Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Getz Hotel

{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Fri parkering
Anpassat för rullstol
Restaurang
Offentligt wifi
Frukost ingår
Busstransfertjänst
Rumservice
Flygplatstransport
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Golfbana
Rökfritt hotell
Visa fler
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Luftkonditionering
Familjerum
Kylskåp på rummet
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Budget
Familj
HOTELLKLASS
Omdömen (15)
Filtrera omdömen
13 resultat
Medlemsbetyg
2
2
3
5
1
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
2
2
3
5
1
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 13 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 18 oktober 2018 från mobil enhet

Vi stannade en natt. Vi anlände midnatt 18 oktober. Vid incheckning inga hälsningar från receptionist. I stället för hur kan jag hjälpa dig, herr och mamma sa han (ano po yun Ma'am) den här killen är inte så vänlig. Därefter bad vi om is och...2 glasögon. Från mitt rum, då frågar han min partner att gå ner för att plocka upp vår begäran! Är det rätt ? Du ber din gäst att gå ner från sina rum? Att hämta vad någonsin de begär? . Vi stannade tidigare i ditt hotell vi begärde för en flatiron sedan de levererade det i mina rum! Var i samma bransch. Döm inte din gästbas på deras utseende.Mer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

Vi har bara haft inomhus - i rummet chatta och planerade turer etc följande dag. Rummet var rymligt för 4. luftkonditionering tar lång tid att få rätt temp för rummet. Reservationen för 4 har endast 2 uppsättningar gratis frukost, så vi var tvungna att beställa...för de återstående 2 paxMer

Datum för vistelsen: juni 2017
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Om inte för dess närhet till SM San Lazaro och UST, jag skulle inte har checkat in i här. Den hjälpsamma receptionister är inte mycket tillmötesgående och har mycket dålig kundservice. Rummen har dålig net-anslutning och inga kablar.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Omdömet skrevs 30 juli 2017

Platsen är okej eftersom det är nära vid SM San Lazaro och annan busstation går upp norrut. Vi stannade 3 dagar 2 natt där med min mamma, eftersom vi inte har så mycket tid så vi checkar in här, eftersom hotellet nära köp som vi...alltid går är full. Vi tog den flexibla tiden som erbjuds och ett standardrum, tyvärr har hotellet den tiden ingen internetanslutning och ett kabel! ENDAST 1 LOKAL CHANEL är tillgänglig i vårt rum! OCH STUFFEN DOTA INTE TILL US AT DEN FLEXIBELA TIDEN HAR INGEN FRITT FRAKT! STOFFEN ÄR INTE GOD MED KOMMUNIKATION! De vet inte ens hur man smiler! Rummen är inte ljuvliga bekräfta tvättrummen är inte så rena, det finns också småbågar runt våra rum! Vår säng är så nybörjare. jag förväntade mig inte detta på grund av priset ensam är för dyrt för rummen! Vi frågar också om vi kan återbetala vår 1 dagars vistelse men de ville inte ge oss tillbaka våra pengar. det är vår rätt att kräva det speciellt, det finns inget meddelande där regler och reg. att de inte kan återbetala våra pengar! Jag kommer inte gå tillbaka där och jag kommer inte rekommendera detta hotell!Mer

Datum för vistelsen: juli 2017
Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Vi har ofta bodde här när vi är i Manila speciellt om vi mixar forskningsrapporter i staden eller bara för trött för att resa tillbaka till Bulacan. Förra året bodde vi här också men det var mycket bättre förra året. Det rum vi hade var...mycket trevligare och renare. I år hade vi ett rum på 3 rd våning det har en queen size-säng och en enkelsäng för oss tre. Rummet har ett litet kylskåp och garderob. Den toalett har ingen hand spray bidé men har en " tabo " och en dusch med varmt och kallt vatten. TV:n har flera kanaler och alla arbetar. Rummet var rent och handdukarna är okej. De har gratis frukost för 2 . De gav oss 3 uppsättningar toalettartiklar och handdukar. Maten här bra, speciellt porksilog och patatim. Ganska dyrt det är god. Den kvinnliga receptinist var mycket tillmötesgående och säkerhetsvakten var mycket hjälpsam. Den enda rpobelm var det fanns små cockraoches på facket på toppen av bordet som vi berättade för receptionisten om avtalet dagen vi checkade ut. Nästa gång vi bodde det var bara ett par veckor efter, stöter vi den manliga receptionisten som är inte riktigt vänlig. Min gubbe även sa till honom så. Vi kollade in och fick ett rum på 5:e våningen har den 1 queen size-säng och 1 enkelsäng. Rummet har bara 2 handdukar, 2 uppsättningar lf toalettartiklar, 1 filt/lakanet. Rummet har samma toalett utan spray bidé men med " tabo " och en dusch med varmt och kallt vatten. Det enda bra är badrummet i båda rummen är rymliga. TV:n har flera kanaler men bara en har en klar bild. Rummet spenderade150 $ 2 gratis frukost. Vi ringde receptionen i extra handduk, schampo, tvål och bör tillhandahållas som kan bo i rummet lakanet som trebäddsrum delar. Nästa dag vi åt frukost kaffegrädde flaska har de ersätter det kackerlacka så med ett nytt och allt socker är i påsen. Personalen höll på be om ursäkt. Vi hade en trevlig frukost maten fortfarande är bra trots att de kackerlacka. Efter att vi lämnat vår son på rummet att köra en del nyregisterade rekryteringsaktiviteter och kom precis tillbaka till checkade ut. Vi bestämde oss för att äta lunch där för deras patatim och chopsuey det var gott. Vi hade en tala med den kvinnliga receptionisten om kackerlacka och kunden relatuon av deras den manlige receptionisten. Som en regelbunden kund detta hotell hade jag anser att de borde att förbättra sina rum, satte handen spray bidé. Desinficera deras lokaler, rengör noga rummen efter varje användning kontrollera innehållet i rummet innan incheckningen gäster att se om rummet har alla nödvändiga saker. Se TV-och kylskåp om det fungerar. Slutligen måste ge kundutbildning till deras personal. Det priset för den rum är ganska hög för den service de ger om de hålla upp det här sättet de kommer att förlora klienter som oss. Det var ett familjevänligt hotell och jag önskar att de kommer att uppgradera och förbättra texten för våra pengar är värt.Mer

Datum för vistelsen: juli 2017
Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Getz Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
28 US$ - 59 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
FilippinernaLuzonNational Capital RegionManila
ANTAL RUM
60
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt