Mövenpick Resort Sharm El Sheikh
Om
Alla behöver någonstans att ta igen sig på. För resenärer på besök i Sharm El Sheikh är Movenpick Resort Sharm El Sheikh Naama Bay ett perfekt val för vila och återhämtning. Movenpick Resort Sharm El Sheikh Naama Bay är välkänt för sin lyxiga miljö och närhet till fantastiska restauranger och sevärdheter, och gör det enkelt att få ut mesta möjliga av Sharm El Sheikh.
Hotellets gäster erbjuds kostnadsfritt internet och rummen på Movenpick Resort Sharm El Sheikh Naama Bay har en plattskärms-tv, ett kylskåp och en minibar.
Under din vistelse kan du utnyttja några av de bekvämligheter som erbjuds, till exempel en concierge, en takterrass och rumservice. Gäster på Sharm El-sheikh Sofitel har även tillgång till en pool och gratis frukost, som finns på hotellet. För gäster som kommer med bil finns fri parkering tillgänglig.
För dem som är intresserade av att besöka populära sevärdheter under vistelsen i Sharm El Sheikh ligger Sofitel Sharm nära Ghibli Raceway (1,0 km) och The Heavenly Cathedral (3,9 km).
När du är här ska du se till att besöka några av de restauranger med mat från medelhavet, till exempel Boharat Restaurant, Fairuz och Pomodoro, som alla ligger nära Sofitel Sharm El Sheikh Hotel.
Sharm El Sheikh är även hem åt Al Mustafa Mosque, en populär arkitektonisk byggnad som ligger relativt nära Sofitel Sharm El Sheikh Hotel.
Oavsett om du är på en affärsresa, nöjesresa eller båda kommer Movenpick Resort Sharm El Sheikh Naama Bay kommer att göra ditt besök i Sharm El Sheikh till en minnesvärd upplevelse.
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.Tripadvisors syn på omdömenInnan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet. När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats. Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer. Läs mer om vår omdömesmoderering.När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
- 3 995
- 759
- 285
- 127
- 151
- Filtrera
- Svenska
Badvakten på Beach man älskar sitt jobb och så uppmärksam med hotellets gäster och ser efter stranden och havet han är en glädje att titta på
Scorpion vattensporter och utflykter Jag skulle starkt rekommendera att vi gjorde en motorbåt 2. 5 timmars resa gick till Saudiarabien ön och korallrevet och fisken var fantastisk ut kapten på vår båt var vår guide och gjorde denna resa skulle vi starkt rekommendera att du prova denna resa
En kort promenad i slutet av hotellet tar dig rätt in i Sharm igen jag skulle starkt rekommendera
Vårt hotellrum var vacker och fantastisk utsikt över bukten
Trädgårdarna och underhållet av detta hotell är förstklassigt
Personalen på detta hotell är alltid leende och hjälpsam
Tack igen movenpick för en fantastisk vecka vila



- I hotellets gemensamma utrymmen (poolside, stränder etc) , människor som säljer tjänster (t.ex.: flätat hår, pedikyr, massage etc) fortsatte att närma sig oss som blev lite irriterande. Vi ville bara vara ensam på vår semester så att vi kunde slappna av - de ständiga intrången var mycket off att sätta.
Några av hotellets personal (särskilt poolen (Salem) , städning (Moussa) , restaurang (Fatallah) personal) , buggy personal (Mohammad - foto bifogas (var en glädje att vara med) ) var artig, snäll och vänlig. Men en del av personalen i receptionen var ganska oförskämd och ohjälpsam. Värst av personalen i receptionen var Omar som verkar inte ha någon aning om hur man betjänar kunderna. Han var sur, ohjälpsam och såg helt missnöjd ut med sitt jobb. Han var också dålig på kommunikation och lämnade oss att känna sig förvirrad och förolämpad vid ett antal tillfällen. Jag är förvånad över att hotellet fann honom vara en lämplig kandidat för att vara i en front house klient inför rollen.
Min familj och jag är vegetarianer och när vi kontrollerade - i Omar sade att måltidslådor skulle levereras till våra rum med tanke på den sena timmen. När vi kontrollerade vad som skulle skickas visade det sig att det var kötträtter. Vi påpekade att vi är vegetarianer på vilka Omar svarade att ett vegetariskt alternativ skulle skickas. När han tillfrågades om vad detta skulle vara nämnde han att detta skulle vara sallad. Detta motsvarade inte våra förväntningar. Så småningom efter en hel del cajoling och övertalning förbereddes en del pasta och skickades till vårt rum, även om detta tog ungefär två timmar och krävde en hel del att följa - upp från vår sida.
En av dagarna vi bodde på hotellet hade vi åkt på en dagsutflykt till Kairo. När vi återvände fanns det ingen middag organiserad för oss enligt normen. Hotellet sa att de inte visste att vi hade gått till Kairo, vilket var osant. De gjorde definitivt och hade även packat oss frukostlådor på morgonen. Återigen var Omar i receptionen och var sitt vanliga ohjälpsamma jag. Han bad oss att gå tillbaka till våra rum och ringa receptionen i detta avseende. Han sa att vår middag skulle ordnas. När vi ringde på receptionen blev vi kopplade till köket och försök gjordes att debitera oss för måltiden. Ingenting av detta slag nämndes för oss tidigare. Till slut var vi så irriterade på servicen och den dåliga kommunikationen att vi bara bad hotellet att göra sig av med maten. I slutet av vår resa, vi ville bara komma bort från hotellet - vi var så trött på allt.
Kommer inte att återvända till denna resort.
P. S. Den indiska restaurangen Rangolee ingår inte i All Inclusive-paketet. Så boka inte för "all inclusive"-paketet om restaurangen är attraktionen.



Städaren frågar mig varje dag, behöver du städa?
Alla rum grejer är gamla och sjaskiga.
Mat - varje dag samma, inget att kommentera mer.
Varje dag är en kö i matsalen, för rena tallrikar, omelett, pasta...
Endast en fördel med denna plats är stranden och havet.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt