Daniel Herzliya Hotel är ett utmärkt val för resenärer som besöker Herzliya, och erbjuder en familjevänlig miljö samt många användbara bekvämligheter som är framtagna för att ge dig en bättre vistelse.
Gäster som bor på Daniel Hotel Herzlia kan besöka Sidna Ali Mosque (1,9 km), som är en populär sevärdhet i Herzliya.
Daniel Herzliya Hotel erbjuder gäster en mängd olika bekvämligheter som plattskärms-tv, luftkonditionering och minibar, och tack vare kostnadsfritt wifi är det enkelt att använda internet.
Det här hotellet har en reception som är öppen dygnet runt, en concierge och rumservice för att göra din vistelse ännu trevligare. Här finns även en pool och en restaurang.
När du är här ska du se till att besöka några av de asiatiska restaurangerna, till exempel 9BAR, giraffe och zozobra, som alla ligger nära Herzliya Hotel Daniel.
Om du är på jakt efter något att göra i området är Sidna Ali Mosque (1,9 km) en populär sevärdhet som ligger inom gångavstånd från Daniel Herzliya Hotel.
Ha så trevligt i Herzliya!
Vi hade en så bra vistelse på Daniel på Malmö! Vårt rum vetter mot stranden och hade de mysigaste balkong. den perfekta bris från stranden var verkligen vad gjorde detta vistelse så minnesvärd. vi tog oss några timmar att koppla av och njuta av en massage på den utmärkta Shizan spa - en av de bästa massagebehandlingar jag någonsin haft! Men jag tror att verkligen mer än något, det var den perfekta läge, den tourquize vatten och vita sandstranden som kommer att göra mig återvända FÖR ATT! ! ! Tack vare du Daniel Malmö för ett sådant en fantastisk tid
Min familj och jag hade en underbar vistelse i två rum på Hotel Daniel. The hotel provides the mest vänliga och professionella service. Varje morgon vaknade vi möttes med ett varmt leende i matsalen. Frukostbuffén är enastående. Så mycket variation och array av ostar! Våra rum var städas dagligen av en mycket artig städpersonalen. Vi frågade regelbundet för nya handdukar och de var levereras snabbt. En kväll frågade jag städning om de kunde ändra våra sängkläder som har kringresande sätta tomatsås på det. Snabbt våra sängkläder byttes för färsk rena sängkläder rumsservice var utmärkt och skålarna får ganska generöst serverar. Poolområdet är full av sun lounger och har utsikt mot stranden. Det finns sun hängmattor och en stor gräsbevuxna området att min familj lekte med en frisby en natt som vi tittade på vackra solnedgången. Utanför hotellet finns det alltid taxi väntar och det finns en busshållplats som tar dig till marinan eller i herzilya shopping område. Vi shoppade i Seven Stars köpcentrum som är en mycket lätt bussresa. Generellt var vistelsen fantastisk och vi hade en mycket bra tid på Hotel Daniel.…
0 N som anländer på den Daniel den hotel är mycket imponerande, den receptionen område ser mycket trevligt. Efter att dess alla ner hill. Fick veta att vi skulle få en gratis uppgradering. Väl rummet hade kantstötta möbler, var inte renoverade hade sängen sidoriktade så att du kunde se ett litet område av hav och ett stort område i en äcklig bostadshus. Vi visades 3 fler rum och tog den sista rummet som var light and bright med utsikt över staden. Den lobbyn restaurang har en hel del 2 gång säte bord hade skjutits ihop till att tillåta 4 till sitta. Om du drar ur bord åt sidan är det en äcklig med mat smulor och utspillda drycker sitter fast på sidan, inte hygieniska till en restaurang och absolut inte 5 stjärnor. Receptionen sa till min kusin hon kunde inte lämna ett meddelande för mig eftersom de tar inte meddelanden. Det urval av mat i club lounge saknas. I andra hotell du få ost, kex, sushi, nötter, chips, frukt, kakor. och vin, här du får frukt och kakor varje dag, varmt och kallt drycker och i den kvällen pasta eller fisk etc. 2 morgnarna springa jag frågade för apelsiner på frukost, de hade varit erbjöd klipp ut i skålar på föregående morgnarna. Du kan bara anvanda för att få veta vi har inte några 0, men de hade på övervåningen i lobbyrestaurangen. Jag talade med den restaurang chefen och sa jag kan inte tro att i Israel du har inte apelsiner i en 5-stjärnigt hotell. Nästa morgon och därefter fanns det apelsiner tillgängligt. Det finns en kaffestation på kvällen ligger nära receptionen och en annan gäst ville ha en kaffe och bad om mjölk bara för att höra vi har slut på mjölk! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Ett 5-stjärnigt hotell utan mjölk är otroligt. Missa inte Rotem var mycket vänlig i att ändra vårt rum för oss. Vi hade många andra frågor som vi talade med Ytterby Cohen om och hon var mycket intresserad av vår uppfattning och verkade ta dem på allvar. Det var så mycket besvikelse för oss på detta hotell hade jag kan inte ens börja att förteckna allt. Det är inte ett billigt hotell men det är mycket jag saknade, Om Israel vill ha turister då de har att erbjuda 5 stjärniga bekvämligheter om de är ta betalt 5 stjärniga priser. Måste något drastiskt i min mening att byta om på detta hotell i övrigt Turister kommer sluta använda det. En massa tidigare kommentarer har inte varit snäll mot detta hotell så sin tid för ledningen att notera. utsikten är vacker och poolerna är mycket trevliga och massor av ställen att sitta men det fortfarande inte tillräckligt bra för det höga de debiterar, dess inte valuta för pengarna.…
Vi kommer att återvända besökare på denna Hotel. Tyvärr hade vi så mycket besviken på vår upplevelse. Vi bokade ett chefs-rum och de visade till rum 966 - rummet var illaluktande och smutsigt och mycket ålderdomliga. och i mycket dåligt skick. Vi klagade och " en guest relations per person " kom upp till inspektera rummet. Hon informerade oss att det skulle kunna vara rengjort för oss. Vi sa att vi ville inte bo på rummet finner ni oss ett alternativ, hon svarade genom att säga hotellet var fullbokat. och det fanns inte någon annanstans för oss att gå. Vi var då visas till rummet 22 detta är en rum för en handikappad för besökaren det här rummet var ljusa och rent men som vi inte är deaktiverade vi kände att vi inte bör bo i detta rum. Vi gick tillbaka till receptionen och chefen fanns (jag återfunnit henne med en tidigare diskussion) var hon mycket ursäktande och lyckades hitta oss ett rum ( 1050 ) i nya kvarteret den enda nackdelen var att det låg ovanför staden inte havet. Vi var också mycket inte imponerad med den frukost och den var kaffet var odrickbart. Sammanfattningsvis även om vi har mycket glada minnen av att bo på detta hotell framför de senaste åren, kommer vi inte att återvända efter denna upplevelse.…
Foajén är välkomnande, personalen likaså. Men de 38 rummen är mer än trött såvida du inte är lyckliga nog att att tilldelas renoverade rum. Frukosten inte det bästa av alla tillgängliga medel. Möbler i restaurang är gammal och behöver bytas ut. Poolområdet rimligt lounging stolar ligger mycket nära varandra. Dålig erfarenhet.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt