Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.
Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De senaste omdömena. De lägsta priserna. Det perfekta stället att leta hotell på.

Red Planet Hotel Naha Okinawa

Kolla priser
Nr 18 av 110 hotell/ryokan i Naha
Certificate of Excellence
Ange datum för de lägsta priserna
drivs av Prisletaren
Incheckning Utcheckning
1 rum 2 vuxna 0 barn
Vi kontrollerar över 200 webbplatser för att hitta de senaste och lägsta priserna.
Professionella bilder
Red Planet Hotel Naha Okinawa
Red Planet Hotel Naha Okinawa
Panoramabilder (7)
Visa karta
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"moduleList":["handlers"],"template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Lägg till bild Skriv ett omdöme

216 omdömen från TripAdvisors användare

Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Mer
Filtrerat efter: Svenska
Börja skriv på omdömet om Red Planet Hotel Naha Okinawa
 Klicka för att sätta betyg
Taipei, Taiwan
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
 Anmäl
rpno0403, マネージャー på Red Planet Hotel Naha Okinawa, svarade på det här omdömet
Google-översättning

X
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
 Anmäl
rpno0403, マネージャー på Red Planet Hotel Naha Okinawa, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Hong Kong, China
Omdömet skrevs mars 15 2017
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
 Anmäl
rpno0403, マネージャー på Red Planet Hotel Naha Okinawa, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Xinbei, Taiwan
Omdömet skrevs mars 12 2017
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
 Anmäl
rpno0403, マネージャー på Red Planet Hotel Naha Okinawa, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Taipei, Taiwan
Omdömet skrevs mars 7 2017
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
 Anmäl
rpno0403, マネージャー på Red Planet Hotel Naha Okinawa, svarade på det här omdömet
Google-översättning

X
Omdömet skrevs mars 6 2017
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
 Anmäl
rpno0403, マネージャー på Red Planet Hotel Naha Okinawa, svarade på det här omdömet
Google-översättning

X
Omdömet skrevs mars 2 2017
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
 Anmäl
rpno0403, マネージャー på Red Planet Hotel Naha Okinawa, svarade på det här omdömet
Google-översättning

X
Omdömet skrevs mars 2 2017
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
 Anmäl
rpno0403, マネージャー på Red Planet Hotel Naha Okinawa, svarade på det här omdömet
Google-översättning

X
Omdömet skrevs februari 24 2017
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
 Anmäl
rpno0403, フロント オフィス マネージャー på Red Planet Hotel Naha Okinawa, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Hong Kong, China
Omdömet skrevs februari 21 2017
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det här?
Visa maskinöversättningar

Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
 Anmäl
rpno0403, フロント オフィス マネージャー på Red Planet Hotel Naha Okinawa, svarade på det här omdömet
Google-översättning

283 bilder på det här hotellet

Bilder från resenärer: Se vad andra resenärer har sett

Visade
Alla resenärsbilder (107)
Visade
Rum/svit (26)
Visade
Utsikt från rummet (1)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (16)
Visade
Badrum (9)
Visade
Annat (55)

TripAdvisor-bilder: Professionella bilder enbart för TripAdvisor

Visade
Alla TripAdvisor-bilder (149)
Visade
Bekvämligheter (8)
Visade
Deluxerum med två enkelsängar (25)
Visade
Dubbelrum (25)
Visade
Middag (15)
Visade
Hotellet (49)
Visade
Rum med två enkelsängar (27)

Bilder från ledningen: Sköts av ansvariga för verksamheten

Visade
Alla bilder från ledningen (27)
Visade
Rum/svit (5)
Visade
Annat (22)

Bekvämligheter

Höjdpunkter
  • Restaurang
  • Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Om det här boendet
  • Anpassat för rullstol
  • Rökfritt hotell
Saker att göra
  • Restaurang
Rumstyper
  • Rökfria rum
  • Familjerum
På ditt rum
  • Luftkonditionering
  • Kylskåp på rummet
Internet
  • Kostnadsfritt internet
  • Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Tjänster
  • Kemtvätt
  • Tvättservice
  • Flerspråkig personal
  • Tvättrum för självbetjäning

Ytterligare information om Red Planet Hotel Naha Okinawa

Adress: 3-1-4 Maejima, Naha 900-0016, Okinawa Prefecture (Tidigare Tune Hotel Naha Okinawa)
Region: Japan > Kyushu-Okinawa > Okinawa Prefecture > Naha
Prisklass: 612 kr - 1 521 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Red Planet Hotel Naha Okinawa 3.5*
Antal rum: 117
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med JAPANiCAN, Hotwire, Hotels.com, Orbitz, Expedia, Travelocity, Agoda, TripOnline SA, Rakuten, Booking.com, Priceline, Ctrip TA och HotelQuickly så att du tryggt kan boka med Red Planet Hotel Naha Okinawa. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Typ av hotell:
Nr 3 av Romantiska hotell i Naha
Nr 7 av Familjehotell i Naha
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig som ägare av ditt objekt

Frågor och svar

Här ser du vad resenärerna frågat samt svaren från representanter för Red Planet Hotel Naha Okinawa och andra resenärer.
17 frågor
Ställ en fråga
Har du några frågor? Få svar från personal och tidigare gäster på Red Planet Hotel Naha Okinawa.
Riktlinjer för publicering
Vanliga frågor:
  • Går det att köpa biljetter i receptionen till sevärdheter i närområdet?
  • Måste jag betala extra för minibaren?
  • Vilka tider öppnar poolen varje dag?