Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Taskonaklar

Resenär (560)
Svit och rum (143)
Middag (31)
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Travellers' Choice Vinnare 2018
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Fri parkering
Restaurang
Rumservice
Frukost ingår
Busstransfertjänst
Concierge
Flygplatstransport
Kemtvätt
Offentligt wifi
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Familjerum
Luftkonditionering
Minibar
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Säkert
Lugnt
HOTELLKLASS
Plats
Helhetsvy
89Bra för de som vill promenera
Bedömning: 89 av 100
21restaurangerinom 0,5 km
6sevärdheterinom 0,5 km
487omdömen
613bilder
5F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 405
  • 62
  • 11
  • 3
  • 6
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
+4
- Först och främst arrangerade vi våra resdatum runt hotellet eftersom vi ville ha 2 specifika rum. Vi bokade mer än 2 månader i förväg och vid bokningen hade de alla rum tillgängliga, så vi valde de exakta rummen vi ville ha. Eftersom vi är fotografer bokade vi rummen för
Läs mer
Detta hotell är bekvämt beläget med vackra grunder att slappna av, ta en drink och njut av utsikten. Personalen var mycket vänliga och hjälpsamma, de kunde hjälpa till att boka alla våra äventyr och svara på alla våra frågor. De hade även jackor för oss att låna för vår
Läs mer
Händer ner det bästa hotellet i Cappadocia. Hotellpersonalen var tillmötesgående från början av vår resa från bokningstillfället till utcheckning. Teamet hjälpte oss att boka våra aktiviteter och gjorde vår vistelse super lätt. Vyerna är fantastiska, rummen är vackra och
Läs mer
Stora rum, fantastisk utsikt, uppmärksam personal. . . Det enda negativa skulle vara vattentrycket i duschar men jag antar att det är förväntat med tanke på att ditt badrum faktiskt är i en grotta! Och jag tror inte att jag kan betona hur stor frukosten är på detta hotell!
Läs mer
Precis som någon annan var jag bortblåst av TripAdvisor-värdet på hotellet. Mycket ledsen att skriva att jag hade en dålig erfarenhet från dem vid 2 instanser. Först vi ville förlänga vår vistelse på cappadocia för 1 dag och frågade om rummet vi bokade var tillgängligt eller
Läs mer
Svar från Taskonaklar, Owner för Taskonaklar
Svarade 8 nov. 2018
Dear Guest, First of all thank you for your nice comments regarding our bellboys and appreciating their hard efforts. I would like to answer your comments in detail as they are very serious; 1- About extending your stay; We are really happy that you enjoyed your stay so much that you wanted to extend your stay. With our very characteristic hotel we are experiencing a very high occupancy rate. Rather than saying directly no to your request, we tried to see if we could arrange a room for you by calling most of the guests that were going to checkin the next day to re-confirm. As we couldn’t reach them all at once we were not able to reply to you immediately and later on we tried calling you on the number you have provided but unfortunately sometimes with the international numbers there can be problems. I would still like to apologize that we failed notifying you. We wish you were able to stay with us one more night. Nevertheless, you are right that the reception should have been more assertive. We have started a training program for our staff to increase their communication skills and assertiveness to hopefully not have any similar problems in the future. 2- About your lost item; I would like to clarify that you have only notified us about your flat iron being missing a day later of your check out by phone. It wasn’t that you informed us while you were still at the hotel and that we didn’t do anything about it. Your accusation is very serious and as a family run business for over 10 years we haven’t had a single similar issue. So many times we have sent forgotten items to their owners including jewellery. I am really sorry that your flat iron is missing but accusing us an saying that anything of yours can get stollen in your rooms is far reaching, unfair and baseless accusation. I don’t believe it is right that you accuse us so outrageously and so easily. Very normally, like every other single hotel or accommodation provider in the world, we hold spare keys to your rooms so that they can be cleaned or provided to you in case you lose them. Again, I am sorry if we were not able to fully communicate or express our sympathy and concern for your missing item over the phone, I simply believe it is a misunderstanding due to not being face to face. 3- Lastly, you have mentioned us being pricey. We are fully committed to providing the best value for your money. People choose us for the magnificent view, serene location and the ambiance of our rooms and the hotel in general. Of course you can find cheaper hotels without the view or simpler rooms and so you can as well get a hostel but when you come to Taskonaklar you know that you will start your day with a great breakfast, sleep in a unique room and have the luxury of anything that you ask for to be arranged for you. Once again, please accept our apologies for not being able to communicate our concern, sadness and efforts in a way that would have fulfilled you. As you have written, we wish that this unfortunate event didn’t cause to have bad memories of us. Kind regards, Tolga Akarcali - Hotel Owner
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rumMiddagFamilje- och lekområden
Bilden tillhandahållen av ledningenTaskonaklar
Royal suite fireplace
Room
Entrance to our "room with terrace"
Old hair dryer, old towels...
View of our terrace and stairs to someone's private apartment which doesn't belong to the hotel!
FöregåendeNästa
12345629
Hi, we don’t have any hotel cats but there might be one passing by time to time, that’s all. Looking forward to seeing you at Taskonaklar
0 röster
Visa alla svar
Balkonda / terasta jakuzi, royal Suite kategorisindeki odalarda var yalnızca.
0 röster
Visa alla svar
does this hotel have elevator access?
no
0 röster
Does this hoetl provide laundry services and , if so, how long does it take? Thanks.
Hi, yes we have a laundry service and items that we receive in the morning are ready by the evening. Regards, The Taskonaklar Team
1 röst
Visa alla svar
her odada lavabo ve duş var mı yoksa ortak kullanım mı?
Her odanın kendi banyosu vardır
0 röster
FöregåendeNästa
11
PRISKLASS
95 US$ - 1 181 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
TurkietCappadociaUchisar
ANTAL RUM
23
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt