Är du på jakt efter ett boende i Manaus? Då är Nobile Suites Manaus Airport perfekt – ett familjevänligt hotell som ser till att det bästa av Manaus finns nära till hands.
Rummen på Nobile Suites Manaus Airport har luftkonditionering, en minibar och ett skrivbord, och det är lätt att få tillgång till internet tack vare kostnadsfritt wifi.
Gäster har tillgång till en reception som är öppen dygnet runt, rumservice och bagageförvaring under vistelsen på Nobile Suites Manaus Airport. Dessutom erbjuder Nobile Suites Manaus Airport en pool och gratis frukost, vilket kommer att göra din resa till Manaus ännu trevligare. Och det finns även fri parkering tillgänglig för gäster.
Med tanke på närheten till Floating Dock (4,9 km) kan gäster på Nobile Suites Manaus Airport enkelt uppleva en av Manaus mest populära sevärdheter.
När du känner dig hungrig ska du besöka Ichiban Sushibar P10 och Cowboy Sushi Bar, vilka är asiatiska restauranger som är populära bland både lokalbefolkningen och turister.
Under ditt besök får du inte glömma bort att besöka populära arkitektoniska byggnader som Teatro Amazonas, Relogio Municipal & Correio Central och Rio Branco Palace, som alla ligger nära hotellet.
Vi är övertygade om att du kommer att gilla din vistelse på Nobile Suites Manaus Airport under tiden som du utforskar allt som Manaus har att erbjuda.
Vi stannade här en natt innan ett tidigt flyg på morgonen. Middagen var utmärkt, poolen var vacker och personal artig. Rummet var verkligen härlig och ren. Enkelt checka in och kolla in. De hjälpte till att boka oss en taxi till ett bra pris på morgonen också.
Idag vill jag ägna ett hjärtligt tack till detta underbara team för de tillhandahållna tjänsterna, bra buffésservice, mycket uppmärksamma anställdas utmärkta service hos servitören Nildo, som också framhäver deltagarna i den underbara servicelådan för damer Vanessa och Mara. Jag kan inte vänta med att återvända till Manaus, för jag känner mig hemma.
Hotellet är trevligt och rent, verkligen inget klagomål om det. Det är servicen och vänligheten hos de människor som arbetar där i receptionen som verkligen var en besvikelse för oss. På vår biljett stod att det skulle finnas en flygplatsöverföring inkluderad i priset, och när vi åkte efter den kvällen innan var svaret "det finns ingen flygplatsöverföring". Vi visade dem biljetten och de sa okej att det kommer att ske en flygplatstransfer klockan 8:30 i morgon. Nästa morgon fick vi ett meddelande om att vårt flyg försenades och beslutade att fråga om en senare överföring också var möjlig. Vi frågade och de sa "det finns ingen flygplatsöverföring, ta en taxi för 25 reais". Vi berättade för dem att kvällen innan deras kollega lovade oss en, de bara upprepade (i en mycket irriterad ton) att vi behövde betala för en taxi. Vi var väldigt arga för det är verkligen inte ett sätt att behandla dina gäster trots att vi fortfarande är unga. Till slut handlar det inte ens om överföringen, vi tog en Uber istället, men om hur vi behandlades. Så jag skulle verkligen inte stanna igen på detta hotell.…
Jag bokade för en lång layover (10 + timmar) för en 1 AM flygning så jag faktiskt inte sov här. De annonserar för att ha en pendeltrafik till flygplatsen men det är inte längre i drift. Jag tog chansen att fräscha upp och vila, men badrummet var i olika oordning. Rummet luktade verkligen smaklös. Det första som slog märkligt var den halvtomma schampoflasken. Sedan hade tvålhållaren i duschen byggt upp tvålrester. Lobbyn är vacker och välskött och personalen i receptionen var professionell. Jag ville ta en snabb drink innan jag lämnade och fick information om att lobbybaren fortfarande var i drift. Uppenbarligen sent på kvällen är det enda man kan beställa flaska öl eller läsk, inga andra drycker kunde göras så jag checkade ut och lämnade. Jag kunde precis ha bokat IBIS eftersom jag var tvungen att ta en hytt i alla fall så om du bokar hotellet för att dra nytta av transfer från flygplatsen, så fungerar det inte.…
Övergripande kvaliteten på vistelsen var dålig. Ett av rummen hade inte rengjorts med ruttande frukt kvar i den och rasen linne inte ändras / gjord. Hotellets personal kunde inte hantera frågan och krävde att skicka in en online-rapport istället för att faktiskt korrigera problemet. Skulle inte rekommendera.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt