Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Se alla 34 hotell i Tuxtla Gutierrez

Hotel Safari

3 omdömen
Spara
Översikt
  • Utmärkt0 %
  • Mycket bra0 %
  • Medel34 %
  • Dåligt33 %
  • Hemskt33 %
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (3)Skriv ett omdöme
Filtrera omdömen
3 resultat
Medlemsbetyg
0
0
1
1
1
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
0
0
1
1
1
FiltreraAlla språk
Listan uppdateras ...
Omdömet skrevs november 30 2016
Google-översättning

Mer

Tack Clara M
Omdömet skrevs oktober 28 2013
Google-översättning

Mer

3  Tack AmintaPerez
Omdömet skrevs augusti 31 2012
Google-översättning

Mer

6  Tack JorgeOCamposG
Visa fler omdömen
Om
Information
Prisklass
27 US$ - 34 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Antal rum
104
Bokningsalternativ
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com så att du tryggt kan boka med Hotel Safari. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Plats
Mexiko > Södra Mexiko > Chiapas > Tuxtla Gutierrez
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Hotel Safari.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Riktlinjer för publicering
Skicka in
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt
Karta
Satellit