Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.
Justiniano Park Conti
Helhetsvy
Visa alla bilder(2 670)2 670
Pool och strand (281)
Middag (160)
Visa priser för dina resdatum
Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa allaHar du redan bokat det här hotellet?
Genomsnittlig 1 432 kr /natt, 10 /14 - 10 /15
1 536 kr
per natt
1 220 kr
per natt
903 kr
per natt
okt.
nov.
14 okt.
I dag
16 okt.
18 okt.
20 okt.
22 okt.
24 okt.
26 okt.
28 okt.
30 okt.
1 nov.
3 nov.
5 nov.
7 nov.
9 nov.
11 nov.
13 nov.
Återspeglar de senaste genomsnittliga priserna per natt som rapporterats av våra partner. Priserna kanske inte inkluderar beräknade skatter eller avgifter. Priset i kassan kan variera.
Billigare
Genomsnittlig
Högre
Om
4,0
Nr 96 av 496 hotell i AlanyaLäge
Renlighet
Service
Standard
Föreslå ändringar för att förbättra det vi visar.Förbättra det här objektet
Bra att veta
HOTELLKLASS
Betyg med stjärnor är ämnat att indikera förväntad allmän nivå av funktioner, bekvämligheter och tjänster. Det här boendet är klassificerat enligt Giata.
TYP AV HOTELL
Havsutsikt
Familj
Talade språk
Engelska, Ryska, Turkiska
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Wifi
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Pool
Kostnadsfri frukost
Strand
Badminton
Lekplats för barn
Säker parkering
Betalt wifi
Bastu
Vuxenpool
Inomhuspool
Utomhuspool
Bar/lounge
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Matplats utomhus
Snacksbar
Bar vid poolen
Kanotpaddling
Tennisbana
Aerobics
Pilkastning
Underhållningspersonal
Bordtennis
Vattenrutschkana
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Barnklubb
Barnpool
Utomhusleksaker för barn
Barnstolar finns tillgängliga
Mötesrum
Spa
Helkroppsmassage
Turkiskt bad
Massage
Ångbastu
Bagageförvaring
Portier
Souvenirbutik
Sol-/strandstolar
Solparasoller
Första hjälpen-kit
Reception öppen dygnet runt
Kemtvätt
Tvättservice
Stryktjänst
Rumsegenskaper
Luftkonditionering
Privat strand
Städning
Privat balkong
Rumsservice
Minibar
Kabel-/satellit-tv
Badkar/dusch
Värdeförvaringsskåp
Telefon
Vatten på flaska
Väckningstjänst/väckarklocka
Rumstyper
Havsutsikt
Stadsutsikt
Utsikt över landmärke
Poolutsikt
Rökfria rum
Sviter
Familjerum
Plats
Alanya 07415 Turkiet
Namn/adress på det lokala språket
Vägbeskrivning
Bil rekommenderas
Boenden bedöms på en skala på 0–100. Ju högre bedömningen är, desto enklare är det för resenärer att hitta restauranger och saker att göra på gångavstånd.
Bedömning: 36 av 100
36
32 restauranger
inom 10 kilometer
1 336Omdömen124F+S0Rumstips
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.Tripadvisors syn på omdömenInnan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet. När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats. Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer. Läs mer om vår omdömesmoderering.När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
Vi utför kontroller på omdömen.
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
Medlemsbetyg
- 763
- 232
- 175
- 84
- 83
Tid på året
Resenärstyp
Språk
Valda filter
- Filtrera
- Svenska
De här omdömena är maskinöversatta från deras originalspråk. Vill du visa maskinöversättningar?
Jag vet inte vad jag ska börja med🙈Först av allt förbereda dig för en all inclusive som inte är all inclusive, alla billiga drycker ingår som vinet som är som att laga vin en sådan vinäger smak, sedan om du vill betala som vårt fall vi ville ha cocktails men ingen visste hur man gör dem.
Jag bad om en enkel Mojito och när jag frågade vad är detta eftersom smaken var äcklig och de sa är votka och citron och det är Mojito🙈🙈 efter 3 försök att förklara dem som inte är och att Mojito inte innehåller votka gav jag upp, men miraklet hände under de senaste 3 natten när vi träffade Emin som lyckades dra några fantastiska drycker för oss som vi gärna betalade några obscena belopp eftersom vi redan var tillräckligt av billig smak i munnen🤣
Maten är OMGGGG så inte turkiska köket, turkiska köket är fantastiskt lita på mig men detta hotell hade samma mat för en vecka och du kan känna är billigt och repetitiva samma stationer samma mat om och om igen.
En morgon bad min man om 6 stekta egs för sig själv, mig och min vän och kocken som lagade mat vägrade honom på det mest respektlösa sätt berätta för honom är tillräckligt och han kommer inte att ge honom mer🤣🤣🤣🤣, vid denna punkt började vi skratta som vi insåg ägg är inte billigt i Turkiet maibe så logiskt maten är dålig kvalitet eftersom om du inte har råd med ägg som semesterorter då du inte kommer att ha råd med en anständig mat variation och kvalitet åtta.
Restaurangen a la carte heter skaldjursrestaurangen men hej det är bäst att du förbereder dig för inga skaldjur där om du är en skaldjursälskare som oss expt några fiskar som inte är fantastiskt åtta, den turkiska restaurangen är inte undantag åtta eftersom det inte finns något turkiskt om det expt lammkött, vi vet och älskar turkisk mat men denna restaurang är så farrrrrr från att vara en riktig turkisk ur vår synvinkel, vi kommer att försöka tge den italienska imorgon som jag skriver detta omdöme idag med en dag före avresa så jag antar att om du kommer här på Justiniano du kommer att ta reda på om var OK eller inte😅 men mina förväntningar är nära 0 i detta ögonblick.
Nu är jag inte kinkig men jag förväntar mig anständiga tjänster på det här priset som vi betalade och under alla våra år av resor i denna vackra värld vi alltid haft blandade erfarenheter men den här är den VÄRSTA ÄRLIGT talat särskilt att det var vår första kontakt med Turkiet.
Alla (personalen) talar ryska där men ingen engelska
Om du är engelsktalande du bokstavligen kommer att prata med väggarna, kommer de att titta på dig och skratta och vända med ryggen eftersom de inte förstår dig eftersom ingen talar engelska med några undantag Emin och Ferat är de 2 bartenders som skapade våra drinkar och i receptionen var en dam.
TA INTE UT PENGAR FRÅN BANKOMAT
Vi tog ut 2 gånger och provisionen var 40 brittiska pund för en transaktion på 320 brittiska pund
Crazyyyyyy
Betala inte med kortåtta som är samma trick, vi betalade 137 brittiska pund med kortet och de tog 30 euro provision.
Jag vet inte varför men är tydlig med att detta är en ripp av för turisterna.
Försök att ta med kontanter turkiska lira, euro, dollar eller använda revolut.
BTW allt är 5 euro eller dollar till dem, om du någonsin frågar är 5 eller 8 🤣
Hotellet ser ganska gamla men personalen från rengöring gör sitt bästa om du lämnar en bacsis (tips)
Tre bra saker är poolen som är stor och ren, spaavdelningen och animationen visar, de killarna är helt enkelt fantastiska och professionella.
Är min första gången när jag lämnar ett omdöme som detta men erfarenheten var inte bra.
Maibe ledningen kommer faktiskt att vidta åtgärder för att förbättra all inclusive tjänster eftersom platsen är vacker nära havet.
Jag lämnar inga bilder här bara för att jag vet att en bild är värd 1000 ord och o tycker mitt omdöme räcker.
Jag bad om en enkel Mojito och när jag frågade vad är detta eftersom smaken var äcklig och de sa är votka och citron och det är Mojito🙈🙈 efter 3 försök att förklara dem som inte är och att Mojito inte innehåller votka gav jag upp, men miraklet hände under de senaste 3 natten när vi träffade Emin som lyckades dra några fantastiska drycker för oss som vi gärna betalade några obscena belopp eftersom vi redan var tillräckligt av billig smak i munnen🤣
Maten är OMGGGG så inte turkiska köket, turkiska köket är fantastiskt lita på mig men detta hotell hade samma mat för en vecka och du kan känna är billigt och repetitiva samma stationer samma mat om och om igen.
En morgon bad min man om 6 stekta egs för sig själv, mig och min vän och kocken som lagade mat vägrade honom på det mest respektlösa sätt berätta för honom är tillräckligt och han kommer inte att ge honom mer🤣🤣🤣🤣, vid denna punkt började vi skratta som vi insåg ägg är inte billigt i Turkiet maibe så logiskt maten är dålig kvalitet eftersom om du inte har råd med ägg som semesterorter då du inte kommer att ha råd med en anständig mat variation och kvalitet åtta.
Restaurangen a la carte heter skaldjursrestaurangen men hej det är bäst att du förbereder dig för inga skaldjur där om du är en skaldjursälskare som oss expt några fiskar som inte är fantastiskt åtta, den turkiska restaurangen är inte undantag åtta eftersom det inte finns något turkiskt om det expt lammkött, vi vet och älskar turkisk mat men denna restaurang är så farrrrrr från att vara en riktig turkisk ur vår synvinkel, vi kommer att försöka tge den italienska imorgon som jag skriver detta omdöme idag med en dag före avresa så jag antar att om du kommer här på Justiniano du kommer att ta reda på om var OK eller inte😅 men mina förväntningar är nära 0 i detta ögonblick.
Nu är jag inte kinkig men jag förväntar mig anständiga tjänster på det här priset som vi betalade och under alla våra år av resor i denna vackra värld vi alltid haft blandade erfarenheter men den här är den VÄRSTA ÄRLIGT talat särskilt att det var vår första kontakt med Turkiet.
Alla (personalen) talar ryska där men ingen engelska
Om du är engelsktalande du bokstavligen kommer att prata med väggarna, kommer de att titta på dig och skratta och vända med ryggen eftersom de inte förstår dig eftersom ingen talar engelska med några undantag Emin och Ferat är de 2 bartenders som skapade våra drinkar och i receptionen var en dam.
TA INTE UT PENGAR FRÅN BANKOMAT
Vi tog ut 2 gånger och provisionen var 40 brittiska pund för en transaktion på 320 brittiska pund
Crazyyyyyy
Betala inte med kortåtta som är samma trick, vi betalade 137 brittiska pund med kortet och de tog 30 euro provision.
Jag vet inte varför men är tydlig med att detta är en ripp av för turisterna.
Försök att ta med kontanter turkiska lira, euro, dollar eller använda revolut.
BTW allt är 5 euro eller dollar till dem, om du någonsin frågar är 5 eller 8 🤣
Hotellet ser ganska gamla men personalen från rengöring gör sitt bästa om du lämnar en bacsis (tips)
Tre bra saker är poolen som är stor och ren, spaavdelningen och animationen visar, de killarna är helt enkelt fantastiska och professionella.
Är min första gången när jag lämnar ett omdöme som detta men erfarenheten var inte bra.
Maibe ledningen kommer faktiskt att vidta åtgärder för att förbättra all inclusive tjänster eftersom platsen är vacker nära havet.
Jag lämnar inga bilder här bara för att jag vet att en bild är värd 1000 ord och o tycker mitt omdöme räcker.
Läs mer
Automatiskt översättning
Datum för vistelsen: september 2024Resetyp: Reste med vänner
Standard
Rum
Läge
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Ett av de bästa hotellen vi någonsin bott på. Mycket tillmötesgående och hjälpsam personal. Mycket trevlig atmosfär. Trevliga människor, utmärkt personal i poolbaren i synnerhet Deniz
(läckra cocktails) full professionalism. Maten var perfekt. Vattensporter vid stranden, också super hjälpsam personal, professionella bilder (super souvenir) tagna av Alim. Jag rekommenderar detta hotell. Och baris bästa av den bästa arbetaren. Tack för alla. Tack animation team. jag kommer tillbaka igen
(läckra cocktails) full professionalism. Maten var perfekt. Vattensporter vid stranden, också super hjälpsam personal, professionella bilder (super souvenir) tagna av Alim. Jag rekommenderar detta hotell. Och baris bästa av den bästa arbetaren. Tack för alla. Tack animation team. jag kommer tillbaka igen
Läs mer
Automatiskt översättning
Datum för vistelsen: juni 2024Resetyp: Reste som ett par
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Utanför hotellet ser trevligt ut. Pool, strand och utomhus mycket snygg, men huvudrestaurangen det är max 2 stjärnor. Maten ser mycket ut, men smaken är hemsk för oss. Kvaliteten på maten är dålig. Vi borde bo 8 nätter där, men vi lämnade hotellet efter 3 nätter. Aldrig mer!
Läs mer
Automatiskt översättning
Datum för vistelsen: juni 2024Resetyp: Reste med familjen
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
+1
Jag vill ge unest recension om hotell jag är ledig i Turkiet 15 år och kan jämföra saker bra.
Hotellet är bra och rummen inuti är trevliga.
Havsvatten är trevligt stranden är stor och de är litle stenar nära vatten.
Kiril i receptionen är artig och användbar för alla problem.
Nu saker som behöver förbättras:
Hushållning kom inte för att städa idag, vi väntar fortfarande 2 timmar på att nya handdukar ska tvättas efter en hel dag på stranden, de glömde att sätta schampo och tvål också och måste ringa och tigga i receptionen att någon ska komma.
Mat är en katastrof, alla blir smalare.
Jag vet inte om huvudspisen åtminstone på bilder ser hur andra turkiska hotell i Alanya, Side eller Belek lagar mat av olika kvalitet. Här i huvudrestaurangen kan du inte hitta lämplig huvudmat att äta och kombinera varje dag med skräpmat för att inte vara hungrig. Billiga måltider totalt inte europeisk orienterad. Jag ger detta som en person som besöker och trawell i Turkiet så ofta och äter överallt utan problem. Behöver största förbättring i kvalitet och meny av mat! ! ! ! Jag tror att man måste hitta en ny huvudspis och förbättra menyn. Och kvaliteten på espressokaffet kan förbättras.
Servitörer arbetar hårt, team på hamburgare jobbar så trevligt och produktivt. På barer är folk snabbt bra. I receptionen tror jag fler människor och längre skrivbord så att kunna tjäna fler människor eftersom hotellet är fullt hela tiden med folk som kommer och kommer.
Animation är låg qualuty spara pengar och animation team göra några av dem. På andra hotell varje dag kom olika animationsteam och barnen gillar det och en av anledningarna till att vi kom 15 år i Turkiet är trevliga animationer. Här är vi besvikna. Behöver förbättras. På alla hotell ser trevligt det går bra folk arbetar hårt men på grund av dålig matmeny och låg kvalitet billig mat och låg kontroll på hushållning för att skriva denna recension hoppas jag öppna ögonen på förvaltningen och förbättra sig själva. Så andra gäster kan njuta maximalt som vi förtjänar och betala det eftersom detta hotell kan och jag är säker på att de kan göra detta och förbättra sina tjänster. Jag önskar allt gott att vara ett starkt varumärke eftersom de kommer att förtjäna det.
Hotellet är bra och rummen inuti är trevliga.
Havsvatten är trevligt stranden är stor och de är litle stenar nära vatten.
Kiril i receptionen är artig och användbar för alla problem.
Nu saker som behöver förbättras:
Hushållning kom inte för att städa idag, vi väntar fortfarande 2 timmar på att nya handdukar ska tvättas efter en hel dag på stranden, de glömde att sätta schampo och tvål också och måste ringa och tigga i receptionen att någon ska komma.
Mat är en katastrof, alla blir smalare.
Jag vet inte om huvudspisen åtminstone på bilder ser hur andra turkiska hotell i Alanya, Side eller Belek lagar mat av olika kvalitet. Här i huvudrestaurangen kan du inte hitta lämplig huvudmat att äta och kombinera varje dag med skräpmat för att inte vara hungrig. Billiga måltider totalt inte europeisk orienterad. Jag ger detta som en person som besöker och trawell i Turkiet så ofta och äter överallt utan problem. Behöver största förbättring i kvalitet och meny av mat! ! ! ! Jag tror att man måste hitta en ny huvudspis och förbättra menyn. Och kvaliteten på espressokaffet kan förbättras.
Servitörer arbetar hårt, team på hamburgare jobbar så trevligt och produktivt. På barer är folk snabbt bra. I receptionen tror jag fler människor och längre skrivbord så att kunna tjäna fler människor eftersom hotellet är fullt hela tiden med folk som kommer och kommer.
Animation är låg qualuty spara pengar och animation team göra några av dem. På andra hotell varje dag kom olika animationsteam och barnen gillar det och en av anledningarna till att vi kom 15 år i Turkiet är trevliga animationer. Här är vi besvikna. Behöver förbättras. På alla hotell ser trevligt det går bra folk arbetar hårt men på grund av dålig matmeny och låg kvalitet billig mat och låg kontroll på hushållning för att skriva denna recension hoppas jag öppna ögonen på förvaltningen och förbättra sig själva. Så andra gäster kan njuta maximalt som vi förtjänar och betala det eftersom detta hotell kan och jag är säker på att de kan göra detta och förbättra sina tjänster. Jag önskar allt gott att vara ett starkt varumärke eftersom de kommer att förtjäna det.
Läs mer
Datum för vistelsen: juni 2024Resetyp: Reste med familjen
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Ett bra hotell erbjuder vanligtvis en kombination av faktorer som garanterar en bekväm, trevlig och minnesvärd vistelse för gästerna. Här är några viktiga egenskaper hos ett bra hotell:
1 . Renlighet är av största vikt i alla delar av hotellet, inklusive rum, badrum, gemensamma utrymmen och matplatser.
2 . Rummen ska vara väl inredda med bekväma sängar, kvalitetssängkläder och nödvändiga bekvämligheter som Wi-Fi, luftkonditionering/värme och en tv.
3 . Vänlig, professionell och uppmärksam personal som kan hjälpa till med olika behov och förfrågningar förbättrar den övergripande gästupplevelsen.
4 . Närhet till viktiga attraktioner, affärscentra, kollektivtrafik och matställen gör hotellet mer tilltalande.
5 . Ett bra hotell garanterar sina gästers säkerhet och säkerhet med åtgärder som säkra entréer, väl upplysta områden och säkerhetspersonal på plats.
1 . Renlighet är av största vikt i alla delar av hotellet, inklusive rum, badrum, gemensamma utrymmen och matplatser.
2 . Rummen ska vara väl inredda med bekväma sängar, kvalitetssängkläder och nödvändiga bekvämligheter som Wi-Fi, luftkonditionering/värme och en tv.
3 . Vänlig, professionell och uppmärksam personal som kan hjälpa till med olika behov och förfrågningar förbättrar den övergripande gästupplevelsen.
4 . Närhet till viktiga attraktioner, affärscentra, kollektivtrafik och matställen gör hotellet mer tilltalande.
5 . Ett bra hotell garanterar sina gästers säkerhet och säkerhet med åtgärder som säkra entréer, väl upplysta områden och säkerhetspersonal på plats.
Läs mer
Datum för vistelsen: maj 2024Resetyp: Reste med familjen
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Я считаю, что упущение туроператоров "непонятки" с обозначением номеров с балконом и без балкона в этом отеле. Мне тоже было не понятно, пробовала переводить, тоже не понятно... Потом решила переплатить, взять с видом на море, они точно с балконами. Для себя сделала вывод, что если есть слова про балкон в обозначении, значит без балкона. moonlight standart land view должен быть с балконом. Нет балконов только на втором этаже, но такое очущение, что на всякий случай пишут "без балкона". Мест в этом корпусе все время не хватает, даже в мае он полный. Я не знаю, почему так много мест продают, поэтому, что будет свободно, туда и поселят, или попросят на несколько дней в другой отель. Будьте готовы к этому. В прошлом году я в Люксе день переночевала, отель лучше, но все же не хочется привыкать к разным отелям и с чемоданами таскаться. В этом году тоже очень многих направляли в разные отели, особенно у туроператора Фан Сан.
Балконы есть на всех этажах блока Монинг, кроме второго. На второй этаж перекинут мостик, по которому переходишь с основной территории, поэтому он воспринимается как первый. А первый этаж уровнем ниже, балконы выходят на собственный небольшой бассейн и отдельный бар или на детскую площадку соседнего отеля.
…
PRISKLASS
913 kr - 2 023 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
justiniano club park conti hotel alanya, justiniano hotel park conti
PLATS
Turkietturkiska MedelhavskustenProvinsen AntalyaAlanya
ANTAL RUM
600
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objektJUSTINIANO PARK CONTI (Alanya, Turkiet) - omdömen och prisjämförelse - Tripadvisor
Vanliga frågor och svar om Justiniano Park Conti
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Justiniano Park Conti?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är inomhuspool, gratis frukost och restaurang.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Justiniano Park Conti?
De bästa bekvämligheterna inkluderar minibar, luftkonditionering och utsikt över landmärke.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Justiniano Park Conti?
Gästerna kan ta del av gratis frukost, restaurang och lounge under vistelsen.
Finns det parkering vid Justiniano Park Conti?
Ja, fri parkering och säker parkering är tillgängliga för gäster.
Finns det möjligheter att träna på Justiniano Park Conti?
Ja, gästerna har tillgång till inomhuspool, träningsanläggning och bastu under vistelsen.
Erbjuds städtjänster på Justiniano Park Conti?
Ja, kemtvätt och tvättservice erbjuds åt gästerna.
Vilka språk talas av personalen på Justiniano Park Conti?
Personalen talar flera språk, inklusive engelska, ryska och turkiska.
Har Justiniano Park Conti någon vacker utsikt?
Ja, gästerna tar ofta del av stadsutsikt som finns här.
Är Justiniano Park Conti handikappanpassat?
Ja, det erbjuder anpassat för rullstol och handikappanpassade rum. För specifika förfrågningar rekommenderar vi att du ringer tidigare för att bekräfta.