Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Wyndham Surabaya

Spara
Dela
Resenär (129)
Svit och rum (37)
Storyboard
Översikt
Hotellets webbplats
E-post till hotell
Jl. Basuki Rahmat no. 67-73, Surabaya 60271 Indonesien Visa på karta
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Frukost ingår
Luftkonditionering
Pool
Rökfria rum
Restaurang
4.5-stjärnigt boende
Mer information
Besök hotellets webbplats
Erbjudanden från Wyndham Surabaya
Visa specialerbjudande: Paketerbjudande
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Om
Hotellklass
Kontaktinformation
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Restaurang
Bar/lounge
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Fri parkering
Rumservice
Spa
Frukost ingår
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Busstransfertjänst
Concierge
Flerspråkig personal
Flygplatstransport
Frukost tillgängligt
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Minibar
Mötesrum
Tvättservice
Utomhuspool
Precis vid stranden
Utmärkelser och erkännanden
Certificate of Excellence
Certificate of Excellence
Typ av hotell
Familjevänligt
,
Lyxigt
,
Spa
Rumstyper
Rökfria rum, Sviter, Rökrum tillgängliga
Hotellklass
Utmärkelser och erkännanden
Certificate of Excellence
Certificate of Excellence
Kontaktinformation
Typ av hotell
Familjevänligt
,
Lyxigt
,
Spa
Rumstyper
Rökfria rum, Sviter, Rökrum tillgängliga
Antal rum
292
Prisklass
42 US$ - 56 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallades tidigare
Pullman Surabaya City Centre
Plats
Indonesien > Java > East Java > Surabaya
Bilder
Resenär (129)
Svit och rum (37)
Middag (17)
Pool och strand (9)
Familje- och lekområden (10)
Företagscenter och evenemangsrum (4)
Omdömen (60)
Filtrera omdömen
3 resultat
Medlemsbetyg
1
0
1
1
0
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
1
0
1
1
0
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 16 mars 2017

Vi bodde på detta " 4 / 5 " * hotel på två separata nätter på väg till Ijen och Bromo kratrar och tillbaka. På den 1 street dag vi började dåligt med den receptionen inte att ha vår förbetalda bokning på deras dator och...att försöka att få vår guide att betala för det! Senare det visade sig att vara det fel av den hotel, som de erkände. Rummet var stort som föreskrevs med bara 2 badrum handdukar. Det fanns inget ansikte eller handdukar. Det enda ställe att hålla bagage var i garderoben (vilket kan inte att stänga en gång väska var i) eller på golvet. På vår återresa men det var en bänk för bagage. Men bara en uppsättning tandvård toalettartiklar även om det var en dubbelrum. Än en gång bara 2 badlakan var där. Luftkonditioneringen var trasig. Frukostbuffén var tillräcklig men inte ovanligt Vi bodde på många hotell i Indonesien - alla med lägre stjärnklassning än Wyndham, men det här var minst tillfredsställande. Definitivt inte upp till strecket.Mer

Svar från WynSubAdmin, General Manager för Wyndham SurabayaSvarade 8 april 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 12 mars 2017

Jag bodde på Wyndham från 7 - 10 mars 2017 och jag kan ärligt rekommendera det som ett affärshotell. Vissa f inredningen och faciliteter kan behöva marginell förbättring och kostnaden för mat och dryck (särskilt en öl) verkar ganska hög även om jag har inga...andra hänvisning så inte kan säga om detta är konkurrenskraftiga med andra hotell i området. Wifi är gratis och av god kvalitet i hela hotellet. Den gym är utmärkt och rent. Frukosten är verkligen utmärkt. För mig är den enastående funktionen med hotel is the kundservice. personalen är mycket vänlig och hjälpsam. De har uppenbarligen varit utbildade mycket väl och att känna sig omfattad nog att den hotel att gå att extra gård. Bra gjort Wyndham - jag kommer definitivt att åka tillbaka snart igen!Mer

Svar från WynSubAdmin, General Manager för Wyndham SurabayaSvarade 8 april 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 24 januari 2017

Jag bodde på nivå 9 . Både badkar är mycket smutsigt. För 5 / 4-stjärnigt hotell, de bara förbereda 2 badlakan. Som är mindre än andra hotell. Inte säker på om de har DIT - GREEN program. Jag hörde deras ledningen har förändrats mer än...4 gånger, kommer förhoppningsvis Wyndham ledningen kan lösa deras problem.Mer

Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Wyndham Surabaya.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt