Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Grand Hyatt Shanghai

Resenär (1786)
360
Panoramabilder (18)
Videoklipp
Certificate of Excellence
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Rumservice
Restaurang
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Bar/lounge
Spa
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Barnpassning
Bubbelpool
Concierge
Flerspråkig personal
Flygplatstransport
Frukost tillgängligt
Inomhuspool
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Mötesrum
Offentligt wifi
Rökfritt hotell
Tvättservice
Uppvärmd pool
Visa fler
Rumsegenskaper
Handikappanpassade rum
Luftkonditionering
Minibar
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Fina utsikter
Utsikt över bukten
HOTELLKLASS
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Hotellerbjudanden
Omdömen (2 674)
Filtrera omdömen
623 resultat
Medlemsbetyg
418
158
34
9
5
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
418
158
34
9
5
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 623 omdömen
Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Grand Hayatt i Shanghai utger sig på alla sätt för att vara ett femstjärnigt lyxhotell men det märks att hotellet har 10 år på nacken och att andra hotell i staden på allvar konkurrerar med den bästa och mest internationella personalen. Jag bodde på 61:a...Mer

Datum för vistelsen: april 2018
Tack vilhelm2018
Svar från Will L, Public Relations Manager för Grand Hyatt ShanghaiSvarade 23 april 2018
Google-översättning

Dear Guest, Thank you for sharing your review of your recent stay with us. We appreciate your recognition. At Hyatt,...Mer

Omdömet skrevs 4 mars 2018

Jag unna mig att bo två sista nätter med min flickvän på detta fina hotell efter att ha spenderat 2 år i Kina som student och jag var mycket positiv överraskad! Rummen var jättefina, fönster från golv till tak med eldraperier och otrolig utsikt över...Mer

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Imprex
Svar från Will L, Public Relations Manager för Grand Hyatt ShanghaiSvarade 9 mars 2018
Google-översättning

Dear Guest, Warm greetings from Grand Hyatt Shanghai! Thank you so much for staying at Grand Hyatt Shanghai for taking...Mer

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 22 november 2014 från mobil enhet

Efter alla dessa år är The Hyatt fortfarande ett utmärkt val för vistelse i Shanghai. Servicen är god, maten är säker och rummen är okej om du inte får chansen att bli uppgraderad till en lounge. Priserna på mat och dryck är skyhöga, men det...Mer

1  Tack misha r
Svar från Grand_Hyatt_Shanghai, Director of Rooms för Grand Hyatt ShanghaiSvarade 22 december 2014
Google-översättning

Dear hi_stick, Thank you for taking the time to fill out your comments and and still choosing us as your...Mer

De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 25 oktober 2018 från mobil enhet

Jag kom sent på kvällen från Singapore till hotellet vid 1 am. När jag kom dit var ingen vid receptionen. Rangera klockan flera gånger. Då kom någon ut för att hjälpa en befintlig kund som väntade på några svar. Kvinnan frågade om hon kunde hjälpa...och jag sa att jag är här för att checka in. Hon ringde summeren och sprang bakåt för att få någon. Under min vistelse gick jag till träning två gånger på hotellets gym under den tiden var hälften av cardio-maskinerna under underhåll. Under min körning bröt löpbandet. Sedan när jag gick för att kolla klockan 9: 15 pm fanns det inte tillräckligt många personer i receptionen. Det fanns en greeter och en kille som står vid restaurangen. När jag blev frågad om jag ville göra expressutcheckning sa jag ja kvinnan fick då springa och letade efter expresskorten för att jag skulle kunna fylla i. Till sist finns det inte tillräckligt med personal och hotellet varnar ner. Sagt att se en plats med ett bra läge faller isär. Jag har stannat flera gånger vid Park Hyatt som är tvärs över gatan kanske måste börja dit nu oftare.Mer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Svar från WillL1507, Manager för Grand Hyatt ShanghaiSvarade 30 oktober 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 25 oktober 2018

Denna Grand Hyatt visar sin ålder. Inredningen är ca - 1980 s och många av de nischer som skapats för konstverk är tomma. Rummen är rena, men du får en vattenkokare och ett paket Nescafe 3 - i - 1 i lådan istället för Nespresso...- maskinen som erbjuds av några hotell av samma standard i närheten. Jin Mao Tower är ett utmärkt ställe om Pudong-distriktet är där du behöver vara. Det finns en rulltrappa till den överliggande vandringsleden strax utanför hotellet. Var försiktig att allt du vill ha ingår i ditt rumspris när du bokar. Extra på hotellet är otroligt dyrt. I vårt fall bokade företaget oavsiktligt sviten för en person i stället för två, så den extra frukost kostar RMB 250 per dag och drycker för en gäst i executive-lounge debiterades till rumspriset. Jag har stannat vid andra 5 - stjärniga hotell nära Grand Hyatt som jag tror erbjuder en överlägsen erfarenhet till ungefär samma pris.Mer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Svar från WillL1507, Manager för Grand Hyatt ShanghaiSvarade 30 oktober 2018
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Grand Hyatt Shanghai.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
194 US$ - 336 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
上海金茂君悦大酒店grand hyatt shanghai hotel shanghaishanghai grand hyatthyatt shanghaishanghai hyatt
PLATS
KinaShanghai RegionShanghaiLujiazuiPudong
ANTAL RUM
548
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt