Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Bhawna Palace

Spara
Dela
Resenär (14)
Svit och rum (1)
Översikt
Opp T P Nagar Bypass Road Hotel Bhawna Palace Nh - 2, Agra 282005 Indien Visa på karta
Namn/adress på det lokala språket
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Luftkonditionering
Restaurang
Rumservice
Familjerum
Företagscenter
1.5-stjärnigt boende
{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Restaurang
Rumservice
Fri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Affärscenter med tillgång till internet
Luftkonditionering
Rumstyper
Familjerum
Hotellklass
Rumstyper
Familjerum
Antal rum
45
Prisklass
12 US$ - 27 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Plats
Indien > Uttar Pradesh > Agra District > Agra
Bilder
Resenär (14)
Svit och rum (1)
Omdömen (22)
Filtrera omdömen
15 resultat
Medlemsbetyg
6
2
3
2
2
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
6
2
3
2
2
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 15 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 21 oktober 2017

En av de värsta personal jag någonsin har sett i gästfrihet industrin på Hotel Bhawna plats agra. Jag har den vanliga kunden på hotellet men i ett av mitt besök på hotellet hade jag några klagomål relaterade till frukost mot hotellet, på grund av vilket...Goibibo hade återbetalat beloppet för mig. Så jag glömmer händelsen och på grund av den varma gesten av Goibibo bokade jag samma hotell igen med goibibo. Men när jag nått dit var personalen beteende helt annorlunda och de började helt öppet säga att du har klagomål mot oss och tagit tillbaka, men vad tycker du att du alltid kommer att lägga feedback och få återbetalning. Och började förödmjukande och förolämpa mig. särskilt beteendet hos personalen Mr Shammim Mirza var chockerande. Det verkar som att han hotar mig, om jag kommer hit igen, kommer han att vidta några åtgärder mot mig. När Shammim mirza förolämpade mig gick hans kollega, Herr Solanki, också med honom och utmanade mig till klagomål, varhelst du vill. Jag vet inte varför dessa människor hålls på jobbet. Speciellt när de inte har respekt för det där kunder och där yrke. De förstöra bara hotellets och goibibos namn. DENNA ÅTERBAKA ÄR INTE RELATERAD TILL NÅGOT MONTERINGSBEGRÄNSNING ELLER BIDRAG. MEN VÄNLIGT FÅR RID AV DENNA SJÄLP AV MEDARBETARE. Jag lovar dig som aldrig kommer att stanna kvar på detta hotell i mitt liv. Till den tid som denna Shammim mirza som av anställda kommer att vara där.  Låt mig förklara dig hela händelsen i korthet: - I ett av mitt besök bokade jag hotellet direkt vilket var inkluderat frukost. Men ingen anställd har ringt mig till samma på morgonen. Så jag bad dem om orsaken som de svarade det ledsen från vår sida men du kan utnyttja samma dag nästa dag. Men på grund av mitt hektiska schema glömmer jag att ta frukost i hela min 4 dagars vistelse. Så som en vanlig kund bokade jag hotellet idag 16-17. Jag bad dem att om möjligt vänligen inkludera min frukost nu. Vilket de har förnekat fritt. VAD ÄR OK? MEN när jag började prata om mitt tidigare klagomål och började hota mig och inleda mig. Jag blev riktigt dålig. Mr Shammim Mirza och hans kollegor började bete sig som goons och torterade mig för mitt tidigare bidrag och överensstämde. Herr Solanki började förolämpa mig för den förlust som de hade i tidigare återbetalning. DET VAR MIN FAMILJBESÖKNING. OCH UNDER DENNA HUMILIATION MIG OCH MIG VÄRLD KVINNA VÄNSTER HOTELLEN UTAN HAR MAT. Jag var redo att köpa frukost som en följd av min väldiga kvinna, som var väldigt mycket krävde men oändligt vänster hotellet med tanke på det här livet var värsta erfarenhet. IGEN SOM SÄLJER JAG INTE BEHÖVER NÅGON RÄDDNING MEN BEHÖVER PUNKTER FÖR DESSA MEDARBETARE. SHAMMIM MIRZA OCH SOLANKI.Mer

Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Vi stannade på detta hotell i 4 nätter i augusti 2017 i familjesvit Bra: # Bra läge som det står rätt på NH - 2 när du är förbi Sikandara i Agra. # Bra valuta för pengarna # Bifogad restaurang och rumsservice - utsökt indisk...och kinesisk mat. # WiFi internet är okej. # Fri parkering för bil #Varmt vatten i badrummet #safe hotell Dålig # Det finns mycket förvirring vid online-bokning. De försöker alltid göra lite extra pengar genom att först visa dig ett mindre rum, och sedan om du vill ha ett bättre rum debiterar de dig extra (i intervallet 500-600 rupier ). Namnen på rummen fortsätter att förändras - verkställande, deluxe och vad som helst. Var försiktig när du bokar. # Utomhusmiljö är inget att leta efter. Brutna vägar och övergiven byggnad.Mer

Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Besökte hotel. . . Bra faciliteter på mycket låg kostnad. . . Personalen och hotel manager svara på är mycket bra och maten var utmärkt. . . Nära till Taj och ansluten till motorväg så läge är bra. . . Utmärkt hotell till mycket låga...kostnaderMer

Omdömet skrevs 23 februari 2017 från mobil enhet

Med tanke på stora stjärnorna i hotel det verkar att vara ok hotel. Att vara placerad på NH 2 ger det en edge över på plats. Det nästan inte parkeringsplats men vissa hur hotellet vilja för väktare hjälp i bilen. Rummet (executive) storlek är bra...men det är belysningen mycket dålig, de rum och passage ger dig en mycket dyster känsla. . De har använt mörka färgade glas till dekorera den plats och eftersom av att det är mörkt inne. Det finns ingen klänning för servrar eller hotellets personal. Maten var bra och enligt vår smak. I själva verket d bästa delen av vår vistelse var d mat. Personalen var vänlig och satsa för att tjäna. Det finns ingen ground eller gräsmattan som ett sådant för den som gäst som har kommit till vistelse men de har en eller hall och om det finns ingen funktion då du kan använda det till ta en promenad. De dp inte ge någon av toalettartiklar av med undantag tvål barer. så pers laddar som reser här behöver till ta med sin kosmetika längs. Om du inte förvänta sig mycket sedan är bra, det kan användas för en övernattning. Sammantaget ett genomsnittligt hotell.Mer

Omdömet skrevs 22 januari 2016 från mobil enhet

Det här är ett budgethotell. Beläget precis vid nationella motorväg. För en natt är det ett ganska bra alternativ i Sikandara. The room was always clean. Servicen är snabb och restaurangen serverar över genomsnittet mat. I princip är detta platsen för en natt stoppa. Ingenting...lyxigt om det men sängar debiteras ingen klagar. Toaletten är rena och fräscha. Rummet har tv, kylskåp, te- och kaffebryggare och wifi. Även om det är lämpligt att välja rum längre till motorvägen eftersom det blir bullrigt i vintrar. Parkering finns mittemot receptionen och föraren finns säng för natten. Sammantaget en ordinär upplevelse.Mer

Visa fler omdömen
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Hotel Bhawna Palace.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt