Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Tune Hotel Kuala Lumpur

Spara
Resenär (784)
Svit och rum (351)
Middag (20)
Översikt
  • Utmärkt19 %
  • Mycket bra43 %
  • Medel24 %
  • Dåligt7 %
  • Hemskt7 %
BEKVÄMLIGHETER
Wifi
Frukost tillgängligt
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Flerspråkig personal
Fri parkering
3-stjärnigt hotell
All hotellinformation
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (1 588)
Filtrera omdömen
453 resultat
Medlemsbetyg
107
174
107
32
33
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
107
174
107
32
33
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 453 omdömen
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Mer

Svar från Benny Q, General Manager för Tune Hotel Kuala LumpurSvarade 27 juli 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 18 juli 2017

Mer

Svar från Benny Q, General Manager för Tune Hotel Kuala LumpurSvarade 19 juli 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Mer

Svar från Benny Q, General Manager för Tune Hotel Kuala LumpurSvarade 19 juli 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Mer

Svar från Benny Q, General Manager för Tune Hotel Kuala LumpurSvarade 19 juli 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Mer

Svar från Benny Q, General Manager för Tune Hotel Kuala LumpurSvarade 19 juli 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Om
Bekvämligheter
Bekvämligheter
Rökfritt hotell
Flerspråkig personal
Frukost tillgängligt
Bekvämligheter på rummet
Luftkonditionering
Prisklass
19 US$ - 32 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 6 av De mest prisvärda hotellen i Kuala Lumpur
Nr 39 av Affärshotell i Kuala Lumpur
Rumstyper
Rökfria rum
Antal rum
275
Bokningsalternativ
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Agoda, Hotels.com, Expedia, Travelocity, Hotwire, Orbitz, Priceline, bedfinder AG, Cancelon, getaroom.com och Cheap Tickets så att du tryggt kan boka med Tune Hotel Kuala Lumpur. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Plats
Malaysia > Wilayah Persekutuan > Kuala Lumpur
Kallas också
Tune Hotels - Downtown Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur
Resenär (784)
Svit och rum (351)
Middag (20)
Pool och strand (2)
Bekvämligheter (14)
Företagscenter och evenemangsrum (8)
Familje- och lekområden (2)
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Tune Hotel Kuala Lumpur.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt