Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

GenX Banjara Hills

{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Rumservice
Restaurang
Offentligt wifi
Tvättservice
Kemtvätt
Bankett-rum
Frukost tillgängligt
Fri parkering
Anpassat för rullstol
Flygplatstransport
Mötesrum
Affärscenter med tillgång till internet
Flerspråkig personal
Konferensanläggningar
Visa fler
Rumsegenskaper
Luftkonditionering
Rökfria rum
Rökrum tillgängliga
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Mellanklass
Fina utsikter
HOTELLKLASS
Omdömen (116)
Filtrera omdömen
84 resultat
Medlemsbetyg
29
32
14
5
4
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
29
32
14
5
4
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 84 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 november 2018 från mobil enhet

Besökte med familj för vegetarisk mat. Det var ett nöje att veta att du inte bara får sydindisk mat men du kan också ha både nordindiska och jainmat. När vi ville ha några rätter utan lök och vitlök erbjöd de Jain mat, vilket var mycket...gott. Som sådan är nordindisk mat och sydindisk mat utmärkt på Chutneys. Man måste prova innovativa rätter / namn i South Indian-menyn. En sak jag måste skriva här är kvaliteten på tjänsten är mycket bra. Den som tar order skulle alltid vara villig att vägleda dig vad och hur mycket du ska beställa. Superb erfarenhet.Mer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Omdömet skrevs 2 maj 2018 från mobil enhet

BRA: I Banjara Hills som är en av de bästa platserna i Hyderabad men lite i inredningen. Rummen är anständigt medelstora och underhålls bra. DÅLIG: Jag nådde hotellet vid 7 på morgonen och de sa att tidig checkin är avgiftsbelagd och avgifter var 1/3 av...rummet kostar bara för 2 timmar före incheckningstiden. Jag gick ut för en troll och de gav rummet till en annan person som kom efter mig vilket inte var acceptabelt. Rummet för mig var alltför dyster som det var på första våningen med en byggnad framför mitt fönster och jag hade parkeringsplatsen. Jag frågar dem för ett annat rum som var tillgängligt exakt upp till mitt rum men de sa att det var bokat. TV på rummet fungerade inte och de bad mig att flytta rummet på natten som jag inte var alltför bekväma som jag var tvungen att lämna tidigt på morgonen. Livsmedel beställdes var av god kvantitet men smaken var patetisk. Totalt sett inte en mycket trevlig vistelse. Jag är säker på att det finns bättre hotell i gachbowli-området med samma eller mindre priser.Mer

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Jag tillbringade de senaste 4 dagarna i Genx Banjara-kullarna och jag var mycket kundcentrerade hotell. Nästan hela personalen är mycket artig med ett leende och är alltid villig att gå den extra milen för att hjälpa sina kunder att ha den bästa upplevelsen som möjligt....Hotellet är centralt beläget för alla affärssegment och med tanke på den aspekten är det mycket bra. En speciell rop ut till kontorspersonal satya, mycket väl talat och assisterad med flera förfrågningar med lätthet.Mer

Datum för vistelsen: mars 2018
Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Detta är min 2 vistelse på Gen X Banjara hotel som affärsresa min vistelse var utmärkt & mat & bekvämligheter bra. Hotell personal bra service och hjälpsam. Alla turistorter ligger i närheten av hotellet. i detta hotellområde ingen policy. rum också mycket rymliga och rena

Datum för vistelsen: december 2017
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Ingenting är som annonserat. Det finns ingen 24-timmars rumsservice. Faktum är att det finns begränsad mattjänst. Ingen mat alls serveras mellan 330 p - 730 p, eller efter 1030 p. Jag var i Hyderabad för medicinsk behandling och valde specifikt detta hotell för sin plats...i Banjara Hills och det är 24-timmars rumsservice. Några dagar var jag inte tillbaka på hotellet tills efter midnatt. Efter att ha inte ätit sedan 2 eller 3 pm behövde jag mat. Jag blev informerad om att köket var stängt. Några dsys jag kunde justera mina möten, andra var det bara inte möjligt. Jag trodde vad annonseras. 24 timmars rumsservice.  Låt oss prata om maten. Många objekt på menyn var inte tillgängliga. Om du hade en smörgås som inkluderade pommes frites och de hade inte pommes frites, fick du betalt för pommes frites ändå. Om de inte bara skulle göra en servering av ett objekt, berättar de att det inte är tillgängligt. Vid ett tillfälle gick jag upp för att hitta två gäster som åt vad jag just försökte beställa. Deras indisk mat var utmärkt, deras andra rätter, inte så mycket. Frukostpotatisen var inte kokta. De behövde koka dem först och sedan steka och krydda dem. Restaurang tabellerna var inte rena. För dagar torkades inte borden och det fanns smulor och udda små bitar mat på bordet. Jag var tvungen att fråga. Plattmattorna behövde tvättas. Sängvaran var inte ren. Ibland var personalen mycket trevlig, artig och hjälpsam. Andra gånger gjorde det verkligen oförskämd invasiv beteende. Gilla att komma in i mitt rum för att rengöra utan att knacka först. Eller när jag fick Rumsservice skulle de knacka och bara komma in. Jag höll min dörr låst. Jag gillar att betala pengar för mina måltider. Det verkade vara ett verkligt problem. De skulle inte ge mig ett kvitto och vägrade att markera det betalda. Detta är sååå inte en plats för en ensamresenär eller kvinna. Vägen är ca 3 kvarter från huvudvägen, men det är mörkt och mycket isolerat på natten. Så det är utmanande om du vill gå ut efter mörker. Taxichaufförer vet inte var denna plats är heller, så att källa för att komma runt är utmanande. Jag kan inte byta hotell. Nej inga återbetalningar eller avbokningar efter att du har checkat in. Jag kan förstå en natt här och du vill inte stanna. Rummen är mörka, dank och dammiga. Jag såg dem ren en dag. De dammade aldrig eller torkade någonting nere. Det fanns inga sänglampor att läsa av. Endast vägg sconces där ljuset pekade uppåt. Glöm läsning på natten. Badrummen var dock rena och immaculate. Inga tvätt kläder tillhandahålls, (jag tog min egen svamp, tack gud) och handdukarna var grova, smutsiga och hade sett bättre dagar. Åh, en bra sak, folket i receptionen var mycket snäll, artig och hjälpsam. Jag kommer tillbaka i Indien om 6 månader. Även om det vi är GRATIS kommer jag inte stanna här igen. Jag har lärt mig lektionsboken bara 2 nätter för att se till att hotellet är bra.Mer

Datum för vistelsen: februari 2018
Svar från madhas, General Manager för GenX Banjara HillsSvarade 7 februari 2018
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på GenX Banjara Hills.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
23 US$ - 115 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
IndienTelanganaHyderabad DistrictHyderabadBanjara HillsJubilee Hills/Banjara Hills
ANTAL RUM
44
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt