Alla behöver någonstans att ta igen sig på. För resenärer på besök i Hammamet är Hotel El Fell ett perfekt val för vila och återhämtning. Hotel El Fell är välkänt för sin närhet till fantastiska restauranger, och gör det enkelt att få ut mesta möjliga av Hammamet.
Hotellets gäster erbjuds kostnadsfritt internet och rummen på Primasol El Fell Hotel har luftkonditionering.
Gäster på Hotel El Fell har även tillgång till hotellets pool och frukost.
Om du gillar franska restauranger ligger Primasol El Fell Hotel nära La Terrasse, Adra och La Kamilah.
Under ditt besök får du inte glömma bort att besöka en populär forntida ruin, till exempel Pupput Roman Site som ligger nära hotellet.
Oavsett om du är på en affärsresa, nöjesresa eller båda kommer Hotel El Fell kommer att göra ditt besök i Hammamet till en minnesvärd upplevelse.
I allmänhet är alla presentationer av hotellet bra, jag gillade mest av anställda, de är mycket vänliga, särskilt animationen med herr Malik, han är mycket professionell, jag tillbringade verkligen en mycket trevlig stund. Den lilla förebråelsen jag måste göra är att det var väldigt kallt på hotellet.
Vi C mig till denna h tel första gången Med min familj Vi gillar det så mycket mat är mycket välsmakande rum mycket klan och hotellpersonalen mycket trevlig animationsteam är det bästa de jobbar hårt för att göra oss glada varje kväll olik hyra show tack vare alla animationsteam
Allt är perfekt Animeringsteamet är väldigt talangfullt och väldigt bra ??? (Utan animationsteamet är hotellet inte bra) Men jag hatade maten i köket hoppas du gör bättre i maten ??. . . .
Jag skulle verkligen rekommendera detta hotell för en super avkopplande semester. Orten är underbar, rummen är precis som du ser på webbplatsen och personalen kan inte göra tillräckligt för att hjälpa dig. Tack för en underbar semester?
Jag börjar med de positiva. Rummen var rena och städade. Alla rum hade en sittgrupp eller balkong utanför. Sana från animationsteamet var utmärkt. Hon kom en vecka in i vår semester. Hon gjorde en stor ansträngning med oss. Hon driver vanligtvis barnklubben men eftersom det fanns mycket få barn där såg hon efter oss. Spela spel, chatta etc. Det var ett nöje att se henne varje dag. Vi kommer att hålla kontakten med henne. Nu till resten av semestern. Vi anlände till hotellet klockan 5 på morgonen efter en 6. 5 timmars flygfördröjning. Hotellmottagningsområdet var i fullständigt mörker. Herrmannen i receptionen var chockad över att se oss. Efter en bra halvtimme visades vi så småningom till våra rum. MAT Maten var antingen kall eller bara varm. Det var brist på val på buffén. Maten återvanns från en måltid till nästa. Den enda efterrätten de gjorde var tårta som var samma dag i dag ut. Det var inga mellanmål mellan måltiderna. Vi betalade för all inclusive abd det var helpension med drycker ingår. Vi bad om omeletter som var underkokt. När min svärmor bad om chips fick hon höra att hon behövde beställa dem dagen innan. Vi bevittnade servitörer som hämtade mat från buffén med fingrarna och äter den. Vi bevittnade personal tappar mat på golvet och plockar sedan upp den och lägger tillbaka den i buffén. En natt bad vi om pizza. Servitören gick för att få det. Han talade med mannen som tillverkade pizzan som sa att de hade slutat att tillverka den. Servitören fortsatte sedan med att ta pizza från någon annans bord och ge oss den. Han tyckte att detta var acceptabelt, vilket för oss inte var det. Den väntande personalen bete sig kontinuerligt över bordet. De bad oprofessionellt och bad min man vara ungefär så stor som hans manlighet. De berättade öppet om sexlivet och hur många gånger de hade haft sex kvällen innan antingen med sina fruar / partners eller med gäster på hotellet. Jag tyckte personligen att det var oacceptabelt. En kväll jag var tvungen att gå och få något ur vårt rum när jag gick förbi en av servitörerna som hade sagt olämpliga saker till oss vid bordet frågade han mig om jag ville att han skulle komma till vårt rum med mig. Jag sa nej men detta chockade mig helt eftersom jag inte gav någon indikation på att detta var acceptabelt beteende. Bar När vi kom fram fick vi höra att baren var öppen från 8 till midnatt. Detta var inte alltid fallet. Beroende på barens personal och chefer var beroende av den tid du fick tjänst från. Det var några tillfällen som vi fick höra att de inte tjänade klockan 10. Det fanns också tillfällen då de inte skulle tjäna mig och sa till mig att gå tillbaka klockan 10 men då skulle de tjäna min man att vara. Barpersonalen berättade öppet för honom att de letade efter engelska flickvänner så att de kunde komma och bo i Storbritannien. De placerar bara du kan få flaskvatten bakom baren. Det fanns ingen annan plats du kunde få det. ANIMATIONPERSONAL Som jag sa tidigare var Sana fantastiskt och vi kan inte fel henne alls. En av de manliga animationspersonalen bad oss ständigt om cigaretter och fortsatte ständigt med att vilja komma ut från Tunisien. Han gjorde t-skjortor vilket var en fin touch men två av t-skjortorna var fel och det tog honom flera dagar att sortera dem. T-tröjorna var 10 gånger. Chefen för animationsteamet gjorde inte mycket alls. Det enda vi såg honom göra var att kämpa. Han gjorde ingenting. Jag önskar att vi kunde få hans jobb. PERSONAL I ALLMÄNT Min framtida svärmor föreslogs av flera anställda som sträckte sig från 18 till 60 både singel och gift. En av cheferna bad henne att låna ut honom 120 dinar, vilket var oacceptabelt. Vi insåg inte förrän dag 11 att hotellet hade lagt oss i fel rum. Vi var i de billigaste rummen på hotellet men vi borde ha varit i deluxe-rummen. Vi hade betalat 450 extra när vi bokade rummen för uppgraderingen. Trots att vi flyttades på dag 11 ber vi inte om ursäkt och de ersatte inte oss några pengar för rummet. Damen i receptionen anklagade min svärmor 30 för att ha ändrat hennes roon. Hon gav henne inte ett kvitto. När min svärmor sa till oss gick vi omedelbart till receptionen och de kallade henne en lögnare och sa att pengarna som hon hade gett flickan var ett tips. Detta var inte fallet. De gav oss pengarna tillbaka och vi fick höra att flickan och den manliga medarbetaren i receptionen hade plundrat. Detta hände inte och de arbetade fortfarande där när vi lämnade hotellet. Vi betalade för handdukar för solstolarna tills vi lämnade hotellet. 2 dagar innan vår avgång hade vi en bank på dörren krävande handdukar tillbaka. Vi tog handduken tillbaka. Vid denna punkt sades ingenting till oss. Senare på dagen kontaktades vi av en annan medlem i mottagningsteamet och frågade om vi hade fått tillbaka pengarna för handduken. Vi sa nej och han berättade för oss att vi skulle få tillbaka pengar. Följande morgon gick vi till receptionen och den kvinnliga anställd som tydligen hade blivit sparken var där. Hon bad om vårt kvitto för de handdukar som jag gav henne. Hon såg oss båda i ögonen och sa att det inte var rätt kvitto. Hon blev chockad när vi meddelade henne att ja det var som vi hade fått kvittot översatt till engelska för oss av en annan anställd. Hon gav oss motvilligt 20 dinar tillbaka. Detta borde ha varit 24 dinar. Jag vet att det inte är mycket men när du lägger till det med alla gäster som går igenom det skulle det vara en förmögenhet. Vi betalade också 60 dinarer för ett kassaskåp men vi fick inte tillbaka några av dessa pengar. Ovanpå detta betalade vi för vad de kallade en mini bar. Således var ett smutsigt kylskåp som de tog till rummen. Vad vi sedan fick reda på är att om du ville ha några läskedrycker att lägga i det så var du tvungen att betala för dem. Loftet som finns där nattklubb är uthyret till ett annat företag och du måste betala för det. Under högsäsong släppte hotellet ut en av poolerna och ett barområde. Detta var noy öppet när vi är där. Det här området håller fester, musik skumpartier osv. Men allt måste betalas för att inkludera mat och dryck i det området STRAND Jag måste säga allt det var trevligt även om facken på stranden inte tömdes på 10 dagar. Under den andra veckan var det storm och mängden flaskor, blöjor, burkar etc. tvättade längs kusten var otroligt. Längre ner till stranden bort från hotellet fanns sprutor på stranden. Vi bevittnade också människor med sina hundar som grävde på stranden bort från komplexet och folket städade inte efter att hunden bara sparkade sand över den. Detta är inte bra om du har barn. Jag vet att detta var lågsäsong för hotellet men hotellet skulle vara allomfattande och det var det inte. Vi fann att de flesta av personalen hade en god förståelse för engelska tills du hade ett klagomål då de inte kunde förstå dig längre. . Vi slutade med att köpa snacks utanför hotellet och han var tvungen att äta putta tre gånger vilket är något vi aldrig har varit tvungen att göra tidigare.…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt