Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Pullman Shanghai Jing An

Spara
Resenär (1075)
Svit och rum (466)
Middag (105)
Du kanske också gillar
Visa alla
Hotell i närheten
Översikt
  • Utmärkt40 %
  • Mycket bra45 %
  • Medel12 %
  • Dåligt2 %
  • Hemskt1 %
Namn/adress på det lokala språket
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Parkering
Frukostbuffé
Luftkonditionering
Rökfria rum
Restaurang
Flygplatstransport
4-stjärnigt hotell
All hotellinformation
Du kanske också gillar
Visa alla
Hotell i närheten
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (1 873)
Filtrera omdömen
572 resultat
Medlemsbetyg
228
250
68
16
10
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
228
250
68
16
10
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 572 omdömen
Omdömet skrevs 17 december 2017

Ligger precis vid tunnelbanen vis Shanghai järnvägsstation, uppgång 5. Effektiv incheckning uppgraderad, fina ganska stora rum. Loungen på 27 hade ett mycket bra matutbud på HH 1730-2000, men begränsat dryckesutbud. Frukost i matsalen var bra och varierande. Priserna är ofta mycket bra när man bokar.Mer

Tack Carkkent
Svar från Patrick C, General Manager för Pullman Shanghai Jing AnSvarade 18 december 2017
Google-översättning

Dear Carkkent, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Shanghai Jing An. It is always...Mer

Omdömet skrevs 3 november 2016 från mobil enhet

Provade detta hotell för första gången och kommer absolut att komma tillbaka. Rummen känns fräscha och personalen mycket hjälpsam . Fixade snabbt och enkelt mina tågbiljetter . Betalde 20RMB för bokning , avhämtning av biljetter och leverans av biljett direkt till mig. För design köpt...Mer

Tack Ulf B
Svar från thibaud g, General Manager för Pullman Shanghai Jing AnSvarade 6 november 2016

Kära Ulf B, Tack så mycket för att ta sig tid att låta oss veta mer om din senaste vistelse med oss, vi är glada att du hade en angenäm vistelse hos oss och ser mycket fram emot välkomna dig tillbaka i den närmaste framtiden,...Mer

Omdömet skrevs 21 maj 2016

Var lite orolig över läget, men med ett 3 dagars kort på Metron (40kr) har man nära till det mesta och stationen ligger 50 m från hotellentrén. Bra rumsstandard men ÄT INTE här. De flesta hotell i Kina kan inte laga så som vi är...Mer

Tack GothenburgManager
Svar från thibaud g, General Manager för Pullman Shanghai Jing AnSvarade 23 maj 2016

kära gäst Tack så mycket för din stora kommentarer och rekommendationer Vi är mycket glada över att veta att du hade en angenäm vistelse hos oss och ser fram emot välkomna dig tillbaka mycket snart med vänlig hälsning thibaud geffroy general manager

Omdömet skrevs 10 januari 2016

Läget tyckte vi var väldigt bra, bara två stationer på metron från centrum ca 4 cm från The bund om man nu känner för att gå hem som vi gjorde på nyårsafton (metron hade slutat gå och fick inte tag i en taxi). Frukosten var...Mer

Tack Therese H
Svar från thibaud g, General Manager för Pullman Shanghai Jing AnSvarade 11 januari 2016

kära Therese H Tack så mycket för era kommentarer och rekommendationer, vi är glada att du har haft vistas med oss nyligen och ser fram emot välkomna dig tillbaka snart medan i Shanghai med vänlig hälsning thibaud geffroy general manager

Omdömet skrevs 19 januari 2015

Hotellet är helt inrökt och folk sitter i lobbyn och röker vilket är ganska ofräscht trots att jag själv röker .. Vissa i personalen verkar vara riktiga skojare , restaurangen som serverar någon form av buffé är helt VÄRDELÖS ! förmodligen en av de sämsta...Mer

Omdömen sammanställs i samarbete med Accorhotels.com
Tack Pontus L
Svar från Thibaud G, General Manager för Pullman Shanghai Jing AnSvarade 22 januari 2015
Google-översättning

dear MrLindberg08 thank you very much for your very valuable comments and product improvement suggestion, I have shared this morning...Mer

Visa fler omdömen
De mest bokade verksamheterna i Shanghai
Visa allaVisa alla
Om
Utmärkelser och erkännanden
Certificate of Excellence
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Rumservice
Restaurang
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Bar/lounge
Spa
Bekvämligheter
Rumservice
Affärscenter med tillgång till internet
Mötesrum
Concierge
Bankett-rum
Kemtvätt
Tvättservice
Flygplatstransport
Flerspråkig personal
Konferensanläggningar
Bekvämligheter på rummet
Luftkonditionering
Minibar
Saker att göra
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Restaurang
Bar/lounge
Spa
Information
Prisklass
89 US$ - 154 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 45 av Romantiska hotell i Shanghai
Nr 73 av Affärshotell i Shanghai
Nr 91 av Lyxhotell i Shanghai
Nr 295 av De mest prisvärda hotellen i Shanghai
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum
Information
Prisklass
89 US$ - 154 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 45 av Romantiska hotell i Shanghai
Nr 73 av Affärshotell i Shanghai
Nr 91 av Lyxhotell i Shanghai
Nr 295 av De mest prisvärda hotellen i Shanghai
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum
Resenär (1075)
Svit och rum (466)
Middag (105)
Pool och strand (1)
Företagscenter och evenemangsrum (13)
Familje- och lekområden (4)
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Pullman Shanghai Jing An.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt