Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Kleinkaap Boutique Hotel

Dela
Resenär (163)
Svit och rum (20)
Resenär (163)
Svit och rum (20)
Middag (11)
Översikt
87 Jim van der Merwe Road Clubview, Centurion 0140 Sydafrika Visa på karta
Namn/adress på det lokala språket
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Frukost ingår
Luftkonditionering
Pool
Rökfria rum
Restaurang
4-stjärnigt boende
Omdömen (285)
Filtrera omdömen
180 resultat
Medlemsbetyg
139
27
12
0
2
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
139
27
12
0
2
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 180 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Vilken underbar upplevelse. Lugn atmosfär med en hemtrevlig touch. Vem skulle har säkert gissat denna lilla paradis på nordkusten city. Fantastisk mat och den bästa personal jag har upplevt! Tack för att du ser efter oss så väl.

Omdömet skrevs 12 juni 2017

Rummet vi bodde i var vacker väl organiserad och professionell. de är där för att hjälpa dig med alla dina behov. allt var i rätt ställe i tid och redo att gå. Jag inte framhäva någonting eftersom det var redan gjort dagen innan.

Omdömet skrevs 1 juni 2017 från mobil enhet

Underbar helg. Tillbringade den mesta tiden i det vackra trädgården. Bra mat, bekväma rum, fridfulla trädgårdar. . . Servicen vid frukosten var lite av en besvikelse. Gratis guest pantry som är en underbar touch.

Omdömet skrevs 31 maj 2017

Vi bodde på Kleinkaap Boutique Hotel för en bröllop vi deltog i på den 27:e maj 2017 . Vi rekommenderar vi den fastighet som vi skulle anlända med 13 h 00 och hade begärt det rum till vara redo (den officiella kontrollera - i var...meddelas att vara 14 h 00 ) . Vi kom fram runt 13 h 00 och möttes av den härliga Thomas i uppfart som visade oss till receptionen, där vi checkade in, innan visades till vårt rum som var redo vid ankomsten eftersom begärde. Det var ganska rymliga, så alla saker anses vara, en bra start på vår vistelse. Sorgligt att var på väg att ändra. . . Trots det faktum att det fanns 2 av oss delar rum, var det endast satt upp för 1 person - 1 flaska vatten, 1 morgonrock, etc. Inte slutet av världen, men det är små saker som roll! Vi duschade och bytte innan de bröllop, och hittade den dusch (och den bath) till vara ganska smutsigt med rester och frisör på den yta. Då vi behövde vara igång tid för en minneshögtid vi och nickade och återhämtade mig det och duschade bar vår badtofflor. Tyvärr handdukarna var smutsiga, så vi delade en som vi behövde komma till bröllopet. Vi såg fram emot att spendera våra vänners speciella dagen med dem, så vi var inte skulle göra ett stort vidare väsen av det (vilket jag medger att vi borde ha fått kännedom om förvaltning vid tidpunkten, men vi såg en dam från renhållning på vägen ut och hon försäkrade oss att hon skulle ta hand om det, så vi lämnade den på det) . Visade sig ingenting gjordes åt det tyvärr. Det verkliga nackdelen vi har med Kleinkaap Boutique Hotel is the att vi kunde inte få tillbaka in i vårt rum senare på kvällen. Min partner lämnade receptionen att gå och få medicin från rummet och upptäckte att nyckeln kort fungerade inte. Receptionen uppmärksammade och Meisterhäuser nyckel användes när få tillgång till rummet. Vi fick höra att nyckeln skulle programmeras om och att vi kunde ta emot det från Receptionen senare på kvällen. Nu dessa saker hända på hotell runt den världen, så ingen skada skedd utan, om inte för en mindre besvär. När vi gick tillbaka ungefär en timme senare för att hämta vårt key, fann vi den anställde i tjänst somnat hans armar i receptionen. Vi bad honom om den nyckel och han sade att det var ett problem med nyckelkortssystem, men att han skulle släppa in oss med hjälp av huvudnyckel. Tyvärr inte fungerade den här gången heller mästarenyckeln, så efter wrestling med den för ca 10 minuter, vi föreslog att han efterlyste hjälp. Cirka 20 minuter senare en annan medlem av personalen från gemensamma avdelning kom och startade wrestling med mästarenyckeln även med ingen glädje. Efter att ha varit låst ut av våra rum för cirka 40 minuter. vi uppmärksammade den personal till de faktum att min partner behövs ej att du hämtar kronisk tar medicin från den rum, och att det var läget nu allvarliga. Den personal på vår plikt i förbifarten informerade oss att det här var inte deras fel, och att de inte kunde göra mycket om det. För att vara rättvis de verkade ha en total förlust på vad man kunde göra åt det eftersom de försökt allt, vid vilken tidpunkt jag föreslog att de vidrör en tjänstgörande chef att hjälpa dem. De kunde inte få tag på någon, och när jag försökte ringa ägarna själv (de ger deras kontaktnummer i den i - rummet info manuell) , de samtal förblivit obesvarad. Över en timme senare fick vi fortfarande hänga i loungen väntade på att få komma in i vårt rum, och när vi gick till fråga vad var att åka på i receptionen, vi återigen mötts av samma gentleman sover bakom disken. På väckt han var att blir fientliga vid vilken tidpunkt vi betonade hur brådskande att kunna hämta mitt partners medicinering. Lång historia kort sagt - efter att premiera de gör en plan personalen tas bort låset från dörren och vi äntligen lyckats få in i vårt rum efter att ha väntat i över en och en halv timme. Under vilken tid vi var inte erbjudna någon te eller kaffe, en uppdatering som till vad var ska åka på, eller ens en ursäkt. Vi leddes in i den trevliga loungen (med en döende öppna spisen) och gjort för att vänta på bättre dagar! Kom vi så småningom till bed och var tvungen att lyssna på hög musik den skränande musiken i rummet från hela plats för bröllop. Eftersom vi deltog samma bröllop jag inte skulle klaga på det, men eftersom jag förväntade mig att det skulle vara en kvällsöppen jag begärde ett tyst rum när jag gjorde vår bokning som tydligt för döva öron (ursäkta ordvitsen! ) Som våra rum hade utsikt över den receptionen venue. Rummet dörr hade ett glas panel i det också, och till följd ljuset från de passage strömmade in i rummet för de flesta i kväll. Vi bad att få lampor släckta efter upprepade påstötningar, den slutligen som hände vid 5:00 - inte säker på om det var faktiskt var släckta, eller om en timer slängde ut i. . . Följande morgon vid utcheckningen jag tog upp frågan om sovrumsdörren med receptionen innan du slår dig våra extrasaker-konto och lyckligt omedvetna om inte bara var den kvinnliga situationen (jag menar verkligen - do nattpersonalen inte ett överlämnande till dagen personal? ? ? ) , Men hon verkade vara särskilt han dyker om det och i förbifarten nämnde lider att hon hoppades vi sov väl efter alla. Verkligen? Eftersom sovrumsdörren nu var trasig vi kunde inte lämna rummet som vi skulle vi inte kunna få tillgång till igen, så vi packade upp och tas bort vårt bagage innan du åker för första frukost. Vi kom precis efter 10 h 30 i restaurangen, och eftersom frukost visas inte hade varit rensas och ändå är vi beslutade att ta en snabb matbit före avresan. En medlem av personalen (förmodligen en 'chefen" av några typ) närmade sig mig och sa till mig att frukosten var nu över och att de behövde rensa displayen, så om jag kunde skynda mig, det skulle vara bra. Inte en nämna eller en ursäkt som att vad som hände den kvällen innan, eller bara de allra minsta bakgrunden var lite av tålamod i att ge oss 10 minuter till har något att äta att se upp för den totala bristen av kompetens visas den natten innan. När vi äntligen iväg cirka 20 minuter senare frukosten hade fortfarande inte avslutats, så jag kan inte förstå varför vi var stressade i första instans! Jag springer ett reseföretag och har rest över hela världen under de 20 senaste åren och bodde på hundratals hotell, och inte en gång har jag har mött sådan absolut och total respektlöst mot gäster! Bortsett från att vi driver också en mycket respekterad hotel in the Western Cape, den blotta tanken på att behandla våra egna gäster och på ett sådant chockerande sätt är ihåg - blowing minst sagt. Det kommer alltid att oförutsedda omständigheter på något hotell och teknik mot sviker dig under den värsta tiden, men det är hur du hanterar det som gör hela skillnaden. Kanske om du orkade har en skyldighet manager på samtal du kunde undvika liknande situationer i framtiden. Och vad som verkligen irriterar mig är att ingen har brytt sig om att ta upp frågan vi mötte, eller bad om ursäkt för eventuella besvär. Men baserad på den attityd vi mött av personalen på Kleinkaap Boutique Hotel, jag kan inte säga att jag är förvånad. . .Mer

Svar från 290jeannie, General Manager för Kleinkaap Boutique HotelSvarade 2 juni 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 31 maj 2017 från mobil enhet

Jag är verkligen besviken att jag kunde inte stanna längre. Detta rymliga och lyxigt hotell rekommenderas starkt. Rummen är alla vackert inredda med antika möbler men ändå har modern, enkel känsla. Jag kunde inte hitta något fel. Receptionen var mycket vänlig och professionell. Höjdpunkten för...mig under denna resa var frukosten! ! Buffé med alla de allaa klockorna och visselpipor som dom sushi och fina presentation som inbegriper bra gamla land side engelska scones och sylt. Bra valuta för pengarna och professional utan stela överläppen! Jag kommer definitivt att bo här igen! !Mer

Visa fler omdömen
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Pool
Rumservice
Fri parkering
Restaurang
Bar/lounge
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Frukost ingår
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Busstransfertjänst
Concierge
Flerspråkig personal
Flygplatstransport
Frukost tillgängligt
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Luftkonditionering
Mötesrum
Tvättservice
Precis vid stranden
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Utmärkelser och erkännanden
Travellers' ChoiceVinnare 2018
Certificate of Excellence
Travellers' ChoiceVinnare 2018
Certificate of Excellence
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Handikappanpassade rum
Hotellklass
Utmärkelser och erkännanden
Travellers' ChoiceVinnare 2018
Certificate of Excellence
Travellers' ChoiceVinnare 2018
Certificate of Excellence
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Handikappanpassade rum
Antal rum
34
Prisklass
126 US$ - 174 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Plats
Sydafrika > Gauteng > Centurion
Hotellklass
Utmärkelser och erkännanden
Travellers' ChoiceVinnare 2018
Certificate of Excellence
Travellers' ChoiceVinnare 2018
Certificate of Excellence
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Handikappanpassade rum
Antal rum
34
Prisklass
126 US$ - 174 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Plats
Sydafrika > Gauteng > Centurion
Bilder
Resenär (163)
Svit och rum (20)
Middag (11)
Pool och strand (2)
Företagscenter och evenemangsrum (4)
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 10 hotell i närheten
Leriba Hotel
107 omdömen
0,66 km bort
Forever Hotel Centurion
33 omdömen
1,78 km bort
Protea Hotel Pretoria Centurion
179 omdömen
1,79 km bort
Centurion Lake Hotel
166 omdömen
2,26 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 184 restauranger i närheten
Turn 'n Tender
55 omdömen
1,15 km bort
Zagora Grill Room
68 omdömen
1,38 km bort
Hemingways Restaurant & Wine Cellar
116 omdömen
0,59 km bort
Salsa Mexican Grill
29 omdömen
0,77 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 31 sevärdheter i närheten
Irene Farm
366 omdömen
5,26 km bort
Voortrekkermonumentet & minnesplatsen
1 666 omdömen
6,39 km bort
Centurion Mall
37 omdömen
2,06 km bort
Irene Village Theatre
7 omdömen
6,06 km bort
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Kleinkaap Boutique Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt