Met Boutique Hotel



Om
Alla behöver någonstans att ta igen sig på. För resenärer på besök i Izmir är Met Boutique Hotel ett perfekt val för vila och återhämtning. Met Boutique Hotel är välkänt för sin charmiga miljö och närhet till fantastiska restauranger och sevärdheter, och gör det enkelt att få ut mesta möjliga av Izmir.
Gästrummen har luftkonditionering och minibar, och Met Boutique Hotel gör det enkelt att använda internet tack vare kostnadsfritt wifi.
Du kan även utnyttja några av de bekvämligheter som designhotellet erbjuder, till exempel en reception som är öppen dygnet runt, rumservice och en concierge. Dessutom har gäster tillgång till gratis frukost under vistelsen. Det finns även fri parkering tillgänglig för gäster.
För dem som är intresserade av att besöka populära sevärdheter under ett besök i Izmir ligger Met Boutique Hotel nära Saint Polycarp Church (0,5 km) och Synagogue Street (Havra Sokagi) (0,7 km).
Om du är på jakt efter en grekisk restaurang ska du överväga att besöka Aquarium Restaurant, Lokanta eller Otuzbeşlik Meyhane, som alla ligger nära Met Boutique Hotel.
Om du är på jakt efter något att göra är Kordonboyu (1,3 km), Konak Square (1,2 km) och Saat Kulesi (Clock Tower) (1,2 km) ett trevligt sätt att tillbringa lite tid på, och de ligger inom gångavstånd från Met Boutique Hotel.
Met Boutique Hotel kommer att göra ditt besök i Izmir till en minnessvärd upplevelse.
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.Tripadvisors syn på omdömenInnan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet. När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats. Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer. Läs mer om vår omdömesmoderering.När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
- 146
- 56
- 15
- 3
- 4
- Filtrera
- Svenska

Först får du bara ett nyckelkort. Jag var med min familj och jag brukar vakna tidigt. Du måste knacka dörr varje gång för att komma tillbaka in i rummet och väcka alla. Jag kräver extra nyckelkort och deras svar var, "Vi har bara ett nyckelkort för alla rum, vi kan hjälpa dig att öppna dörren med mastercard." Det är löjligt. Detaljer!
För det andra fick vi slut på toalettpapper. Så jag bad receptionen om extra toalettpapper. Hur normalt ska en receptionist svara? "Självklart, omedelbart uppfyller vi ditt krav". Svaret jag fick var, "Om några timmar kommer hushållning att städa ditt rum och lägga extra toalettpapper". Jag var tvungen att förklara att jag behöver det nu, löjligt. Detaljer!
För det tredje, om en hotellanställd är uppriktig när det gäller att vara trevlig och snäll, bör han/hon vara trevlig och snäll hela tiden. Första dagen att agera trevligt och snällt, nästa dag att agera snobb och bossig är inte rätt. Damen arbetar på bar och restaurang område gjorde exakt så här. Löjlig. Detaljer!
Dessutom, dessa dåliga erfarenheter, bra saker finns också. Hotellets läge är mycket bra. Rum och allmänt anläggningen är ren. Frukosten är över genomsnittet. Herrn arbetar vid hotelldörren som välkomnar dig, är en av de snällaste personerna. Han pratar snällt, beter sig snällt och han gör sitt bästa för att uppfylla gästernas krav. Jag tackar honom personligen.
Dessa små detaljer skadar hotellets standarder och kvalitet. I mitt nästa besök i Izmir, förmodligen kommer jag att överväga andra hotell med samma pris.

De hade utmärkt tvättservice som var en livräddare och snabb! Frukosten börjar tidigt kl 7. 30.00, så det är bra för alla som har en tidig start. Men de tillåter alla som har en tidigare start att ta en kopp te eller hårdkokt ägg etc vad som helst som är klart längs buffén vid småtimmarna.







Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt