Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.
Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

Shangri-La Hotel Guilin

Kolla priser
Nr 2 av 601 hotell i Guilin
Certificate of Excellence
Boka på TripAdvisor
Pålitlig partner. Vi samarbetar med för att göra din bokning så enkel som möjligt.
Säkra betalningar. Vi använder branschledande teknik för att skydda din information.
Ange datum för de lägsta priserna
drivs av Prisletaren
Incheckning Utcheckning
1 rum 2 vuxna 0 barn
Vi kontrollerar över 200 webbplatser för att hitta de senaste och lägsta priserna.
Professionella bilder
Shangri-La Hotel Guilin
Visa karta
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Lägg till bild Skriv ett omdöme

1 025 omdömen från TripAdvisors användare

Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Mer
Det finns nyare omdömen om Shangri-La Hotel Guilin
Visa de senaste omdömena
Filtrerat efter: Svenska
Singapore
Omdömet skrevs november 6 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömet
Google-översättning

atlanta , georgia
Omdömet skrevs november 4 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Melbourne, Australien
Omdömet skrevs november 3 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Omdömet skrevs oktober 30 2016 från mobil enhet
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Omdömet skrevs oktober 28 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Zürich, Schweiz
Omdömet skrevs oktober 27 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Sarasota, Florida
Omdömet skrevs oktober 26 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Nagoya, Japan
Omdömet skrevs oktober 23 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med shangri-la.com
 Anmäl
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömet
Google-översättning

babgkok
Omdömet skrevs oktober 21 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Ottawa, Kanada
Omdömet skrevs oktober 20 2016
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

 Anmäl
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömet
Google-översättning

606 bilder på det här hotellet

Bilder från resenärer: Se vad andra resenärer har sett

Visade
Alla resenärsbilder (574)
Visade
Utsikt från rummet (37)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (112)
Visade
Badrum (15)
Visade
Rum/svit (80)
Visade
Middag (36)
Visade
Pool/strandområde (15)
Visade
Familj/lekområde (8)
Visade
Affärscentrum/grupprum (4)
Visade
Annat (267)

Bilder från ledningen: Sköts av ansvariga för verksamheten

Visade
Alla bilder från ledningen (32)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (1)
Visade
Rum/svit (1)
Visade
Annat (30)
Incheckning Utcheckning
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Guilinhotell
Downtown
Sheraton Guilin Hotel
Sheraton Guilin Hotel
Nr 10 av 601 i Guilin
1 082 omdömen
Guilinyi Royal Palace
Nr 5 av 601 i Guilin
193 omdömen
Visa priser
Visa priser
Visa priser
Aroma Tea House
Nr 11 av 601 i Guilin
88 omdömen
Lijiang Waterfall Hotel
Nr 6 av 601 i Guilin
904 omdömen
Guilin Bravo Hotel
Nr 7 av 601 i Guilin
802 omdömen
Visa priser
Visa priser
Visa priser

Bekvämligheter

Höjdpunkter
  • Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi)
  • Pool
  • Fri parkering
  • Fitnesscenter med gym/träningsrum
  • Rumservice
  • Restaurang
  • Bar/lounge
  • Spa
Om det här boendet
  • Anpassat för rullstol
  • Rökfritt hotell
Saker att göra
  • Pool
  • Fitnesscenter med gym/träningsrum
  • Restaurang
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Bubbelpool
  • Tennisbana
Rumstyper
  • Sviter
  • Rökfria rum
  • Familjerum
På ditt rum
  • Minibar
Internet
  • Kostnadsfritt internet
  • Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi)
Tjänster
  • Fri parkering
  • Affärscenter med tillgång till internet
  • Rumservice
  • Flygplatstransport
  • Kemtvätt
  • Mötesrum
  • Tvättservice
  • Concierge
  • Bankett-rum
  • Flerspråkig personal
  • Konferensanläggningar
  • Barnpassning

Ytterligare information om Shangri-La Hotel Guilin

Adress: No.111 Huancheng North Second Road, Guilin 541004, Kina
Region: Kina > Guangxi > Guilin
Prisklass: 785 kr - 2 865 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Shangri-La Hotel Guilin 5*
Antal rum: 439
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Shangri-La Hotels and Resorts, Expedia, Travelocity, Ctrip TA, Priceline, Agoda, Hotels.com och Jetsetter så att du tryggt kan boka med Shangri-La Hotel Guilin. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Typ av hotell:
Nr 1 av Spahotell i Guilin
Nr 2 av Familjehotell i Guilin
Nr 2 av Lyxhotell i Guilin
Nr 15 av De mest prisvärda hotellen i Guilin
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig som ägare av ditt objekt

Frågor och svar

Här ser du vad resenärerna frågat samt svaren från representanter för Shangri-La Hotel Guilin och andra resenärer.
7 frågor
Ställ en fråga
Har du några frågor? Få svar från personal och tidigare gäster på Shangri-La Hotel Guilin.
Riktlinjer för publicering
Vanliga frågor:
  • Går det att köpa biljetter i receptionen till sevärdheter i närområdet?
  • Måste jag betala extra för minibaren?
  • Vilka tider öppnar poolen varje dag?