Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ramada by Wyndham Jaipur

Resenär (524)
Svit och rum (115)
Pool och strand (42)
Certificate of Excellence

Om

Nr 56 av 528 hotell i Jaipur
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Pool
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Rumsservice
Bar/lounge
Spa
Frukost ingår
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Betalt wifi
Concierge
Flerspråkig personal
Flygplatstransport
Frukost tillgängligt
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Mötesrum
Tvättservice
Utomhuspool
Visa fler
Rumstyper
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Modern
Centralt beläget
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats

Plats

Helhetsvy
1 704omdömen
14F+S
1 rumstips
Medlemsbetyg
  • 829
  • 561
  • 214
  • 57
  • 43
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
Bodde här två nätter under vår tvåveckors Indienresa. Absolut ett OK hotell. Trevlig lobby och restaurang med bra buffe'er. Riktigt fin om än något sliten takterass ned pool och bar samt gym med härlig utsikt. Rummen relativt små och i och flera i vår grupp hade problem med
Läs mer
Svar från AtalSBhargava, General Manager för Ramada by Wyndham Jaipur
Svarade 16 feb. 2019
Kära gäst, Tack för att du valt att bo på Ramada Jaipur. Jag tar tillfället i akt att tacka för din tid vid utvärdering av våra tjänster. Vi ångrar besväret att du mötte luftkonditioneringen i rummen. Det är vår kontinuerliga strävan att erbjuda våra kunder en utsökt vistelseupplevelse. Din konstruktiva feedback har vederbörligen noterats och har överförts till respektive avdelningschef för konstruktiva åtgärder för att undvika sådan erfarenhet i framtiden. Kan jag begära att du behandlar denna erfarenhet i isolation och ger oss ett annat tillfälle att bekräfta din uppfattning om Ramada Jaipur. Teamet och jag ser fram emot att välkomna dig igen och hoppas att du kommer tillbaka snart. Vänliga Hälsningar Atal Saran Bhargava General Manager _________________________________________________________________________________________ Dear Guest, Many thanks for choosing to stay at Ramada Jaipur. I take this opportunity to thank you for your time in evaluating our services. We regret the inconvenience that you faced with the air conditioning in the rooms. It is our continuous endeavor to offer our patrons with an exquisite stay experience. Your constructive feedback has been duly noted and has been conveyed to the respective department head for constructive measures to avoid any such experience in future. May I request you to treat this experience in isolation and give us another opportunity to re-affirm your perception of Ramada Jaipur. The team and I, look forward to welcoming you again hoping you return soon. Kind Regards Atal Saran Bhargava General Manager
Läs mer
Hotellet har ett bra läge men rummen är dåligt städade med rester av andra hyresgäster finns kvar så det känns inte fräscht. Det var likadant hos andra gäster och inte enbart hos mig. Restaurangen är medioker, består av buffé med indiska rätter och några blir sjuka av maten.
Läs mer
Svar från HKSharma, General Manager för Ramada by Wyndham Jaipur
Svarade 7 jan. 2016
Dear Guest, Greetings from Ramada, Jaipur! We thank you for the valuable feedback and will definitely take corrective actions. We have read your comments with deep concern with regards to the food experience and the same has been taken with the all concerned for all necessary required action please. It was indeed a pleasure having you at the Ramada, Jaipur and we look forward to welcoming you again. With very best regards, Harsh Kumar General manager
Läs mer
Visst är det ett typiskt hotell och saknar kanske charm men ligger bra till, har rena fina rum, bra service och bra matsal. Numera finns också några små affärer i hotellet för den som vill handla sjalar, souvenirer m.m. Personalen i matsalen är väldigt uppmärksam. Dessutom har
Läs mer
Svar från HKSharma, General Manager för Ramada by Wyndham Jaipur
Svarade 7 mars 2014
Dear Guest, Greetings from Ramada, Jaipur! We are very grateful for complimenting the services and facilities of Ramada Jaipur. Positive feedback from our precious guests is always a strong motivation to all of us to continuously provide a high level of services to our guests at Ramada, Jaipur! We thank you once again and look forward to welcoming you back and assurance of a better experience in the future. With very best regards, Harsh Kumar Sharma General Manager
Läs mer
Ett utmärkt hotell, liksom övriga Ramada-hotell. Hotellet ligger lungt. Hotellet har en utmärkt pool och mycket bra ala-carte-restaurang på taket. I huvudrestaurangen serverades buffe´ vilket vi inte äter. Rummet var stort och mycket rent och fint. Mellanmjuka sängar, vilket är
Läs mer
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Personalen är artig, reception team artig. . . . Restaurangpersonalen är snabb och tar hand om ordern perfekt. . . . , Lari en av lagmedlemmen är energisk och serverar din beställning snabbt. Övergripande bra erfarenhet. . .
Läs mer
Föregående
PRISKLASS
44 US$ - 147 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
ramada jaipur hotel jaipurramada hotel jaipurjaipur ramada
PLATS
IndienRajasthanJaipur DistrictJaipur
ANTAL RUM
160
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt