: Reste med familjen
Tips för att välja rum: The Level, för endast adulter eller den för familjer, är bäst.
Visa fler tips på hur du väljer rum
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Svar från MeliaCT, Community Manager för Meliá Caribe Beach Resort
Svarade 6 feb. 2019
Kära Ellis, Vi tackar hjärtligt för den tid du investerade för att dela dina kommentarer och tankar med oss. Vi uppskattar ditt erkännande av våra anläggningar, grunder och strand. Vi ber om ursäkta om våra uppgraderade tjänster inte var upp till de standarder du förväntade dig. Vi är säkra på att vi kommer att ta itu med dina kommentarer med vår ledning och de berörda avdelningarna. Vi hoppas verkligen att du ger oss ett annat tillfälle att välkomna dig och erbjuda dig den oförglömliga upplevelsen du förtjänar. Varma hälsningar, Sugeidy Álvarez Community Manager
Läs mer
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
avatar-image
matthewingardia skrev ett omdöme dec. 2023
1 inlägg1 hjälpsamhetsröst
MAT Jag börjar med den största förövaren från min senaste vistelse: maten. Först och främst var 3 av webbplatsens listade restauranger stängda för renovering. Detta nämndes inte när vi bokade med Melia-agenten. De andra restaurangerna är endast öppna för middag och kräver en reservation, varav många fylls tidigt på morgonen. Buffén är öppen större delen av dagen och det är äckligt. Ingenting är någonsin varmt av någon anledning, kött är torrt, pizzor ser ut som kartong. Det är dåligt. Dessutom finns det egentligen inga andra alternativ. Jag bråkade inte med rumsservice eftersom det är extra (borde inte vara på en all-inclusive), och maten vid poolen var samma vanliga hamburgare och ris. Ingen variation, inget bra. Restaurangerna, antar jag, är något bättre, men är fortfarande mycket underväldigande. Och slösa inte bort några pengar på Hokkaido för $59 Surf & Turf (det är faktiskt en surf OR turf). PERSONAL En del av personalen på restaurangerna och barerna var vänliga, men alldeles för många var ohjälpsamma och uppenbart irriterade över att vara där. När det finns ett problem är det alltid "gå och fråga den här personen", eller "gå och ta reda på det själv." När vi försökte få en reservation på en restaurang som vi fick höra var stängd tidigare på dagen, blev vi tillsagda att gå och prata med dem själva. När poolen var slut på handdukar (vilket hände mer än en gång), blev vi tillsagda att gå över någon annanstans och fråga dem. När vi frågade om de stängda restaurangerna blev vi hänvisade till en tom gästservicedisk. RUM Sovrummet var bra. Rena. WiFi fungerade. TV:n fungerade inte när vi kom dit och minibaren var inte fylld, men de fixades ganska snabbt. Badrummet var anständigt, dusch, varmt vatten, allt bra. TV kunde ha varit lite större, men det fick en hel del engelsktalande kanaler och lokala (NY) nyheter. SLÅ SAMMAN Poolen var bra. Stort, anständigt antal platser tillgängliga Temperaturen var trevlig. Hade gärna sett fler aktiviteter. Det fanns ett volleybollnät men aldrig ett organiserat spel eller en person som försökte samla folk för att spela. Jag tror att jag såg 1 barns dagaktivitet. Var den tidigare nämnda frågan om att få en handduk. Och poolbarpersonalen såg alltid ut som om de torterades för att vara där. ÖVRIG Fick aldrig den varmt välkomnande känslan. Jag satte mig på en tom topp under frukosten bara för att bli avsparkad och sa att de bara är till lunch. När en pojke försökte flytta en strandfåtölj närmare vattnet blev han tillrättavisad. Folk blev utskällda för att de försökte använda hinderbanan i vattnet. Antar att de tänkte allt - inklusive.
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Datum för vistelsen: november 2023
Standard
Rum
Läge
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
avatar-image
Conrad F skrev ett omdöme dec. 2023
Claremont, New Hampshire3 inlägg6 hjälpsamhetsröster
Conciergeservice, obefintlig. Många barn även i vuxenområdena. Jag älskar barn, bara inte när jag förväntar mig att bara vara med vuxna. Nivåchefer gav underbar läpparnas bekännelse. Inget annat. Vi blev så besvikna. Min partner hade varit på denna plats 6 andra gånger. Han hade inte varit tillbaka på 3 år. Han var så besviken att han övertalade mig att komma till den här platsen. Jag är en sådan person som verkligen inte blir arg och går med strömmen. Jag var arg under hela vår resa. Vi kunde inte komma in på någon av restaurangerna vi ville komma in på eftersom din concierge behövde göra reservationerna. Vi skjutsades till deras Level-restaurang som var fylld med barn och familjer. Som sagt, jag älskar barn, men inte när jag förväntade mig att vara omgiven av vuxna. Vi kunde inte göra våra egna reservationer till restauranger även om när vi gick förbi restaurangerna var de aldrig fulla. Vid ett tillfälle bad en värd på en restaurang oss att komma och äta middag. Vi kunde inte eftersom vi äntligen träffade vänner som kunde få några reservationer och vi kunde följa med som ett 3:e och 4:e hjul. Det var mer än en besvikelse. Jag önskar att jag kunde säga att vi var unika i vår erfarenhet, men det var vi inte. Varje gång vi gick in i nivåområdet för att prata med en chef talade någon annan redan till vår och bad om att få prata med en chef på grund av den fruktansvärda upplevelse de hade med sin brist på kommunikation med sin concierge eller missnöje med sin upplevelse som brist på förfriskningar i sitt kylskåp eller handduksservice. Vi gick till stranden en dag och de hade inga handdukar. Vi fick vänta på att de skulle hitta några åt oss. Hur får du slut på handdukar? Ser du att du börjar ta slut ringer du efter mer. Det förbryllade oss. Att checka ut var lika illa som att checka in. Det var meningen att någon skulle komma för att hämta vårt bagage och de kom aldrig. Så när vi gick till kassan blev det ännu en försening, ni gissade rätt, missnöjda kunder. Vi missade nästan vår shuttle till flygplatsen. Hela upplevelsen var hemsk. Tack och lov hade vi massor av sol på stranden. Vädret var åtminstone fantastiskt.
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Datum för vistelsen: november 2023
Standard
Rum
Läge
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
2 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
avatar-image
PurpleBeach484 skrev ett omdöme dec. 2023
Calgary, Kanada18 inlägg6 hjälpsamhetsröster
+1
Orten var underbar, stränderna var vackra och maten var fantastisk! Älskade vårt rum, personalen var fantastisk på aktiviteterna och allt var rent och väl underhållet. Några av de bästa resort mat jag har haft. Alla restauranger var bra. Vi uppgraderade till nivån, och den privata poolen, strandområdet och rummen var mycket trevliga. Detta skulle ha varit en absolut 5-stjärnig recension om inte för följande: Tjänsten var vår enda besvikelse. Det tog en evighet på nivåbuffén att få sitta eller få drinkar och ofta var vi tvungna att fråga 3 eller 4 personer innan vi kunde få servering. Huvudbuffén var lika långsam i både drinkservice och buffékön. Vår nivå concierge var också en stor besvikelse. Det tog dagar för honom att göra saker vi bad om och halva tiden var vi bara tvungna att gå ner till lobbyn och göra det själva. Han gjorde sällan något lättare och för att vara ärlig gjorde han ofta saker mer frustrerande. Kanske har vi precis fått någon ny eller har en dålig vecka. Allt som allt skulle vi fortfarande rekommendera denna resort för en riktigt vacker semester!
Läs mer
Datum för vistelsen: november 2023
Standard
Läge
Service
Restyp: Reste med familjen
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
avatar-image
Violeta M skrev ett omdöme sep. 2023
1 inlägg
Min familj och jag gick för att tillbringa några dagar på denna plats för semester. Uppmärksamheten var stor men dryckesservicen var mycket dålig. Varje gång vi beställer någon drink i poolområdet var riktigt dålig. Rummet var bra och människorna var riktigt trevliga. Jag tror att Malia-företaget måste arbeta för att lösa den här typen av problem. Det viktigaste problemet jag står inför var dock välkomstfrukosten. Under frukosten försökte några personer som arbetar för Melia Company lura mig och sälja mig ett medlemskap för $ 19000 till $ 26000 dollar. Efter att ha pratat länge om fördelen med att vara medlem i detta företag visade de det löjliga priset att vara medlem i Melia. Men frågan är varför skulle betala $ 26000 dollar för 30 år medlemskap, med en handpenning på $ 2200 och en månadsbetalning på $ 250 för 30 år om jag kan få all service för mindre än så? Det är ingen mening! Vi tackar nej till erbjudandet eftersom något inte var klart. Efter att ha lämnat frukosten undersöker jag det här erbjudandet lite och jag hittade många människor som blivit lurade och förlorat sina pengar. Dessutom var alla fördelar som de pratade om falska. Snälla folk, var försiktiga där ute med bedrägerierna.
Läs mer
Datum för vistelsen: september 2023Restyp: Reste med familjen
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Föregående
123456
Är det inte rätt boende för dig?
Det finns fler ställen att välja bland i Bavaro-området.
PRISKLASS
2 581 kr - 5 049 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
KaribienDominikanska RepublikenLa Altagracia ProvincePunta CanaBavaro
ANTAL RUM
682
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt

MELIÁ CARIBE BEACH RESORT (Bavaro, Dominikanska Republiken) - omdömen och prisjämförelse - Tripadvisor

Vanliga frågor och svar om Meliá Caribe Beach Resort
Vilka populära sevärdheter ligger nära Meliá Caribe Beach Resort?
Närliggande sevärdheter inkluderar HARRISON'S Fine Caribbean Jewelers (1,1 km), Melia Caribe Tropical Lobby Bar (0,2 km) och Vibe Club RD (1,0 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Meliá Caribe Beach Resort?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är bar i poolen, kostnadsfritt wifi och gratis frukost.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Meliá Caribe Beach Resort?
De bästa bekvämligheterna inkluderar minibar, luftkonditionering och plattskärms-tv.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Meliá Caribe Beach Resort?
Gästerna kan ta del av bar i poolen, gratis frukost och restaurang under vistelsen.
Finns det parkering vid Meliá Caribe Beach Resort?
Ja, fri parkering och säker parkering är tillgängliga för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Meliá Caribe Beach Resort?
Restauranger med bra läge inkluderar Jellyfish Beach Restaurant, Gustoso Gelato Gourmet och Restaurante Venezia.
Finns det möjligheter att träna på Meliá Caribe Beach Resort?
Ja, gästerna har tillgång till pool, träningsanläggning och bastu under vistelsen.
Har Meliá Caribe Beach Resort kostnadsfri flygplatstransport?
Ja, Meliá Caribe Beach Resort erbjuder flygplatstransport för gäster. Vi rekommenderar att du ringer i förväg för att bekräfta uppgifterna.
Erbjuds städtjänster på Meliá Caribe Beach Resort?
Ja, kemtvätt och tvättservice erbjuds åt gästerna.
Erbjuder Meliá Caribe Beach Resort några företagstjänster?
Ja, det erbjuder företagscenter, mötesrum och bankettrum.
Vilka språk talas av personalen på Meliá Caribe Beach Resort?
Personalen talar flera språk, inklusive engelska, spanska, franska och tyska.