Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ramada Hotel Viracopos Airport

Översikt
Besök hotellets webbplats
E-post till hotell
Rua Sergio Fernandes Borges Soares 1000, Campinas, delstaten Sao Paulo 13054-709 Brasilien Visa på karta
Namn/adress på det lokala språket
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Frukost ingår
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Restaurang
Flygplatstransport
3-stjärnigt boende
Mer information
Besök hotellets webbplats
Erbjudanden från Ramada Hotel Viracopos Airport
Specialpris:178 BR$ (BRL)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Omdömen (276)
Filtrera omdömen
3 resultat
Medlemsbetyg
0
1
0
1
1
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
0
1
0
1
1
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 maj 2017 från mobil enhet

Att finnas vid/inhägnat till en amerikansk företag som du skulle tänka i receptionen skulle ha någon som talade engelska. (Det fanns en kille en natt) Vi var flugit in från Amerika i sista minuten till John Deere växter och inte talade någon portugisiska. Bredvid en...välj några få de flesta av de anställda var oförskämd och inte hjälpsam på alla. En av de nattskiftet killar/ skalliga kille inte ens skulle titta upp från sin dator och även när vi tog med vår tolk han agerade som om vi var överbelasta hans dator tid och skulle inte kontrollerade tillbaka för vår tvätt (vi behövde tillbaka) som var att åka ut nästa dag. Varje morgon vi kom tillbaka på Ramada inte en enda person skulle hälsar oss inte tala titta upp från datorn. Det är inte välkomnande och gjorde mig mycket hem sjuk snabbt. Frukosturvalet såg bra när man kommer från ett annat land och efter att ha Lupus jag men inte kunde äta mycket. Och vad jag kunde äta var inte mycket bra men det kunde vara att jag har aldrig haft brasilianska frukost. Men den mest av personalen där var mycket vänliga. Också städpersonalen var jättebra, min nyckel stänga av ganska mycket varje dag (synnerligen irriterande) och hon hjälpte mig ut. Den smoking section. . . Ingen skugga på alla eller något skydd från den regn. Jag kommer inte att återvända på min resa i juli och som är synd eftersom anläggningen gångavstånd.Mer

Datum för vistelsen: april 2017
Omdömet skrevs 6 april 2017

Om allt du behöver är bara en säng och en dusch, och INGENTING (inte skojar: INGET) bortom, ok. Du kan överväga det här en. Jag är lidande att besluta från där jag skulle börja. Så, den resultat är " Dåligt " , bara eftersom den...hotel är linbaneanläggningar helt nytt ut. I annat fall, de resultat skulle vara " Fruktansvärt " . Jag kommer att beskriva allt jag har lidit i ordning av som händer. en) 1 street av alla, om du är förväntade oss att använda allmänna kommunikationer, glöm det. Du har förståss inte taxi, Uber, eller någonting sånt, såvida du inte vill gå långt bort (gilla 10 km [~ 6 km] ) från hotellet. Taxi och förare kommer att minska den resa flera gånger, bara eftersom de står 5 eller 6 km bort, på flygplatsen. Det finns ingen pool av förare inuti hotel anläggning. Så, hyra bil, gå med din egen, eller få ett annat hotell. Eller du kommer att få lida en hel del, men annars. vara) Sedan, du får den hotel's restaurang meny. Utmärkt! En hel del suggestiv rätter flera alternativ, och du ringer till receptionen för en inköpsorder, mycket glada över att få ha ett sådant trevligt alternativ efter krävande dag på kontoret. De kommer att berätta för er att det finns ingen rumsservice. . . Kan överföra du till restaurangen, men du kommer att kunna hämta din mat där, själv. Ok. . . Jag kan leva med det. Än, från ALLA, * ALLA * -menyn alternativ, de kan göra bara den cheeseburger. INGEN av rätter som beskrivs i MENYN finns tillgängliga. Skandalöst. > Du kan lunch eller middag på den " self service " buffé, men det är inte en bra affär av alternativ, och allt har dålig smak och förbereda, som en riktigt enkel " runt hörnet " restaurang. Om du hade förväntat mig att ha någon stor måltid upplevelse, glöm det. c) och du har inga snacks/drycker på ditt rum. Jag vet att detta koncept (ingen mat på rummet) är ganska vanligt i flera hotell, men du måste köppa vid dig, och gå till receptionen och vänta vill. . . 10 , 15 minuter. . . De bara inte kan hålla jämna steg med de krav av alla gäster och nya kontrollera - ins. Du kommer att få se, vanligen 2 eller ens 3 anställda på den, men bara EN är service de allmänna. Och, en annan fantastisk sak jag står inför. . . . De råkade har bara 2 snacks that jag råkar köpte. Efter att, de hade inte bytas ut den föremål längs den vecka. . . Så, jag var lite en champion! Ser ut som jag tog den sista 2 snacks på hela staden där hotellet är. d) och sedan, bara en dag, jag ringde receptionen, och sa till " Hallå där, jag skulle vilja tala med restaurangtips " . Och den som tjänstgjorde (Mario) berättade " Vad för? " ( " Pra que? " Em bom português, só para deixar claro o tom com que Gästrecensionerna är skrivna tratado) . . . Varför? ? ? Jag vet inte. . . Jag är att ringa den restaurang att kontrollera om de kan låna mig en pistol. . . Eller kanske servitör kan ta mig till destinationen jag behöver för att gå, och ingen taxi eller Uber vill delta i. " Vad för " människor? Är detta ett godtagbart svar från ett hotell professional i en gäst? Sedan jag sa till " Jag vill beställa en måltid". Och han fick veta (! ! ! ) " Du behöver för att komma hit och ställa den vid dig". . . . VAD? Jag har beställt av telefon på dag 1 , och nu, jag kan inte? Och slutligen. . E) torsdag. Sista natten på min mardröm. Jag var lidande med huvudvärk, och det fanns massor av uppgifter att uppfylla på min bärbara datorn, att lägga fram till min klient, nästa dag. . . Trots att jag var inte beredd att be om en annan cheeseburger. Jag bestämde mig för att åka dit och äta på " self - service " , runt 21:00. När jag var nästan där, jag började lyssna en hög musik. . . Flera gäster, som en fest. . . Samba. . . Högt och icke - stoppa. . . Och, gissa vad? Det finns inga isolerade utrymmen, så du kan få din måltid och äta ett fridfullt. . . På detta hotell, du har att välja: Eller du var med på festen med kraft, eller du har förståss inte en måltid! Min Gud! Den geniala som utformades som är detta stup 1 d idé? Som driver ett hotell och förpliktar även alla gäster, att gå med en " happy hour parade " , av kraft? Det finns INGA ANDRA alternativ RUNT till få en del mat! ! ! Jag kommer att ha att sova hungrig, eller kraft mig själv där, får lida med den höga musiken och min huvudvärk, bara eftersom! Jag reser mycket. . . Jag åker, flera veckor per år, till Brasilia (DC) , Porto Alegre (RS) , Rio de Janeiro. . . Jag har varit i flera hotell. . . Gillar, runt 40 i Brasilien, på den sista 5 år. Och jag ALDRIG. . . ALDRIG har stått inför en sådan en hemsk plats och service, som jag am som vetter, rätt nu. Min mardröm vistelse kommer att avsluta i morgon. Och jag lovar jag kommer aldrig tillbaka på detta ställe, igen.Mer

Datum för vistelsen: april 2017
Svar från Ramada V, Gerente för Ramada Hotel Viracopos AirportSvarade 12 april 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 9 november 2016

3 Km från Viracopos Airport, så om du behöver för att stanna en natt nära hotellet, det är finessen ställe. Allt helt nya (nyligen öppnade) , mycket bra mat och en mycket bekväm säng. Duschen är tämligen kraftfulla. Det finns ett gym över det och...även det är nära till en motorväg, är mycket lugnt.Mer

Datum för vistelsen: november 2016
Svar från Ramada V, Gerente geral för Ramada Hotel Viracopos AirportSvarade 17 januari 2017
Google-översättning

Mer

Om
Hotellklass
Kontaktinformation
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Fri parkering
Restaurang
Bar/lounge
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Frukost ingår
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Concierge
Flygplatstransport
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Luftkonditionering
Mötesrum
Rökfritt hotell
Tvättrum för självbetjäning
Tvättservice
Pool
Precis vid stranden
Rumservice
Spa
Rumstyper
Rökfria rum
Hotellklass
Kontaktinformation
Rumstyper
Rökfria rum
Antal rum
200
Prisklass
46 US$ - 80 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Plats
Brasilien > delstaten Sao Paulo > Campinas
Hotellklass
Kontaktinformation
Rumstyper
Rökfria rum
Antal rum
200
Prisklass
46 US$ - 80 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Plats
Brasilien > delstaten Sao Paulo > Campinas
Bilder
Resenär (107)
Middag (38)
Svit och rum (23)
Företagscenter och evenemangsrum (17)
Familje- och lekområden (7)
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 44 hotell i närheten
Golden Park Viracopos
389 omdömen
1,48 km bort
Ibis Indaiatuba Viracopos Hotel
817 omdömen
7,14 km bort
Royal Palm Plaza Resort
2 366 omdömen
9,06 km bort
The Palms
63 omdömen
9,13 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 4 139 restauranger i närheten
Starbucks
134 omdömen
2,3 km bort
Frango Assado
11 omdömen
0,39 km bort
Fran's Cafe
41 omdömen
0,39 km bort
Espaço Aviador
19 omdömen
0,39 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 173 sevärdheter i närheten
Colônia Helvétia
104 omdömen
5,76 km bort
Sitio Kusakariba
16 omdömen
7,19 km bort
Pesqueiro Santo Agostinho
20 omdömen
7,87 km bort
Macuco
7 omdömen
6,56 km bort
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Ramada Hotel Viracopos Airport.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt