Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Amsterdam

Resenär (192)
Svit och rum (177)
Middag (36)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Om
Hotellbekvämligheter
Busstransfertjänst
Kostnadsfritt internet
Fri parkering
Restaurang
Pool
Rumservice
Bar/lounge
Kemtvätt
Visa fler
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Luftkonditionering
Familjerum
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Klassiskt
Charmigt
HOTELLKLASS
Omdömen (293)
Filtrera omdömen
6 resultat
Medlemsbetyg
2
2
0
0
2
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
2
2
0
0
2
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 6 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 19 mars 2016 från mobil enhet

Dålig service Dålig ledning har jag valde detta hotell eftersom jag reste med min mamma och hon kan inte gå så mycket så jag tror bättre för henne att bo på detta hotell. När vi kom dit, det finns en avlämning bagageservice skrivbord men inte...checka in bara för att släppa av dig väskan och bagage anlände i ditt rum 2 timmar senare. Då kommer vi att få i parken för att få transferbussar till hotellet. Bussen, förvänta dig inte ett hotell pendelbuss. Det är en buss som går runt parken. Du kommer att få i linje med alla andra människor att delta i bara park inte bara hotel och busstidtabell tar en evig tid och trångt. Efter timme, från 8:00 om du åker utanför park och när du gör comeback du kan ringa hotellet för att hämta dig. Vi gjorde det och de sa ingen personal tillgänglig måste du vänta i en halvtimme och vi kommer att plocka upp dig! Varför inte bara tala om gästen inte att lämna park efter kl. 18.00 eller så? Vid utcheckningen, om du inte vill betala 200 yen varje för ditt bagage du kommer att dra dem själv på bussen till entrén. Och med en 200 yen service avgift, bagage anlände 2 timmar senare. Och om du är japanska högtalare inte söka hjälp slöseri med tid. Så för dyrt. Bättre vistelse på Okura för halva priset du betalar här.Mer

Omdömet skrevs 2 november 2015

Jag bodde med min familj (2 vuxna & 2 barn) för 3 nätter på Hotel Amsterdam. Läget är fantastiskt hotel som ligger mitt i parken. Vårt rum var rent och ganska stort med japanska mått. Utsikten över vårt rum var en havsutsikt som var mycket...trevligt. Frukostbuffén var bra. Jag kan verkligen rekommendera detta hotell för resenärer som åker med familjen med barn.Mer

Omdömet skrevs 20 maj 2015

Hotellet är renoverat med klassisk europeisk stil. Rummet är stort. Lobbyn är stor också. Jag bokar en rumsservice för en födelsedagstårta. De är så hjälpsamma att antända ett ljus och hålla kakan kallt nog. Kakan är utsökt. Frukosten är också mycket trevliga med stort utbud...av mat att välja. Det finns massor av juice att välja också! Ett trevligt ställe att bo på om du kan tillbringa 2 dagar i Huis ten bosch theme park!Mer

Omdömet skrevs 17 mars 2015

Min mor och jag bodde på Club nivå. Hotellet erbjuder gratis pendelbuss från/till Nagasaki flygplats för Club level kunder. Servicen och maten på Club nivå var fantastiskt! Som andra recensenter kommenterade, hotellet är slitet och behöver renovering. Men ett suveränt läge och utmärkt club level...service, skulle jag bo detta hotell igen.Mer

Omdömet skrevs 4 maj 2014

Vi blev mycket besvikna på detta hotell på många fronter. Först måste du gå ombord på ett mycket välbesökt buss för att komma dit med bagage detta var inte lätt. För det andra efter att ha anlänt vi visades till vårt rum som var mycket...trött faktiskt, mattan i synnerhet var så dåligt fläckade det fick mig att rysa att titta på den. För det tredje när vi klagade vi visades ytterligare sju rum som alla hade mycket dåligt fläckiga mattor väljer vi minst fläckiga. För det fjärde möblerna var mycket trött riven och blekt. Vi fick veta att hotellet hade inte renoverats sedan det byggdes på 90-talet receptionisten sade alla rummen var samma. Detta hotell kastade £318 för B&B jag trodde att det skulle vara en njutning, jag skulle definitivt inte rekommendera det. Det finns andra hotell utanför park och som parken var inte upptagna det fanns lite fördel att betala extra för att bo innanför.Mer

Visa fler omdömen
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Hotel Amsterdam.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
348 US$ - 717 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
amsterdam hotel sasebo
PLATS
JapanKyushu-OkinawaNagasaki PrefectureSasebo
ANTAL RUM
202
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt