Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

GDS Hotel Kuala Lumpur

Översikt
No 96 Jalan Datuk Haji Eus off Off Jalan Ipoh, Kuala Lumpur 50400 Malaysia Visa på karta
Namn/adress på det lokala språket
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Parkering
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Restaurang
Familjerum
Concierge
2.5-stjärnigt boende
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Restaurang
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Concierge
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Tvättservice
Rumstyper
Rökfria rum, Familjerum
Hotellklass
Rumstyper
Rökfria rum, Familjerum
Antal rum
72
Prisklass
13 US$ - 19 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Plats
Malaysia > Wilayah Persekutuan > Kuala Lumpur
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 386 hotell i närheten
Vistana Kuala Lumpur Titiwangsa
278 omdömen
0,14 km bort
Leo Palace Hotel
109 omdömen
0,19 km bort
Le Ruiz Boutique Hotel
4 omdömen
0,28 km bort
Nest Boutique Hotel
27 omdömen
0,3 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 5 101 restauranger i närheten
hokkaido seafood restaurant
102 omdömen
0,09 km bort
Cameleon Vegetarian Restoran
34 omdömen
0,4 km bort
Ban Lee Restaurant
23 omdömen
0,45 km bort
Auntie Anne's
18 omdömen
0,39 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 806 sevärdheter i närheten
Jalan Tuanku Abdul Rahman
245 omdömen
1,22 km bort
Chow Kit
178 omdömen
0,77 km bort
Sunway Putra Mall
112 omdömen
0,56 km bort
National Visual Arts Gallery
92 omdömen
1,14 km bort
Omdömen med mera
35omdömen
11bilder
3F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 5
  • 7
  • 15
  • 1
  • 7
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
Hitta omdömen som nämner
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Värsta hotell med värsta bemanning och ledning, jag checkade in och fick en under bär av en dam i tvättrummet med smutsiga vattenvärmare och de har inte en soptunna i rummet också. Den värsta delen är att hitta coacroache i rummet.
Läs mer
Jag checkade in igen två gånger sedan min senaste recension. min första erfarenhet var verkligen övertygande. inte förrän 2: e och 3: e gången.

min 2 nd & 3 rd (jag tror inte mer efter detta) tid stannade där, rummet var jätte illaluktande. troligtvis på grund av sin våta matta.
Läs mer
Även om jag hamnade här på grund av misstag för GDS Brickfield, tyckte jag ursprungligen att det var ett stort misstag men när tiden gick över, hittade jag mig själv i himmelen alla de bästa indiska pakistanska restaurangerna runt 500 meter var rummet acceptabelt och Rumsservice
Läs mer
Värsta hotellservice jag någonsin har träffat och stött på i KL. Om det fanns ett betygssystem skulle jag definitivt ge 0 stjärnor. Personalen var så oförskämd och oansvarig. Avbokade vår bokning och flyttade oss till ett annat hotell, frågade oss att flytta till en annan gren oc
Läs mer
Fick flyttas här från en annan Zen rum hotell, fick ett mail klockan 10 på natten innan vi var på grund av att checka in, så vi var tvungna att ta omlokalisering som det var för sent att hitta någon annanstans.
Anlände till incheckningen, väntade i 10 minuter trots att endast 1 a
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenär
FöregåendeNästa
11
hi. i would like to know why Ms. Rajah[ kumari ] having affair and with the staff Mr. Ali the painting men inside the room of GDS hotel' as a supervisor she's not a good image for the staff, how she handle and disipline the staff if she's the first person doing dirty in the management' but i'm so proud for the housekeeping pilipino's because even do the supervisor doesn't knew how to handle to people they are still doing best to maintain the cleanliness.... please report this problem to the higher position like to the big boss Mr. Datu Shan...
hi. i would like to know why Ms. Rajah[ kumari ] having affair and with the staff Mr. Ali the painting men inside the room of GDS hotel' as a supervisor she's not a good image for the staff, how she handle and disipline the staff if she's the first person doing dirty in the management' but i'm so proud for the housekeeping pilipino's because even do the supervisor doesn't knew how to handle to people they are still doing best to maintain the cleanliness.... please report this problem to the higher position like to the big boss Mr. Datu Shan...
hi. i would like to know why Ms. Rajah[ kumari ] having affair and with the staff Mr. Ali the painting men inside the room of GDS hotel' as a supervisor she's not a good image for the staff, how she handle and disipline the staff if she's the first person doing dirty in the management' but i'm so proud for the housekeeping pilipino's because even do the supervisor doesn't knew how to handle to people they are still doing best to maintain the cleanliness.... please report this problem to the higher position like to the big boss Mr. Datu Shan...
FöregåendeNästa
11
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt