Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Omorika Hotel

Spara
Dela
Resenär (78)
Svit och rum (31)
Pool och strand (13)
Översikt
  • Utmärkt22 %
  • Mycket bra39 %
  • Medel22 %
  • Dåligt7 %
  • Hemskt10 %
  • 5 aug. 2018
    “Bussdriver”
  • 3 apr. 2013
    “Plånboksvänligt”
Milovana Muzhevica 20, Crikvenica 51260 Kroatien Visa på karta
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Frukost tillgängligt
Luftkonditionering
Precis vid stranden
Rökfritt hotell
Restaurang
4-stjärnigt boende
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"moduleList":["handlers"]}}
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Fri parkering
Restaurang
Bar/lounge
Precis vid stranden
Rumservice
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Affärscenter med tillgång till internet
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Flerspråkig personal
Frukost tillgängligt
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Konferensanläggningar
Luftkonditionering
Minibar
Mötesrum
Rökfritt hotell
Tennisbana
Pool
Typ av hotell
Mest prisvärt
,
Lyxigt
,
Vid stranden
Rumstyper
Rökfria rum, Familjerum, Rökrum tillgängliga
Hotellklass
Typ av hotell
Mest prisvärt
,
Lyxigt
,
Vid stranden
Rumstyper
Rökfria rum, Familjerum, Rökrum tillgängliga
Antal rum
115
Prisklass
78 US$ - 114 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallas också
Omorika Hotel Crikvenica
Plats
Kroatien > Primorje-Gorski Kotars län > Crikvenica
Bilder
Resenär (78)
Svit och rum (31)
Pool och strand (13)
Middag (7)
Företagscenter och evenemangsrum (17)
Familje- och lekområden (1)
Omdömen (69)
Filtrera omdömen
25 resultat
Medlemsbetyg
6
12
4
1
2
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
6
12
4
1
2
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 25 omdömen
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Nu när detta hotell är renoverat med fina allmäna ytor ock AC på alla rum är det ett fantastiskt boende nära bad vid havet. Det som fortfarande är lite si o så är buffén, kanske lite dålig variation på maten. Frukosten är helt o.k Det...Mer

1  Tack BussmanCrikvenica
Omdömet skrevs 3 april 2013

Vi har använt detta hotell 8 ggr när vi arrangerat bussresor till Kroatien. det har bara blivit bättre o bättre. Detta år har vi ca: 200 resenärer som ska till Omorika. Hotellet ligger mycket bra till för sol o bad,lite backigt när man ska upp...Mer

1  Tack BussmanCrikvenica
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 31 oktober 2017

Vi var där för en natt, och det var mycket trevligt. Rummen var mycket rena, personliga var snäll och frukost och middag var läckra. Platsen är fantastisk, havet är nära och centrum av staden Crikvenica.

Omdömet skrevs 2 september 2017

Utmärkt rum, utmärkt utsikt, personal professionell och vänlig, restaurang med mycket god mat. Ställningen är fantastisk. Nära centrum av Crikvenica. Ett problem är med lokala bussar och transitering.

Omdömet skrevs 25 juli 2017

Tyvärr den hotel var en stor besvikelse. Vi har bokat vår semester för en alla inclusive service. Det var utlovat att allt inclusive offer comprises frukost, lunch, middag och drinkar. När vi kom fick vi fick en informationskort för vilken tjänst innehåller all inclusive-service. Det...är helt klart skrivs: drycker på den aperitif bar från 11 : 00 - 22 : 00 . Jämfört till denna vi inte fick några drinkar. Den mannen i baren var inte trevlig. Efter att ha klagat de gjorde inte om ursäkt för oss. Vi ville åka tidigare eftersom vi inte betala för det. De sa att vi kunde göra det men vi var tvungna att betala för vad vi bokade. Om vi lämnar tidigare har vi att betala för hela tiden. Det är skandalösa för detta skall ske och att ett klagomål hur hanteras av hotellet. För mig denna service är lika med noll även om jag har varit på många platser i världen.Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Omorika Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt