Det behöver inte vara svårt att hitta ett perfekt charmigt hotell i Moskva. Välkommen till Hotel Baltschug Kempinski Moscow, ett trevligt alternativ för resenärer som du.
Gäster som bor på Hotel Baltschug Kempinski Moscow kan besöka Grand Kremlin Palace (0,6 km) och GUM Department Store (1,1 km), några av Moskvas främsta sevärdheter.
Rummen har plattskärms-tv, luftkonditionering och minibar, och du har även tillgång till kostnadsfritt wifi, så att du verkligen kan koppla av och vila.
Hotel Baltschug Kempinski Moscow har rumservice och en concierge. Och som en uppskattad gäst på Hotel Baltschug Kempinski Moscow har du tillgång till en pool och en lounge som finns tillgänglig på hotellet.
När du besöker Moskva kanske du vill prova tapas på någon av de närliggande restaurangerna, till exempel Strelka Bar, Cork Wine Bar eller El Asador.
Moskva är även känt för några fantastiska museer, inklusive Exhibition Halls of Russian Art Academy och Museum Live Collection of Personal Investments, som ligger relativt nära Hotel Baltschug Kempinski Moscow.
Hotel Baltschug Kempinski Moscow ser fram emot att välkomna dig under ditt besök i Moskva.
Hotellbyggnaden är klassisk och passar in i omgivningen. Läget vid floden och närheten till Röda torget är perfekt. Mycket bra service på hotellet med vänlig personal. Trevlig och stor lounge med bar. Trevligt rum och tyst för bästa komfort.
Bodde här en weekend och fick uppleva rysk lyx. Rummen var smakfullt inredda, personalen var trevliga o hjälpsamma. Hotellet låg centralt med gångavstånd till sevärdheter. Dock var hotellrestaurangen något dyrare än om man hade ätit på en annan restaurang.
Ett lyxigt hotell med snygg lobby och bar. Allt var väldigt snyggt men inte så charmigt. Rummet var stort och kändes lyxigt med fluffig morgonrock m.m helt enkelt snyggt men inte mysigt. Personalen var otroligt service minded och pratade bra engelska. Frukosten var fantastiskt med bla Blinier, rysk kaviar och champangé . Hotellet ligger på ett kort gångavstånd från Kreml och Röda Torget.
Ett lyxigt hotell med underbar frukostbuffé, utmärkt service och vacker interiör. Jag fick ett stort rum, härlig morgonrock, rent och snyggt, dig klocka med laddare för Iphone 4&5 ifall man glömt det hemma. Baren i bottenvåningen verkade ha öppet dygnet runt, här var liv och rörelse sent i på småtimmarna, utan att vara stökigt eller jobbigt.
Den värsta Kempinski-tjänsten någonsin. På kassadagen bad jag om sen utcheckning till 14.00, de svarade med att säga nej hotellet är fullbokat och efter en lång diskussion gick de med på att tillåta mig en extra timme fram till kl. 13, klockan 12 fick jag en ring och ber att lämna rummet. Jag förstår kassapolicyn men det finns alltid sätt att hantera saker utan besvikelse för gästen, med beaktande av att jag checkade in runt kl. 23. Vid incheckningen nämnde receptionisten att frukosten är fram till klockan 10, och jag var tvungen att springa nästa dag för att fånga den, sedan vände det att frukosten var till 11. Då insåg jag att frukosttidpunkten är till 11 på helger och 1030 vardagar och ingenstans för 10 att nämna. Hushållning kommer till rummet och lämnar fästet orörd i rummet. Det finns en sund förnuft att förstå att tomma pizzaskrin som finns kvar i en påse på golvet ska tas bort. Det enda hotellet i världen där personalen går in i hissar och dörrar inför gästerna! ! ! ! ! ! Jag har inga problem med fastigheten och tjänsterna är extremt dåliga för Kempinski, jag är inte en krävande person och var aldrig, och ser normalt inte på små saker men denna erfarenhet skulle berättas. Kommer aldrig att rekommendera den här egenskapen till någon, i själva verket kommer att råda att inte göra det. Besökt: 29 november…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt