Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Fayrouz Resort Sharm El Sheikh

Resenär (1172)
Pool och strand (268)
Svit och rum (233)
Certificate of Excellence
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Pool
Rumservice
Restaurang
Fri parkering
Bar/lounge
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Barnpassning
Betalt internet
Betalt wifi
Bubbelpool
Concierge
Flerspråkig personal
Flygplatstransport
Kemtvätt
Mötesrum
Tvättservice
Uppvärmd pool
Utomhuspool
Visa fler
Rumsegenskaper
Familjerum
Rökfria rum
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Centralt beläget
Familj
HOTELLKLASS
Omdömen (1 613)
Filtrera omdömen
404 resultat
Medlemsbetyg
248
113
26
12
5
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
248
113
26
12
5
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 404 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 18 november 2018 från mobil enhet

Inte dåligt men inte bra heller. Rummet var bullriga, anställda med vagnar och pratar går förbi hela tiden. Rummet kan vara renare. Strukturen är stor men i desperat behov av en renovering och bättre service. Kan vara mycket bättre.Mer

Datum för vistelsen: november 2018
Svar från MootazS7, General Manager för Fayrouz Resort Sharm El SheikhSvarade 25 november 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 15 oktober 2018

en mycket bra utväg, trevlig personal, utmärkta rum och mat. tillgänglig parkeringsplats, men de har inte en helpension. . . . . . . . du borde uppleva Alfariss restaurang i den gamla staden Sharm. det är mycket folkmassa med utmärkt smak, underbar fisk och...skaldjur.Mer

Datum för vistelsen: april 2018
Svar från MootazS7, General Manager för Fayrouz Resort Sharm El SheikhSvarade 23 oktober 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Idag är min sista dag i Fayrouz Resort och jag vill dela med mig av min erfarenhet från och med ankomsten, vilket var bara bra min fru kom först då jag följde henne jag hittade trädgårdsrummet i mycket dålig form och liten för min familj...2 vuxna och 2 barn så om någon reser med barn skulle jag inte rekommendera det så jag kontaktade resebyrån och ändrats rummet till poolen som är större och har en fin utsikt men rummen är föråldrade men bra värde gran pengar att vara realistiska vad gör Jag betygsätter hotellet mycket bra är personalen som de flesta av dem är professionella och ex Hilton anställda börjar från Mohamed i huvudrestauranten al wadi han är En sådan lätt person att hantera jag önskar om administration ger honom mina tacksamhet och Ekramy den italienska Husein och Osama åt mycket hjälpsam Hussein är en så trevlig kille. Frukosten är fantastisk men middag menyn är inte så bra men igen ingen klaga som värdet är bra och den italienska restaurangmenyn är begränsad men smaken är stor. Heads up om du skulle vilja göra snorkling så bra plats för det. En sak störde mig vid stranden entrén jag bad om handdukar för mina små barn och killen vägrade även när jag tog stranden kortet från receptionen de sa inget behov de kommer att ge till barn utan kort. Liksom vid incheckningen i handdukar kortet inte ges och jag begärde det andra dagen. Städning är stor och igen är det mesta av den långsiktiga personalen det enda som gör det till en bra vistelse och bekvämt. Återigen huvudet alltid för poolen visa rum andra våningen för att undvika buller från bottenvåningen på morgonen mitt rum var 622 och rummen nära det har en fin utsikt samt liksom 610 till 622 Jag hoppas att jag täckte allt. En sak är platsen mycket nära till köpcentrum bara 10 minuters promenad och det som gör det trevligare att du kan gå från stranden. Tack.Mer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Svar från MootazS7, General Manager för Fayrouz Resort Sharm El SheikhSvarade 13 oktober 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 4 oktober 2018

när jag kollade de gav mig inte handdukskort, inget problem för mig men i stranden bad dom mig att få från receptionen! då i receptionen sa vi inte har nu! 2. Poolen behöver daglig städning eftersom den har mycket sand, särskilt ett barnbad. 3. vid...checka ut sa de att saknades föremål i minibar På den tiden förstod jag att det inte var färdigt innan incheckning men det här är inte mitt problem Misstagen är i  förgäves men de försökte lösa problemet genom att de skickade mig en minibar i lobbyn för att prata med mig och han är säkert inte kvalificerad för den här uppgiften och inte hans jopMer

Datum för vistelsen: september 2018
Svar från MootazS7, General Manager för Fayrouz Resort Sharm El SheikhSvarade 7 oktober 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Personalen var oprofessionellt. Jag beställde något och efter 2 och en halv timme tar de det efter att jag ringde många gånger. rummet var inte ren. ingen plast eller tvättväska i rummet. Jag var missnöjd och olycklig. mycket dålig erfarenhet och sjuk kommer aldrig tillbakaMer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Svar från MootazS7, General Manager för Fayrouz Resort Sharm El SheikhSvarade 7 oktober 2018
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Fayrouz Resort Sharm El Sheikh.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
49 US$ - 139 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
hilton sharm el sheikh fayrouz hotel sharm el sheikhsharm el sheikh hiltonhilton fayrouz
PLATS
EgyptenRöda havet och SinaiSouth SinaiSharm El Sheikh
ANTAL RUM
210
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt