Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Bell Hotel - Chennai

Spara
Dela
Resenär (47)
Svit och rum (34)
Middag (18)
Översikt
21 Old Door No Poonamallee High Road, Periamet, Chennai (Madras) 600003 Indien Visa på karta
Namn/adress på det lokala språket
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Frukost ingår
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Restaurang
Flygplatstransport
3-stjärnigt boende
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Rumservice
Restaurang
Frukost ingår
Fri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Barnpassning
Flerspråkig personal
Flygplatstransport
Kemtvätt
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Tvättrum för självbetjäning
Tvättservice
Pool
Precis vid stranden
Bar/lounge
Spa
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Typ av hotell
Mest prisvärt
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Rökrum tillgängliga
Hotellklass
Typ av hotell
Mest prisvärt
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum, Familjerum, Rökrum tillgängliga
Antal rum
51
Prisklass
33 US$ - 49 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Plats
Indien > Tamil Nadu > Chennai District > Chennai (Madras)
Bilder
Resenär (47)
Svit och rum (34)
Middag (18)
Omdömen (146)
Filtrera omdömen
82 resultat
Medlemsbetyg
24
45
10
1
2
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
24
45
10
1
2
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 82 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 24 januari 2018

Rummen är bra men dags att göra några reparationer. Tidigt på morgonen tåg buller stör vår sömn. De har resturant på bottenvåningen och maten var trevlig. Front office personal var mycket användbart och de bokade oss UBER / OLA för vår shopping.

Omdömet skrevs 1 november 2017

Stannade i detta hotell för 2 nätter. Hotellets läge ligger mycket nära centralstationen i Chennai. Rummen är bra men åldrande. Behöver uppmärksamhet på interiörer. Frukost serveras var bra och hade bra sorter. Den enda nackdelen med hotellet är att järnvägsspåren är mycket nära på baksidan...av hotellet. Buller på passande tåg är störande. Personalen är inte särskilt bekväm med engelska. Ett bra hotell för affärsresenärer.Mer

Svar från BellHotelChennai, Front Office Manager för Bell Hotel - ChennaiSvarade 11 november 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 12 oktober 2017 från mobil enhet

Stannade här för en natt. Hotellets personal var till stor hjälp. Hotellet ligger bekvämt 1 km från centrala och 2 km från Egmore station. Matkvaliteten var fantastisk. Rummen är fantastiska. Totalt var det bra erfarenhet att stanna där.Mer

Svar från BellHotelChennai, Front Office Manager för Bell Hotel - ChennaiSvarade 11 november 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 15 september 2017 från mobil enhet

Även om Bell hotellet i Chennai hävdar att vara ett 3-stjärnigt hotell, är det dock mindre än vad det hävdar att vara Mottagningschefen var otrevlig och inte artig att underhålla några förfrågningar, jag hade en förspänning på mitt ben och kunde inte gå, hade begärt...att personalen skulle hämta vissa mediciner från lokalaffär, de nekade först och främst eftersom de inte omfattas av deras så kallade uppgifter / aktiviteter, men efter få altercations de lyssnade till min begäran Staber luta sig tillbaka när det gäller rumstjänster och några av dem är inte särskilt skickliga på engelska och föredrar att kommunicera på lokala språk Jag hade checkat ut sent eftersom mitt flyg blev försenat, för detsamma var jag tvungen att sluta betala lite extra mer än hotelltariffen, som vanligt behövde receptionen chefen inte eller var inte ens hänsynslös att avstå från de extra timmarna av Utcheckningstid Maten var ganska anständigt men och var rimligt prissatt (den enda USP eller höjdpunkten på detta hotell) Vänligen besök denna plats på egen risk om och endast om du inte har något annat bättre alternativ att stanna i ChennaiMer

Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Jag bodde här i 2 nätter medan på en affärsresa till Chennai. Bokade i sista minuten och behövde en budget hotel hade i området kring Chennai centralstation så var inte för många alternativ. Hotellet är mycket medelmåttig. De gav mig ett rum med en enkelsäng...och sängen var verkligen jättesmå. Rummet i sig var väl upplyst och inte såg sjaskigt. Det fanns en konstig lukt i kranvattnet - jag har också läst andra recensioner klagade på detta så verkar vara ett återkommande problem. Frukosten var bra och läget var bekvämt för mig - de är verkligen det två bra saker. Skulle inte rekommendera att stanna om det finns ett annat alternativ.Mer

Svar från Arunachalam R, General Manager för Bell Hotel - ChennaiSvarade 19 juli 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Bell Hotel - Chennai.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt