OYO 122 Crystal Plaza Hotel är ett toppenval när du besöker Sharjah. Det har en perfekt blandning av värde, komfort och bekvämlighet samt en familjevänlig miljö med en mängd bekvämligheter som är framtagna för resenärer som du.
Rummen på OYO 122 Crystal Plaza Hotel har luftkonditionering och ett kylskåp, och det är lätt att få tillgång till internet tack vare kostnadsfritt wifi.
Gäster har tillgång till rumservice och en concierge under vistelsen på OYO 122 Crystal Plaza Hotel. Dessutom erbjuder OYO 122 Crystal Plaza Hotel en träningsanläggning och gratis frukost, vilket kommer att göra din resa till Sharjah ännu trevligare. Och det finns även fri parkering tillgänglig för gäster.
För dem som är intresserade av att besöka populära sevärdheter under ett besök i Sharjah ligger OYO 122 Crystal Plaza Hotel nära St. Michael's Catholic Church (1,0 km) och St. Gregory the illuminator Armenian Church (1,1 km).
Om du gillar pubar ligger OYO 122 Crystal Plaza Hotel nära Bukhari Al Khaleej Restaurant.
Om du har tid är Al Majaz Waterfront, Al Noor Island och Al Noor Mosque populära sevärdheter som ligger inom gångavstånd.
Vi är övertygade om att du kommer att gilla din vistelse på OYO 122 Crystal Plaza Hotel under tiden som du upplever allt som Sharjah har att erbjuda.
Övergripande mycket besviken över hotellservice och hur de behandlar kunder, vi stannade på hotellet i 2 dagar för en brådskande affärsresa. På utcheckningsdagen råkar vi vara sent på 45 minuter, när vi kom fram till hotellet för att begära en sen utcheckning, gick receptionisten på att skylla oss att vi inte svarade samtalen till rummet, det här är väldigt patetiskt som Vi gav också ett mobilnummer att kontakta i alla brådskande situationer. Sedan kom en man i shorts och tofflor som hävdar att han är chef, klädde han så informellt att han såg ut som ett skämt. Då började han höja sin röst infront av den andra gästerna i lobbyn, vi lämnade hotellet och gav honom en del av vårt sinne. . Rumskvaliteten att säga minst var hemskt, det fanns inga bekvämligheter på rummet och hade en smutsig windows som jag inte ens kunde se igenom. Rumsnummer 308, skulle aldrig rekommendera detta hotell till någon. 08/02/2019, 055 - 5441588…
Hej, Jag har bokat i OYO 132 Ruwi Hotel Apartments via bokning. com i Frankrike den 5 november för följande period: 26 december - 4 januari. För detta belopp: 2908 AED. Men du hade inte tillgängligt rum, men jag har betalat i förväg i Frankrike den 12 december via internet från en länk skickad från dig OYO. Dessutom har jag nedgraderats i OYO 122 Crystal Plaza. Jag har inte betalat för en OYO 122 an h tel med mindre stjärnor än OYO 132. Jag har betalat för en lägenhet h tel med kök och många tjänster som inkluderades när jag har bokat. Dessutom har jag fått tillbaka från dig inte hela beloppet, som jag sa att jag har betalat 2908 och du bara renfund 2508 AED och sedan debiterar du 2508 AED! . Jag skulle vilja veta varför du skickar pengar tillbaka och då debiterar du pengar? Varför betalar jag för mycket för något som inte är lämpligt och inte det raka priset? Så jag skulle vilja ha mer information från det och din policy och att få hela återbetalningen från dig och bara betala hotellet 122 till rätt pris. Jag skulle gärna skicka dig allt bevis från min bokningsbekräftelse och mitt bankkonto om du vill. Inte några sätt att nå dig via mail eller ringa vad synd! Jag är mycket besviken över dina tjänster. Jag hoppas att du kommer att ordna affären väldigt snabbt. Med vänliga hälsningar Ali.…
Jag heter raj EMG-grupp av comapany Jag är vistelse detta hotell Bra service behöver inte fråga förskott antal vistelse 7 dagar inte frågade jag stannar 45 dsys ingen frågade. då är jag ledig plats Min chef Deepak Sharma stanna detta hotell på 15 dagar, fråga inte förskott rum ledigt efter att ha betalat matfritt
Genomsnittlig budgethotell. Värt som jag betalat. Lämplig för budgetbostad. Men personal att vara tåg för gästfrihet. Parkering av bil var mycket svårt, mycket dålig parkeringsplats. Bättre för att undvika att använda hotellets parkeringsplats.
Jag vill klaga om hotellet vi bokade i Sharjah. Namnet på hotellet är Crystal Plaza Hotel i Qasimia nära Megamall. Vi har upplevt den oprofessionella karaktären hos hushållningen inklusive hotellchefen. För det första öppnade hushållet vår dörr utan vårt samtycke. Hushållning knackade dörren i ett skyndsamt beteende utan att informera utanför dörren vem de var och rusade också de öppnade dörren "allmänt". Jag blev verkligen förvånad när jag skulle gå ut i sängen halvt naken, 4 bruna uniformerade personal var utanför dörren utan att säga vem de var. Sedan berättade jag för dem att jag kommer att lämna en klagomål och ville veta deras namn som vad de gjorde är något som inte är rätt att ignoreras. De tvekade så jag frågade nummeret på chefen. Jag ringde receptionen de berättade de kommer att informera chefen. De har hållit oss väntar på rummet i nästan 15 minuter så jag bestämde mig för att gå ner och prata med chefen. Så, för det andra, när jag pratade med chefen insisterade han på att det var en världspolitik som konsumenterna borde veta att "3 gånger städningen kommer att knacka och efter något svar kommer de att öppna". Och han berättade att vi har fel, för att vi inte gjorde några skyltar i dörren. Jag berättade för honom vad om första timmen att boka på hotell, berättade han från receptionen att de kommer att förklara men ingen förklarade. Min oro är att alla konsumenter måste skyddas från deras säkerhetssäkerhet, inklusive integritet och det har inte levererats av hotellet. En annan sak som vi inte förklarade om CONDOM vi fick reda på i rummet, vilket verkligen betyder att saniteten inte heller behölls för nya kunder. Hoppas på några handlingar eftersom vi inte fick några ursäkter från chefen och hushållet involverade som åtminstone kan nivån av vår raseri av ilska på händelsen.…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt